eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Jusa: goed bezig je bent lief (de echo staat op gmail) ik word ook gek!!

Meiden, alles was goed bij ons, jippie!!!! Baby was onwijs aan het bewegen en kreeg de hik! Echt super allemaal.

Klaver, laat je niet gek maken! Morgen weer testen? Of zit je erg in de put!

Blond, ik mijn buik is ook iedere dag anders, vanochtend dacht ik weer: hallo, waar ben je????

Meiden, later vanavond meer, ik ga lekker zwemmen!
quote:

Parel zit ook op de tribune mét survival-pakket!!! NOD-ladies, jullie maken het wel extreeeeeem lang spannend voor ons!

Klaver en Lily, wel snel testen hoor! En Bri, nog even geduld tot vrijdag!

Heb even gekeken naar de statistieken en wij kloppen goed. Vrouwen die pas gestopt zijn met de pil blijken extra vruchtbaar i.p.v. 70% wordt 74% binnen een halfjaar zwanger. Hoe dat is binnen een jaar weet ik niet. Weet iemand van jullie hoeveel % er zwanger is binnen 1 jaar? Ben zelf niet zo'n ster in rekenen dus; welk rekenwonder kan berekenen hoeveel nog-niet-zwangeren op ons topic dit jaar nog zwanger zouden worden volgens de statistieken?

Dan kunnen wij nog-niet-zwangeren even EXTRA ons best doen om een record te verbreken!!!:P Parel, ik vond ergens:

50% na 3 maanden = 9,5 zwangeren in dit topic

70% na 6 maanden = 13,3 zwangeren in dit topic

80% na 12 maanden = 15,2 zwangeren in dit topic

volgens mij had de gyn het erover dat 90% na 24 maanden zwanger zou zijn. dit zouden 17,1 zwangeren zijn.

Natuurlijk gaan wij ons daar niet aan houden in dit topic en zijn we hopelijk allemaal binnen een jaar zwanger. We lopen alweer voor op de 6 maanden statistiek want er zijn nu 14 zwangeren als ik goed geteld heb.

Groetjes Jusa
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alleen even zeggen dat ik meelees, meeduim en meeleef!

SPANNEND!!!
O, nog geen nieuws. Ik ga weer braaf zitten!!!!
Lily, Klaver..... TESTEN meiden!!!!

Heel veel succes in deze spannende dagen!

Hoop op goed nieuws voor jullie.

..en Wolfje sluipt weer weg... lekker op tijd slapen!

liefs
Klaver: I hear you :(

Ik ben bloed chago: negatieve test en geen bloed te bekennen. Dit is geen 'te vroeg testen' maar gewoon zo'n trng lange cyclus en ik ben er klaar mee ;(.
Oh lieve Lily! Ik kan allemaal dooddoeners tikken en dat wil ik niet maar.....zolang je nog niet ongi bent is het afwachten geblazen. Ik ga je even *; hoor!

Klaver; wat vreemd... Maar net als bij Lily nog een sprankje hoop dus? Ook voor jou een *;.

Hou ons op de hoogte meiden! Wij zijn er om al je zwanger-worden-frustraties, -verdriet, -blijdschap en meer mee te delen!
Lief ben jij Parel *;

Maar ik heb geen hoop hoor ik ben teleurgesteld in mijn lijf die me steeds in de steek laat. Waarom kan er nou nooit iets 'normaal' zijn bij mij?

Traantjes hier :(.
Ow klaver en lily wat vervelend toch weer allemaal, houdt de moed er nog ff in hoor wie weet !!! dikke *;

Hier beetje zelfde laken en pak maar heb de hoop nog niet opgegeven. Had vorige week al aantal dagen last v buik afgelopen weekend en maandag nix aan het handje. Gistermiddag en avond tot paar keer toe ongi-krampen waar je zo ongeveer van dubbelklapt. Had verwacht nu wel ongi te zijn dus maar tot op heden nog nix (en de buikpijn is ook weer verdwenen). Morgenochtend maar weer een testje als ik dan nog steeds aan het broekloeren ben. :?
Bri *;

Wat een kneuzenclub zijn wij hé . Ooit komt het goed met ons!
quote:

Bri *;

Wat een kneuzenclub zijn wij hé . Ooit komt het goed met ons!

He he, kneuzenclub? Trotse moeders in spe! Niet jezelf zo onderuit halen hoor!

*;vanaf de tribune
Lieve klaver, lily en bri, voor jullie alle drie alvast een hele warme *;!

En kenmerken van zwangerschap zijn toch echt wel aanwezig:

- uitblijven van ongi

- ongi-krampen die al langere tijd bezig zijn

- bloed zien en daarna al langere tijd niets

Die positieve test, meiden, die komt er aan!

En kneuzen....NEEEHEEEE... super vrouwen die super moeders gaan worden!
quote:

Lieve klaver, lily en bri, voor jullie alle drie alvast een hele warme *;!

En kenmerken van zwangerschap zijn toch echt wel aanwezig:

- uitblijven van ongi

- ongi-krampen die al langere tijd bezig zijn

- bloed zien en daarna al langere tijd niets

Die positieve test, meiden, die komt er aan!

En kneuzen....NEEEHEEEE... super vrouwen die super moeders gaan worden! Niks aan toe te voegen, helemaal mee eens!!
Klaver & Lily. Ook van mij even een hart onder de riem en een dikke *;.

Het komt goed, ook voor jullie.

Misschien niet deze keer dan, maar dan toch echt de volgende keer!

x lumiere
*; Klaver, Lilly, en Bri, dikke *; voor jullie alle 3.

Wat een rotgevoel he, dat afwachten, en teleurstelling. Bah!

Maar wij steunen jullie allemaal en inderdaad, het lijkt erop dat de symptomen toch echt aanwezig zijn voor een positieve test.

Afwachten.. pffff. sterkte hoor!!

Even ego, ben heel blij want heb net gewoon een gynaecoloog gebeld van een kliniek die er wel goed uitziet (op het internet dan) - en vandaag ook stiekem aan een collega gevraagd waar haar gynaecoloog zit ("want ik moet ook maar eens voor een uitstrijkje"- haha) - en die zat daar ook. De goede man met wie ik een afspraak heb heeft veel dingen gepubliceerd dus ik neem aan dat ie in elk geval een beetje Engels kan.

Dok, voor de tabel.... de 26e heb ik mijn eerste echo!!  Wanneer ging jijzelf ookalweer?

Veel liefs allemaal,

Wolfje

p.s. nog steeds weinig klachten trouwens. Zusje inmiddels wat meer, maar ja, die loopt 10 dagen voor...
... ben ik weer even... het is stil vanavond hier!

Zitten jullie ook de finale van Idols te kijken in het Frans?? ;)

Net uit eten geweest. Biefstuk goed doorbakken genomen, kregen we vooral een kleine salade. Zaten wat reepjes vlees overheen, dacht dat het rauwe ham was dus heb dat aan vriend gegeven... maar begon wel de sla gewoon te eten, waar het op had gelegen.

Maak ik me nu te druk of zouden jullie dat ook hebben? Halverwege heb ik ook de sla laten staan, want ALS er toxoplasmose in die rauwe ham zat... zit het ook op de sla toch?!?!?

Irritant. Volgens mij kan je de eerste weken het beste gewoon thuis eten.

Zwangere meiden.. hebben jullie dit soort dingen ook?

Nou ja. Nog 2 weken wachten op de echo... pfff.

Fijne avond nog!

Maak je niet gek, Wolfje! Rauwe ham is te zout en te droog voor Listeria om in te leven, dus daar mag je gewoon van eten, hoor!

Nog geen nieuws! Klaver,  Bri en Lily, ik denk aan jullie! *;
He wolfje, om  je te pesten: ze zeggen ook dat je voorzichtig moet zijn met rauwkost, kunnen ook lelijke bacteries in zitten :P! Maar ik heb in restaurants gewoon rauwkost gegeten. Ik was ook erg op dingen aan het letten, maar dat went vanzelf hoor. BInnenkort een etentje en daar hebben we ook aangegeven dat er een zwangere bij is en daar houden ze dan rekening mee. Ik bestel bijvoorbeeld alleen geen dingen waar zalmreepjes op zitten, dat durf ik dan weer niet. Ben dus echt wel voorzichtiger, zonder mezelf allerlei dingen niet te gunnen.

Chocola mag gewoon, hihi!
Ben voor mijn afspraak net even online gegaan om jullie het SLECHTE nieuws te vertellen.... ben dus echt ongesteld geworden gisteren...

Er lag echt een hele prop bloed in het toilet ineens (schrik; wil niet weten wat dat was) en toen kwam het op gang. Heel raar, maar had het dus eigenlijk wel verwacht (daarom wilde ik ook pas op dag 50 testen).

Wil wel mijn eigen huisarts even vragen (ipv de creep) over het hoe en wat, want vind wel dat mijn lichaam erg raar gaat doen.

Ennne.....jullie mogen met mijn olifantencyclus pas weer op de tribune op 31 juli. Elk nadeel heeft zijn voordeel....zit ik midden in onze vakantie in de vruchtbare periode...

Verder een dikke *; voor jullie allemaal!

En natuurlijk speciaal voor Bri en Lily (zet m op)
Klaver *;

Hier is ook de dijk doorgebroken. :( Zet de nieuwe NOD maar op 22 juli.
Klaver, Lily *; Wat een pech en wat een ellende! Ik treur mee want ik had het jullie zo gegund! :(

mijn NOD is 11 juli 

Schatjes toch......K@#$%te zooi! Zullen we samen even traantjes laten? ;(;(;(;(;(;(;(. Gooi het er lekker uit! Ik heb me de eennalaatste keer ook heerlijk laten gaan! Gejankt als een klein kind "Ik wil 't, ik wil 't, ik wil 't!" 

Lucht geweldig op! 

Wisten jullie trouwens dat onze eitjes niet ieder spermacelletje toelaten? Volgens de Quest zijn die eitjes van ons een stel eigenwijze mutsen die alleen een SC-tje binnenlaten als 'm helemaal geweldig vinden! Conclusie: de eitjes van de zwangeren-to-be zijn nóg eigenwijzer dan die van de zwangere dames onder ons! Of dat wat zegt over het uiteindelijke product (lees kind) is nog onbekend... :P
Lieve Lily & Klaver,

Vind het echt oprecht heel erg jammer voor jullie. Laat jezelf maar even lekker gaan! Maarre het gemiddelde is 6-8 maanden en daaraan zitten jullie echt nog niet. Dus niet wanhopen hoor.

En ik besef dat de zwangeren 'makkelijk praten' hebben, voel me echt een beetje lullig.

Een *; voor jullie allebei.

wat onzettend rot voor jullie lily en klaver.. bah, je lichaan houd je voor de gek en tussen hoop en niet durven hopen heen en weer geslingerd worden.. vreselijk!!

dikke knuffel hoor!!

ook voor jusa, parel en en bri!!! hoop zo dat het voor jullie wel gewoon lukt binnen de 6-8 maanden, volgende keer raak maar!!!!

en klaver, die lang cyclys had ik ook , eerst 44 dagen en daarna zelf 52.. maar toch is was het raak,, dus geen zorgen daarover meis, dat komt vast gewoon goed, ook bij jou!!!!

stort je dit weekend maar lekker op de chocola, rose, biertje of wat dan ook, even lekker jezelf verwennen en hopen op een mooie maand juli!!

en wolfje, wat fijn dat je een arts hebt gevonden ( onder mooi valse voorrwendselen.. :D) en lekker blijven genieten van etentjes ook buiten de deur hoor, er is genoeg wat je veilig en lekker kunt blijven eten!!!

hoe is het met de andere meiden? nog nieuwe klachten of gaat alles naar mate de maanden verder vorderen steeds beter? Blond? hoe is het met jou? voel je je beter door de antobiotica? vanaf vandaag heb je officieel verlof he, heerlijk hoor!!

Dok, bij jou ook nog alles helemaal goed? wat fijn!!

Vraagje aan jessel en ook aan de anderen; ik heb sinds maandag stekende pijn door mijn rechterheup wat doorsteekt naar mijn bil. met lopen, staan, zitten en liggen. eigenlijk de hele tijd is het licht aanwezig en vooral bij lang stil zitten wordt het erger.. is dit een voorbode van bekkeninstabiliteit of is dit gewoon wat rek/banden pijn??? hoop zo op  het laatste...  moet over 3 weken weer naar de verloskundige.. moet ik als het blijft eerder contact opnemen denken jullie??

alvast bedankt voor het meedenken!! maak me een beetje zorgen omdat ik heel losse en slappe gewrichten heb en bang ben dat het nu bij mijn bekken al fout begint te gaan..

dag lieve meiden, fijne dag!!

mimmie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven