Vrouw zwanger van 12ling

17-08-2009 18:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meerdere kranten melden dat de lerares uit Gafsa, Tunesië, zwanger is van zes zoontjes en zes dochtertjes. Na twee miskramen besloten de vrouw en haar echtgenoot om over te gaan tot een IVF-behandeling. Die sloeg behoorlijk goed aan...

Ondanks de grote risico's van zo'n meervoudige zwangerschap zegt de vrouw, van wie de identiteit nog niet bekend gemaakt is, uit te kijken naar de bevalling. De familie spreekt over een 'geweldig wonder', meldt The Daily Mail .

Volgens de aanstaande vader, in lokale media Marwan genoemd, kwam het nieuws over de twaalfling als een complete verrassing. "In het begin dachten we dat we een tweeling zouden krijgen, maar er werden veel meer foetussen ontdekt", aldus Marwan, die docent is op een hogeschool. "Onze vreugde werd daardoor alleen maar groter."

De zwangere vrouw heeft te kennen gegeven niet te kunnen wachten tot ze alle kinderen in haar armen kan nemen. Volgens Marwan hebben artsen gezegd dat de bevalling mogelijk op een natuurlijke wijze plaats kan vinden

Wie biedt meer
Volgens mij kunnen al die kindjes dat nooit overleven
en ze denken ook nog dat 12 kinderen kunnen volgroeien in de baarmoeder, en gezond ter wereld zullen komen??
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ach The Daily Mail. Ik geloof er geen hol van.
*
ja ja, geloof er niks van. Fysiek kan het gewoonweg niet.
Ja, dat vind ik echt.
Ha, je bent me voor. Wilde nét een topic hierover openen.

waar gaat dit nog over, tsss. Slaat toch nergens op, 12 eitjes terugplaatsen? Ik denk idd ook dat het gewoon niet past!
12 kinderen in je baarmoeder,....yeah right, je baarmoeder kan maar 5 kg in gewicht aan.
quote:amalia schreef op 17 augustus 2009 @ 18:56:

Ha, je bent me voor. Wilde nét een topic hierover openen.

waar gaat dit nog over, tsss. Slaat toch nergens op, 12 eitjes terugplaatsen? Ik denk idd ook dat het gewoon niet past!Dat hebben ze ook niet gedaan, 12 eitjes teruggeplaatst.
Dat ze op de natuurlijke manier kan bevallen met 12 kinderen,lijkt me eerder dat een keizersnede nodig is om ze eerder te halen,om de sterksten overlevingskans te geven.12 kinderen voldragen lijkt me onmogelijk.
Volgens mij is het een bullshit verhaal. Hoe doe je bijvoorbeeld alleen al de geslachtsbepaling van 12 baby's? Dat ligt toch allemaal op en over elkaar heen...
The time is now
12 krijsende baby's. Echt, leuk!

Geloof er geen fuck van. Zal wel een reclamestunt zijn van die arts die er natuurlijk enorm veel geld voor vraagt. Een normaal mens zou dit toch niet willen? Net zoals dat mens met die achtling, dat vond ik ook al zo absurd.
Laten we hopen dat het bullshit is... Anders diep droevig.
Ik geloof er niets van.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Die 5 kg van je baarmoeder is onzin. Mijn zoon woog 5225 g (en het was niet eens de grootste baby ooit in het ziekenhuis) en ik had drie keer zoveel vruchtwater in mijn baarmoeder als "normaal" (ik was 40 weken zwanger).

PS ik ben 1.56 m en maar een paar kilootjes te zwaar.
Alle 12 op een natuurlijke wijze ter wereld komen? Yeah right!!

Ik vind het schandalig. Wie in godesnaam plaatst er uberhaupt meer dan 1 of hooguit 2 vruchtjes terug de baarmoeder in. Ik dacht dat dat sowieso al vet verboden was.

12 kinderen in 1 worp, ik vind het echt godgeklaagd. Daar is een vrouwenlichaam echt totaal voor 100% NIET op gebouwd. No way dat dit goed gaat komen. Zowel die vrouw als die kinderen lopen gigantisch veel risico's. Feitenlijk vind ik dat de zwangerschap gereduceert had moeten worden tot 2 of hooguit 3 kinderen, dan hadden ze tenminste nog een reeele kans gehad.

Maar ja, de media zullen er wel weer van smullen. Ze zullen wel gratis pampers, voeding, kleding, huizen en nanny's kado krijgen in ruil voor véél foto's dat dan weer wel...
Ik geloof er ook helemaal niks van.
En dan lees ik net dat het géén 12 embryo's waren? Nee zeker als zoveelste wereld wonder onbevlekt ontvangen, van wel 12 kleine baby'tjes, wow het is godswerk dat kán gewoon niet anders! Zomaar ineens 12 kindjes in je buik. Dat kon zelfs de heilige maagd maria niet!!

Geschifte lui!!

Pffffffffffff.......
IN DE TELEGRAAF!

Vrouw zwanger van twaalfling'

GAFSA - Volgens Britse media staat een vrouw op het punt een twaalfling ter wereld te zetten en daarmee het record van 'octomama' Nadya Suleman, die een achtling kreeg, te verbreken...

Meerdere kranten melden dat de lerares uit Gafsa, Tunesië, zwanger is van zes zoontjes en zes dochtertjes. Na twee miskramen besloten de vrouw en haar echtgenoot om over te gaan tot een IVF-behandeling. Die sloeg behoorlijk goed aan...

Ondanks de grote risico's van zo'n meervoudige zwangerschap zegt de vrouw, van wie de identiteit nog niet bekend gemaakt is, uit te kijken naar de bevalling. De familie spreekt over een 'geweldig wonder', meldt The Daily Mail .

Volgens de aanstaande vader, in lokale media Marwan genoemd, kwam het nieuws over de twaalfling als een complete verrassing. "In het begin dachten we dat we een tweeling zouden krijgen, maar er werden veel meer foetussen ontdekt", aldus Marwan, die docent is op een hogeschool. "Onze vreugde werd daardoor alleen maar groter."

De zwangere vrouw heeft te kennen gegeven niet te kunnen wachten tot ze alle kinderen in haar armen kan nemen. Volgens Marwan kan de bevalling mogelijk op een natuurlijke wijze plaatsvinden.
quote:Melodie74 schreef op 17 augustus 2009 @ 18:57:

12 kinderen in je baarmoeder,....yeah right, je baarmoeder kan maar 5 kg in gewicht aan.

Nou dat is ook onzin. Mijn kids waren allemaal zwaar en de 3e was net geen 5 kg, met een placenta van ruim een kilo, en 3 x zoveel vruchtwater dan normaal (normaal is 500-1000ml).

Reken maar uit...
Whatever, I do what I want
of het kan of niet

je bent toch doodongelukkig als je 12 kinderen ineens krijgt
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik denk dat ik óók zou uitkijken naar de bevalling...........

12 kiddo's die je nieren aan gort lopen te schoppen, wat een vreugde.

Maar Tunesiërs zijn volgens mij dol op voetbal, hebben ze meteen een elftal + reservespeler bij elkaar.

Ieuw, ik vond een tweeling al heftig genoeg. Leuk dat ze in die landen ook IVF behandelingen doen, maar kunnen ze daar ook dermate gecompliceerde zwangerschappen c.q. bevallingen aan? 12, sodeju, een hond, kat of konijn heeft daar al moeite mee. Maar die 5 kilo klopt niet hoor, mijn kinderen waren samen 6 kilo en er zijn ook genoeg vrouwen die een drieling krijgen waarbij ieder kind ruim 2,5 kilo weegt.

Het klinkt heel hard, maar ik denk dat het beter zou zijn om de helft van de embryo's te verwijderen om zo in ieder geval de helft die blijft zitten betere kansen te geven de zwangerschap en bevalling te overleven.
Wat een treurig verhaal. Hoe kunnen deze poppetjes het ooit gaan redden op de wereld?
12 kinderen in je armen sluiten en je daarop verheugen

Ik vraag me altijd al af hoe je 3 kinderen tegelijk in je armen kunt sluiten. En, stel dat dit gaat lukken (volgens mij waren 9 kinderen al niet mogelijk) wanneer geniet je dan van je kinderen? Je bent alleen bezig met voeden en iedereen op z'n plaats houden. Heb ineens een groep van de creche bijeen.. heeft ook wel wat
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven