Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
maandag 17 augustus 2009 om 10:11
quote:speculaas78 schreef op 17 augustus 2009 @ 10:07:
Moom, dat lijkt wel een heuse sprong! Toch wel goed benut hoop ik? Had je ook ovutesten gebruikt deze maand?
we hebben weer ons best gedaan hahaha. genant verhaal overigens. gisteren gingen we even touren met cabrio, dus we stonden het dak open te klappen op de oprit. buurman verderop stond ook in zijn voortuin. en die zag ons en riep "zooo, hebben jullie geoefend voor kindjes?" lekker dubbelzinnig, ik vermoed dat ie doelde op de logeetjes die wij de dag ervoor hadden hihihihi.
Moom, dat lijkt wel een heuse sprong! Toch wel goed benut hoop ik? Had je ook ovutesten gebruikt deze maand?
we hebben weer ons best gedaan hahaha. genant verhaal overigens. gisteren gingen we even touren met cabrio, dus we stonden het dak open te klappen op de oprit. buurman verderop stond ook in zijn voortuin. en die zag ons en riep "zooo, hebben jullie geoefend voor kindjes?" lekker dubbelzinnig, ik vermoed dat ie doelde op de logeetjes die wij de dag ervoor hadden hihihihi.
maandag 17 augustus 2009 om 11:27
Becky, mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad dus wat is PAP2? Thanks moom, voor t uitleggen. Ik hoop dat het allemaal niets blijkt te zijn beck.
Enne gefeliciteerd met je nichtje!
Och Pol, dikke knuffel, ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar leef met je mee!
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad dus wat is PAP2? Thanks moom, voor t uitleggen. Ik hoop dat het allemaal niets blijkt te zijn beck.
Enne gefeliciteerd met je nichtje!
Och Pol, dikke knuffel, ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar leef met je mee!
maandag 17 augustus 2009 om 11:47
@ maya, ik ga er vanuit dat het niets ernstigs is eigenlijk maar waar ik bang voor ben is dat het het zwanger worden bemoeilijkt. Er zijn artsen die eigenlijk zeggen dat je tussen je PAP2 uitstrijkje en het nieuwe uitstrijkje het beste niet zwanger kunt worden. Want als je zwanger bent kun je geen uitstrijkje laten maken. Maar ik heb geen zin om nog eens 5 maanden te wachten.
@ momo, staat jullie slaapkamerraam open? haha, mooie dubbelzinnige opmerking zeg.
@ specu, vervelend van je temperatuur zeg, kun je nog niet veel wijs uit dus.
@ polleke, denk aan je, hoop dat je het een beetje kunt verwerken allemaal.
Hier ook niet veel tijd na te denken over wel/niet zwanger, vandaag weer een bezichtiging (nummer 10 alweer) en we gaan zelf naar een nieuwe auto kijken. Of eigenlijk een derde hands. Een mega burgerlijke volvo v40.
@ momo, staat jullie slaapkamerraam open? haha, mooie dubbelzinnige opmerking zeg.
@ specu, vervelend van je temperatuur zeg, kun je nog niet veel wijs uit dus.
@ polleke, denk aan je, hoop dat je het een beetje kunt verwerken allemaal.
Hier ook niet veel tijd na te denken over wel/niet zwanger, vandaag weer een bezichtiging (nummer 10 alweer) en we gaan zelf naar een nieuwe auto kijken. Of eigenlijk een derde hands. Een mega burgerlijke volvo v40.
maandag 17 augustus 2009 om 13:00
hey becky dat je ons een dag laat wachten is geen probleem, maar zeg er gaat niks doorzetten vandaag, je test morgen gewoon hartstikke positief ja!
succes met de bezichtiging trouwens!
thee, hoe gat het met jou? ik las laatst op hyves dat jullie hetzelfde kamertje als wij hebben gekocht, grappig zeg! bij jullie komt 'ie binnenkort toch?
heb net weer een gesprek met de directie gehad en ik ga nu toch echt vanaf vandaag halve dagen werken. net een hele stapel werk aan een collega overgedragen en dan toch 's middags eerst maar effe plat en de beentjes omhoog, anders ben ik die laatste weken straks helemaal niks waard.
da's inderdaad een interessante opmerking van de buurman momo maar met "buurman verderop" bedoel je toch niet dat 'ie 't aan het eind van de straat nog kon horen ?
succes met de bezichtiging trouwens!
thee, hoe gat het met jou? ik las laatst op hyves dat jullie hetzelfde kamertje als wij hebben gekocht, grappig zeg! bij jullie komt 'ie binnenkort toch?
heb net weer een gesprek met de directie gehad en ik ga nu toch echt vanaf vandaag halve dagen werken. net een hele stapel werk aan een collega overgedragen en dan toch 's middags eerst maar effe plat en de beentjes omhoog, anders ben ik die laatste weken straks helemaal niks waard.
da's inderdaad een interessante opmerking van de buurman momo maar met "buurman verderop" bedoel je toch niet dat 'ie 't aan het eind van de straat nog kon horen ?

maandag 17 augustus 2009 om 13:28
becky, mijn gyn heeft wel gewoon een uitstrijkje afgenomen tijdens de zwangerschap, ik dacht ook altijd dat het niet kon, maar het was volgens haar geen probleem. (ik ga donderdag maar eens vragen wat er eigenlijk uit is gekomen want dat heb ik geloof ik nog niet gehoord).
momo, dat programma geeft pas aan dat je een eisprong gehad hebt als je temp 3 dagen hoog blijft.
Becky, hoe laat moeten we morgen de tribune opbouwen?
momo, dat programma geeft pas aan dat je een eisprong gehad hebt als je temp 3 dagen hoog blijft.
Becky, hoe laat moeten we morgen de tribune opbouwen?
maandag 17 augustus 2009 om 15:49
jezus, WK slipstaren is weer begonnen hoor. Pfoe dag 32 en ik zit me toch in de zenuwen. Het voelt alsof het doorzet maar njente, nada noppes, geen spotting gehad niets. Bah, ik haaaaaat wachten.
@ gw, was dat ook voor baarmoederhalskanker? Na ja, we zien het donderdag wel. Iedere huisarts zegt waarschijnlijk weer wat anders.
@ gw, was dat ook voor baarmoederhalskanker? Na ja, we zien het donderdag wel. Iedere huisarts zegt waarschijnlijk weer wat anders.
maandag 17 augustus 2009 om 16:36
Hoe gaat het met je Poll?? Doe je nog maar eens een geven…
Thee en Rizzie hoe was het???
Nou gw zou het niet te hard roepen hoor, je pokkel heeft volgens mij nog tijd zat om te groeien!!
Mogen we morgen op de tribune zitten Becky?? Hoe was de bezichtiging? *duuuiiim*.
Work it met je Casper Moom… Hoop maar voor je dat die buur daar op doelde hihi.
Ik ben saai heb gewoon echt niks te melden, ontopic dan, morgen weer werken dus niet zo’n goede zin. Gaaaap….
Thee en Rizzie hoe was het???
Nou gw zou het niet te hard roepen hoor, je pokkel heeft volgens mij nog tijd zat om te groeien!!
Mogen we morgen op de tribune zitten Becky?? Hoe was de bezichtiging? *duuuiiim*.
Work it met je Casper Moom… Hoop maar voor je dat die buur daar op doelde hihi.
Ik ben saai heb gewoon echt niks te melden, ontopic dan, morgen weer werken dus niet zo’n goede zin. Gaaaap….

maandag 17 augustus 2009 om 17:34
becky, was idd voor baarmoederhalskanker, hier is het niet iedere 5 jaar maar ieder jaar (en het was bij mij alweer 2 jaar geleden omdat ik het een beetje onzin vind het zo vaak te laten controleren).
Enne, klinkt gewoon goed hoor, dat wel gevoel hebben alsof, maar dat het niet doorzet.
Dus ik zou zeggen, gewoon piesen!
Enne, klinkt gewoon goed hoor, dat wel gevoel hebben alsof, maar dat het niet doorzet.
Dus ik zou zeggen, gewoon piesen!
maandag 17 augustus 2009 om 18:32
becks: hoe laat moeten we klaar zitten? ben de hele dag vrij!
voor de zwangeren onder ons, zag net een stuk op het nieuws over de Mexicaanse griep. dat ze nu eerder risicogroepen in gaan enten. op de site van rtlnieuws staat een lijst met risicogroepen, en daaronder staan ook :
Zwangere vrouwen (meer dan 3 maanden zwanger) uit de medische risicogroep.
Nu weet ik niet wat die medische risicogroep is (denk niet dat ik daar onder val). maar laten jullie je ook inenten als ze je dat aanraden? Ik vind het zelf best eng, omdat ze volgens mij nog niet echt weten wat het medicijn op langere termijn doet. En stel dan dat het kindje er iets aan over houd! Dan kan ik denk ik beter de griep uitzieken, en ik ben wel al zo ver in mijn zwangerschap dat als het wat gevaarlijk wordt voor het kindje, ze het eventueel kunnen halen.. Beetje warrig verhaal weer, snappen jullie het nog?
En sorry hoor, maar zit me nu toch weer te ergeren aan Ils. Hebben jullie haar nieuwe topics al gelezen? Ik vind het echt super sneu dat ze een miskraam heeft gehad, maar ze zit nu zo te drammen dat ze NU weer zwanger wil worden.. ik snap niet zo goed dat je dan niet een maandje kan wachten als er eerst bloedstolsels uit je lichaam moeten..
Nou ja, ga zo maar eens eten koken, manlief komt ook zo thuis..
voor de zwangeren onder ons, zag net een stuk op het nieuws over de Mexicaanse griep. dat ze nu eerder risicogroepen in gaan enten. op de site van rtlnieuws staat een lijst met risicogroepen, en daaronder staan ook :
Zwangere vrouwen (meer dan 3 maanden zwanger) uit de medische risicogroep.
Nu weet ik niet wat die medische risicogroep is (denk niet dat ik daar onder val). maar laten jullie je ook inenten als ze je dat aanraden? Ik vind het zelf best eng, omdat ze volgens mij nog niet echt weten wat het medicijn op langere termijn doet. En stel dan dat het kindje er iets aan over houd! Dan kan ik denk ik beter de griep uitzieken, en ik ben wel al zo ver in mijn zwangerschap dat als het wat gevaarlijk wordt voor het kindje, ze het eventueel kunnen halen.. Beetje warrig verhaal weer, snappen jullie het nog?
En sorry hoor, maar zit me nu toch weer te ergeren aan Ils. Hebben jullie haar nieuwe topics al gelezen? Ik vind het echt super sneu dat ze een miskraam heeft gehad, maar ze zit nu zo te drammen dat ze NU weer zwanger wil worden.. ik snap niet zo goed dat je dan niet een maandje kan wachten als er eerst bloedstolsels uit je lichaam moeten..
Nou ja, ga zo maar eens eten koken, manlief komt ook zo thuis..
maandag 17 augustus 2009 om 18:42
Duvel, ik zou me niet laten inenten tegen de mexicaanse griep denk ik. Zoals jij ook al aangeeft, ben ik inmiddels zover zwanger dat mocht er risico zijn voor de kleine dat ze die wel gaan halen en ik ziek wel een weekje uit.
Zo de 1e x zwangerschapscursus (lekker op tijd, de laatste keer is 2 dagen voor mijn uitgerekende datum)
Zo de 1e x zwangerschapscursus (lekker op tijd, de laatste keer is 2 dagen voor mijn uitgerekende datum)

maandag 17 augustus 2009 om 18:45
duvel, ik erger me blauw aan ils, tuurlijk is het zielig voor d'r dat ze een miskraam gehad heeft, maar die heeft echt 0,0 ziekte-inzicht zullen we maar zeggen. Ik bedoel zwanger willen worden met stolsels in je baarmoeder, nee dan hecht zo'n vruchtje goed.... ik moet me echt inhouden om daar niet te gaan reageren.
Ik weet trouwens niet of ik me zal laten inenten of niet. Door mijn werk kom ik natuurlijk wel met veel (zieke) mensen in contact. Maar aan de andere kant is het nog niet echt op zwangeren getest en de "gewone" griepprik word volgens mij niet aan zwangeren gegeven. Bovendien is de mexicaanse griep tot nu toe nog steeds minder dodelijk gebleken dan de normale griep. Blijft kortom moeillijk.
Ik weet trouwens niet of ik me zal laten inenten of niet. Door mijn werk kom ik natuurlijk wel met veel (zieke) mensen in contact. Maar aan de andere kant is het nog niet echt op zwangeren getest en de "gewone" griepprik word volgens mij niet aan zwangeren gegeven. Bovendien is de mexicaanse griep tot nu toe nog steeds minder dodelijk gebleken dan de normale griep. Blijft kortom moeillijk.

maandag 17 augustus 2009 om 19:25
Kom maar door met die knuffels, kussen en ik-denk-aan-je's. Helpt nl. wel echt.
Tja, weet niet zo goed hoe het gaat. Gisteren had ik echt enorme stolsels en een maandverband zo ontzettend vol bloed (EXCUSES.....) en dan ben ik echt even helemaal weg. Dat is zo confronterend. Maar als ik aan het werk ben gaat het wel.
Ik probeer afleiding te zoeken.
Er schiet van alles door mijn hoofd: er zijn zoveel verhalen van vrouwen die nu drie hummels hebben na vijf miskramen. En ook: wat als er nooit iemand 'mama' tegen me zal zeggen of dat ik nooit zal weten hoe het is om echt zwanger te zijn. En wat als ik nooit het gezicht van mijn vriend kan zien als ie trots naast zijn dikbuikige vriendin loopt of met zijn kleintje op zijn borst ligt. Dat snijdt door mijn ziel...
Tja, weet niet zo goed hoe het gaat. Gisteren had ik echt enorme stolsels en een maandverband zo ontzettend vol bloed (EXCUSES.....) en dan ben ik echt even helemaal weg. Dat is zo confronterend. Maar als ik aan het werk ben gaat het wel.
Ik probeer afleiding te zoeken.
Er schiet van alles door mijn hoofd: er zijn zoveel verhalen van vrouwen die nu drie hummels hebben na vijf miskramen. En ook: wat als er nooit iemand 'mama' tegen me zal zeggen of dat ik nooit zal weten hoe het is om echt zwanger te zijn. En wat als ik nooit het gezicht van mijn vriend kan zien als ie trots naast zijn dikbuikige vriendin loopt of met zijn kleintje op zijn borst ligt. Dat snijdt door mijn ziel...

maandag 17 augustus 2009 om 19:35
speciaal voor jou poll , ik moest de hele dag steeds aan je denken. Ik had het je zo gegund dat het deze keer wel een plakkerd zou zijn. En ik kan me je gedachten wel voorstellen, tuurlijk maak je je zorgen en vraag je je af of het ooit nog "goed" komt. Maar die cijfers die je de vorige keer bij de gyn te horen had gekregen die vond ik best nog goed klinken. Misschien kun je je daar een beetje aan vast houden? Je zou toch ook binnenkort de uitslag krijgen van het chromosomenonderzoek? Is nu natuurlijk ook extra spannend!
Goed, verder weet ik ook niet zo goed wat ik je nu moet zeggen.
Goed, verder weet ik ook niet zo goed wat ik je nu moet zeggen.
maandag 17 augustus 2009 om 19:44
maandag 17 augustus 2009 om 20:09
Poll je hoeft je voor ons echt niet te excuseren hoor, je mag hier gewoon je hart luchten. Ik vind het zo erg, en ik hoop dan ook zo dat het gewoon goed gaat komen. Hopelijk vinden jullie ook veel steun bij elkaar. en dikke dikke dikke voor jullie.
Momo thnx voor de info. Ik had echt geen idee. Ik heb riz inderdaad ook al een tijdje niet gezien hier.
Husky fijn dat je halve dagen gaat werken. Ik kan ook niet wachten tot mijn nachten voorbij zijn. Als het goed is maak ik van de week ff een buikfoto. Dan kan ik ook wat laten zien. hahaha.
Verder on-topic eigenlijk niets te melden. O, ja ik jank om alles. Het is echt niet gewoon hoor. Waar ik normaal tegen manlief zeg dat ie zich lekker met zichzelf moet bemoeien als ik weer eens iets doms heb gedaan, (ben nogal onhandig) Barst ik nu in janken uit als ie alleen maar zegt "wat doe jij nou?"
Hij zou er bijna bang van worden hahahah
Momo thnx voor de info. Ik had echt geen idee. Ik heb riz inderdaad ook al een tijdje niet gezien hier.
Husky fijn dat je halve dagen gaat werken. Ik kan ook niet wachten tot mijn nachten voorbij zijn. Als het goed is maak ik van de week ff een buikfoto. Dan kan ik ook wat laten zien. hahaha.
Verder on-topic eigenlijk niets te melden. O, ja ik jank om alles. Het is echt niet gewoon hoor. Waar ik normaal tegen manlief zeg dat ie zich lekker met zichzelf moet bemoeien als ik weer eens iets doms heb gedaan, (ben nogal onhandig) Barst ik nu in janken uit als ie alleen maar zegt "wat doe jij nou?"
Hij zou er bijna bang van worden hahahah
maandag 17 augustus 2009 om 20:20
Ach Poll, ik kan me zo goed voorstellen dat je je K*T voelt! Ik kan al huilen als ik verliefde stellen zie en een man die z'n hand op de zwangere buik van z'n vriendin legt (klinkt wel heeeeel sentimenteel, sorry... ), maar jij hebt veel meer reden tot klagen! Dikke , nogmaals. Als je je er beter door voelt, wil ik er nog wel een geven hoor. Komt ie: !
Yaya, haha, het klopt dus wel dat zwangeren wandelende emotionele hormonaal-gestuurde wezens worden? (zal ik nog maar niet tegen man zeggen...)
Riz, alles goed??
Ik had al even op hyves gespiekt, maar kon niks verontrustends vinden. Wel lief dat je even komt inbreken, Enigme!
Charlotte en Ik, hoe is het met jullie? Baby's nog binnenboord? (klinkt een beetje oneerbiedig, maar zo bedoel ik het niet). Is het nog een beetje vol te houden qua pijn en qua psychische belasting?
Husky, fijn dat je nu eindelijk minder gaat werken! Het geeft vast stiekem ook wel een lekker gevoel om stapels werk aan collega's over te dragen.
En ja, ik erger me ook aan Ils. Wacht nou heel even tot die stolsels eruit zijn. Je wilt toch helemaal "schoon vanbinnen" beginnen aan een kind? Ik voel me echt de geduldigheid zelve bij haar, haha! (terwijl ik af en toe ook wel Ils-achtige trekjes heb, maar nog wel met de nodige zelfspot geloof ik)
Yaya, haha, het klopt dus wel dat zwangeren wandelende emotionele hormonaal-gestuurde wezens worden? (zal ik nog maar niet tegen man zeggen...)
Riz, alles goed??
Ik had al even op hyves gespiekt, maar kon niks verontrustends vinden. Wel lief dat je even komt inbreken, Enigme!
Charlotte en Ik, hoe is het met jullie? Baby's nog binnenboord? (klinkt een beetje oneerbiedig, maar zo bedoel ik het niet). Is het nog een beetje vol te houden qua pijn en qua psychische belasting?
Husky, fijn dat je nu eindelijk minder gaat werken! Het geeft vast stiekem ook wel een lekker gevoel om stapels werk aan collega's over te dragen.
En ja, ik erger me ook aan Ils. Wacht nou heel even tot die stolsels eruit zijn. Je wilt toch helemaal "schoon vanbinnen" beginnen aan een kind? Ik voel me echt de geduldigheid zelve bij haar, haha! (terwijl ik af en toe ook wel Ils-achtige trekjes heb, maar nog wel met de nodige zelfspot geloof ik)