Werk & Studie alle pijlers

Nog meer mensen werkzaam in de reiswereld?

23-07-2009 14:06 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf werkzaam op een reisbureau, best leuk maar wil toch dit niet mijn hele leven doen.

Volgens mij zijn er nog zoveel banen waar ik het bestaan niet van af weet.. dus mijn vraag: wat voor werk doe je en wat is er zo leuk aan?

En heb je dit met je MTRO opleiding gedaan of HBO?
quote:Very Cherry schreef op 03 augustus 2009 @ 18:22:

[...]

Ik hoef hier toch hopelijk geen relaas te houden over dat iedereen die in een officiële functie, met een arbeidsovereenkomst achter een balie of een buro zit, op z'n minst foutloos dient te spellen?? Dan kun je wel bezig blijven, ik ben het ook wel met je eens, maar ik wees je er alleen op dat ze receptioniste is.
Cum non tum age
Ik werk ook bij een reisbureau maar wil dit ook echt niet de rest van m'n leven blijven doen.. Ik heb MTRO gedaan en ook al bij een hotel gewerkt, wat ook erg leuk was (lekker internationaal) en nu dus als bijbaan bij een reisbureau.

Het mooiste is dat ik ook net als mijn collega's die fulltime werken volop gebruik kan maken van de 40% korting, ik ga volgende week dus ook heerlijk naar Mexico!

Zoals ik al zei wil ik dit niet blijven doen, ben nu dan ook bezig met een juridische opleiding op HBO-niveau.. heel wat anders!! :-)
quote:noa schreef op 05 augustus 2009 @ 16:26:

[...]Dan kun je wel bezig blijven, ik ben het ook wel met je eens, maar ik wees je er alleen op dat ze receptioniste is.Onze receptionistes horen bij het administratief team.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Na een beetje rondkijken heb ik een vacature gezien bij een grote hotelketen voor receptioniste. Ze geven bij de vacature al aan dat er diverse door groei mogelijkheden zijn en veel interne cursussen. Moet eerlijk zeggen dat dit me erg aantrekt. Volgens mij is het namelijk ook erg afwisselend werk. Nog mensen met voors en tegens??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven