VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
KW heeft ook (water)ijsjes getrakteerd en alle kindjes genoten, want je hoeft geen rekening te houden met allergieën, teveel suikers etc. En iedereen lust een raketje als het 20 graden is. De juf ook!

Fijn dat Schorrie zo relaxed is met het feit dat hij nog een groep 1-er is. KW kijkt echt uit naar het groep 2-schap en ik denk dat het voor hem echt een teleurstelling zou zijn. Toch mooi dat hij er geen probleem mee lijkt te hebben, integendeel zelfs!

Leuk picknicken in het park!

Het is echt hormonaal dat ik geen zin heb om te werken. Doe echt een paar leuke en interessante projecten. Doe nauwelijks nog operationeel werk en ben bijna alleen maar beleidsmatig bezig. Dingen die heel vooruitstrevend zijn voor dit bedrijf en daardoor veel verandering teweeg brengen. Iets wat ik altijd graag wilde en nu doe ik het en ik geniet er nauwelijks van. Terwijl ik het wel leuk vind! Heel raar...

Morrie, degene waar jij fan van bent gaat mij waarschijnlijk vervangen in mijn verlof. Dat hebben we samen besproken, maar moet ik nog even met leidinggevende bespreken dus nog even mondje dicht.

GW vroeg zich af of jullie de meubels ook zelf produceren of dat jullie dat uitbesteden, Nathje.

Oh, PP (leuke serie!) begint weer.
Ik moet nog 2 traktaties. Sjongejonge, ik ben een hele avond bezig aan iets wat een ander in een half uurtje doet. Nee, ik zal nooit een bedrijf in traktaties beginnen....

Als Knorrie wat ouder is mag hij ook ijsjes trakteren, nu lijkt me dat nog niet zo'n goed idee.

Schorrie wil graag koekjes trakteren. Vorig jaar ook gedaan, met een 4 erop. Nu wil hij ze maken met een 5 erop .

En Wind, ik weet niet of hij er relaxed onder is hoor. Hij zei wel dat als hij zijn best met een werkje deed, hij ook naar groep 2 mocht. Hij vindt het geloof ik wel jammer, maar hij ligt er gelukkig ook niet wakker van, nog. En zelf vind ik het eigenlijk ook wel fijn. Ik zie (hoor) nu al dat hij echt wat groter is en dat zal hem denk ik goed doen.

Nou, schop onder kont, even die laatste 2 traktaties afmaken.

O ja Wind, leuk dat ze je gaat vervangen! Als ze nog maar wel tijd voor mij heeft dan .
quote:Wind schreef op 17 augustus 2009 @ 21:12:

Oh, PP (leuke serie!) begint weer.

Gatver, er ging net een kindje dood. Een zoon van een moeder van drie jongens en hij had de mazelen en zij was tegen inenten. Die jongen was denk ik KW zijn leeftijd.

Dat raakt me echt... recht in mijn hart.

Wat heb ik zitten janken
Ik ben klaar! Pffff, het is weer gelukt.

Wind, het is niet echt .
I know, maar dat maakt het niet minder erg

Ik zag Ely voorbij komen.
Maar Wind is zwanger, ik hield het dan ook niet droog bij dat soort series. En eigenlijk nog steeds niet , Law en Orders over kinderen kijk ik ook niet.

Wat goed dat jullie toch wel prima eerste werkdagen hebben gehad. Ik begin morgen weer en heb voor het eerst in jaren geen zin. Het weer is ook zo geweldig en de jongens zijn zo supergezellig en leuk. De vakantie heeft ze echt goed gedaan. Poppetje wat minder, want die zit weer naast me op de bank. Gisteren ging ze om twaalf uur slapen, dus heb goede hoop dat het vanavond elf uur wordt.

Vrolijk heb je al een vakantiehuis gevonden?
Oh ja, wilde ik ook nog vragen: wat heb je voor traktaties gemaakt Morrie?
Zo, wat een leuke discussie over die tegeltjes

Voorlopig ver van mijn bedshow, neuken

Drop en Vrolijk, welkom terug!

Hier gaat het lekker, Zemmie doet het prima, wel erg veel last van kloven en stuwing, dus even doorbijten.

Maar ik heb mijn doel bereikt, ik kon vanmorgen mijn kindjes zelf naar school brengen. Was wel even heftig, maar fijn voor hun en voor mijn moederhart.

Verder wel even druk met van alles, dus forum op een laag pitje.

Maar dat zullen jullie wel begrijpen
Jij begint als de hitte echt begint, Lilalore

Woensdag en donderdag 30 graden! Ben woensdag vrij en ik denk dat ik met de jongens naar het strand ga.

Ely... joehoe!
quote:Morrie schreef op 17 augustus 2009 @ 22:12:

Ik zag Ely voorbij komen.Scherp
Ely, forum op laag pitje? Ik zie je overal posten . En goed dat je de kindjes zelf naar school hebt gebracht. Is wel pittig he. Dat vond ik in ieder geval wel vorig jaar toen ik Schorrie weer zelf ophaalde. Dat was precies een week na Knorries geboorte en ik was kapot toen ik weer thuiskwam.

Kloven, jak, maar gaat over, echt waar! Net als de stuwing, gaat ook over, echt waar!

LilaLore, die pop van jou is me dr eentje. Maar als het elke dag een uurtje eerder wordt ben je met een paar dagen bij 19 uur aanbeland .

O ja, traktaties. Ik heb varkenssnoetjes gemaakt met danoontjes: Mijn meest creatieve traktatie ooit
Ziet er leuk uit Morrie!!

Nou ja, maar op laag pitje, van niet elke dag er zijn

Maar moet jullie natuurlijk ook niet verwaarlozen!

Ga nu nog even msnen dan dan naar bed!
Ik ga nu ook naar bed dus sluit gerust het forum af Ely
Pfff... iemand iets luchtigs? Het was een dubbele aflevering en de tweede was nog erger. Ik blijf janken! Schreef ik eerder dat het een "leuke" serie is?!? Volgens mij kijkt Lien ook.

Ely, wat goed dat je de kinderen nu al naar school hebt gebracht! Zit je nu nog in je kraamweek? Ja toch? Bikkel!

Leuke traktaties, Morrie!

Even naar de LP.
Halleluja, half elf en ze slaapt.

Zo, zeker creatief! Ik geef nog net geen mandarijnen met een gezicht erop getekend mee, maar het scheelt niet veel.

Stoer Ely, zelf de kinderen weggebracht!
Ik heb een klein stukje gezien wind, met een vader die zijn zoon aan de Greys Anatomydokter gaf en naar zijn dochter ging. Maar weet niet waarom het een drama was (en had tóch al een brok in mijn keel, watje ).
Niet lezen als je geen nare verhalen wil lezen (ook al is het nep )

Die vader was alleenstaand (moeder overleden) en hij en zijn twee kinderen lijden aan taaislijmziekte. Dan ontdekken ze een agressieve en dodelijke bacterie bij de dochter en omdat het zeer besmettelijk is voor vader en broertje moet ze geïsoleerd worden. Dus pa en broertje mogen er niet bij terwijl ze sterft. De vader staat voor een onmogelijke keuze; kiezen tussen zoon en dochter. En dan op het laatst kiest hij ervoor om de kamer in te gaan om samen met zijn dochter te zijn in de hoop dat zijn zoon ooit zal begrijpen welke keuze hij heeft moeten maken

Ik vergeet ook nooit meer het nieuwsbericht (zal wel SBS zijn geweest) dat een moeder in de tsunami in de modderstromen moest kiezen welk kind ze los moest laten omdat ze het niet meer hield. Ik was toen net bevallen van KW (het was toch 2004?) en dat bericht heeft me toen zo geraakt!

Pfff... door dit soort berichten word de kwetsbaarheid van het leven zo tastbaar en als ik zwnager ben kan ik dat moeilijk relativeren.
En eigenlijk wil ik slapen, maar ik moet even mijn zinnen verzetten.

Terwijl GW echt niets begrijpt van mijn gesnik
Ik besef me nu dat jullie dit misschien wle helemaal niet willen lezen.
Zo, even een waarschuwing boven het stukje gezet

Niemand die me opvrolijkt?
Oh afschuwelijk! (Waarschuwing kwam te laat )

Ik moet daar niet-zwanger al niet over nadenken, en zwanger helemaal rampzalig.

Dus eeh, opvrolijken, had je al gezien dat er iemand zwanger is van een twaalfling?
Twaalfing?!?

Grapje zeker?
quote:Wind schreef op 17 augustus 2009 @ 20:07:

Nu al?

Ja nu al ja.

Anyway, we hebben 't gezien. Ik was aan het eind nogal ontroerd en toen ging Pamman me uitlachen. Sukkel.

Maar goed. Ik had niet verwacht dat hij zó dood zou gaan en had nog de stille hoop, net als Sarah, dat hij gewoon naar buiten zou komen. Vond 'em wel spannend hoor, weer een ouderwetse aflevering!
Ik blijf het kut vinden dat hij dood is trouwens. In zijn geval ben ik erg pro happy ending

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven