Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
haaai,

@ gw, was ik helemaal vergeten, maar ik heb nog vakantie dus ik heb nog geen idee hoe laat ik morgen op sta maar wel dat we veel moeten regelen om morgen de auto over te laten schrijven (we hebben heb gekocht!!!).

@ yaya, bummer dat je zo emo ben? Over het algemeen ben ik niet echt een huilebalk behalve rond mijn eisprong. Hoop niet dat wanneer ik ooit zwanger ben dat ik zo hormonaal word maar goed, daar doe je niets aan.

@ polleke, gewoon lekker ego doen hoor, kan mij niets schelen, vind het juist goed dat je het een beetje bij iemand/ ons kwijt kan.

Hier nog niets doorgezet, ben zo bang voor weer een teleurstelling. Maar goed, morgen maar testen. Nu relaxen!

doeiiiii
Poll liefie toch ik hoop toch zo dat al die dingen die je benoemt zo gauw gaan gebeuren . Fijn dat het ook nog helpt dat we aan je denken, want dat doe ik echt! Kom hier dan krijg je nog een hele dikke knuffel van me…

Ooh Yaya ben je zo’n jankerd geworden, arme jij. Ben benieuwd naar je buikfoto. Hopelijk heb je rustige laatste nachten!

Jaaa speec gelukkig hebben we hier wel nog wat gezonde zelfspot.

Ik heb er vertrouwen in Becky, kan iemand mij pleeaase op de hoogte houden van het piesnieuws morgen??? Want ben de hele dag met cliënten in een pretpark (op mijn eerste werkdag). Feli met jullie nieuwe auto, foto???

Rizzie laat je even weten hoe het met je gaat??? We maken ons een beetje zorgen hier.
erine, ik sms je wel (staat je nul zes op haaifs?) viel spass in pretpark!

heb er zin in, weer een ouderwetse tribune! met dubbele strepen! ik heb er alle vertrouwen in!!!
Ik ook!!
wat ik ook, speec. wil je een sms ontvangen, of wil je beck ook smsen? of heb je er ook vertrouwen in

beck, kom maar door met die dubbele strepen!
en becky ligt natuurlijk uit te slapen omdat ze nog vakantie heeft... daar zitten we dan...

erine veel plezier vandaag! dat kan er best mee door voor een eerste werkdag toch!

poll voor jou nog een dikke omdat je die zo verdient en het je toch een beetje goed doet.
* DJ Momo pakt een dik kussen en schuift dat onder haar kont op de tribune.

zo kan ik het wel even vol houden! iemand iets te drinken?
lieverds, ik ga jullie niet langer in spanning laten, ik heb net een tweede streepje gepiest! Een redelijk lichte, dat dan weer wel maar het is er duidelijk 1!

Ik ben ZWANGER!!

en heel blij dat ik niet naar mijn werk hoef deze week!
Goeeeeeeeeeeeeedemorgen!

Wat een mooie dag op 2 strepen te piesen!

*neemt ook plaats op de tribune*

Heb je een kopje thee moom?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh! laat die thee maar zitten, kom maar door met die jip en janneke champi!!

Gefeliciteerd becky!! helemaal kippevel hier!!!

JUUUUUUUUUUUUUUICH!!!!!!!!!!!!!!!

WIEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOE!!!!!!!!!!!!!!!

doet even een rondedansje!!!
yes yes yes!!! whiehoeoeoe!! gefeliciteerd becky!! wat een super gaaf nieuws!!
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! Eindelijk weer iemand erbij. Super zeg!!!!
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!

Gaaf, en nu moet ik weer snel aan het werk!
wat super leuk zeg, hoe reageerde je vriend? ik denk dat momo na haar vreugdedansje meteen een nieuwe jompel gaat maken!
quote:husky schreef op 18 augustus 2009 @ 09:26:

wat super leuk zeg, hoe reageerde je vriend? ik denk dat momo na haar vreugdedansje meteen een nieuwe jompel gaat maken!moest eerst even sms'en. van stress marriss dubbel verstuurd. en speec, jij ook voor de zekerheid!
zo, je jompel staat er hoor beck! dikke feli! is je vriend ook nog vrij? kan me voorstellen dat jullie vandaag allebei verdwaasd zullen rondlopen.
Ik zag hem, die dubbele streep van becks is niet te missen. Van alle kanten komt het positieve nieuws binnen!

Jee zeg, wat leuk! En je had dus gewoon het idee dat je ongesteld zou worden? Echt super voor je dat het gelukt is!!
toch allemaal de camping op de tent in he
ook namens erine en marriss dikke feli's, proficiats en hysterie!

husk, marriss hoopt op hetzelfde effect
maar bij ons heeft die tent niks gedaan, dus het zegt niet alles....
Vriend en ik zijn alletwee nog de hele week vrij. Moet zeggen dat ik het heel relaxed vind dat ik vrij ben zeg.

Vriend en ik zaten elkaar net aan te kijken... eeeeeeecht??? Oeh spannend zeg, heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb vannacht nog wel effe wakker gelegen, met het idee wat als..... ben nog nooit over tijd geweest en zo. Zal vanmiddag even het bewijs op hyves zetten. Het voelt nog heel onwerkelijk iig.
Voor marriss hoop ik natuurlijk wel op een "bebe fabrique au camping francais!" (weet niet hoe ik accentjes kan maken op deze laptop...)
beck, het lijkt me ook zo raar, zo onwerkelijk!

speec, marriss hoopt voornamelijk dat haar cyclus een beetje normaal raakt. in dat geval zou ze dit weekend haar ei hebben gehad.

overigens wijst alles op een bij mij. vanmorgen weer 36.6.
Ik hoop het ook voor Marriss!! Zij heeft ook wel genoeg gedoe gehad met die rare cyclus. Bevruchten die handel!

Jippie, een heuse sprong dus, Moom?

Hier was het 36.5. Zit pas op dag 11, dus mijn sprong laat nog wel minimaal een week op zich wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven