Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hee Kym, lastig. Maar ik zou geen therapieen ertegen aan gooien hoor. Gewoon een manier zoeken om rust te vinden. We hebben allemaal last van zulke zaken.

Niet eens hoor met wat je zegt over Moos. Ja over die gast zou ik me verder ook niet druk maken, das een Slappe Zak. Maar dat je zo over je grenzen laat gaan, daar moet je over nadenken. Als je niet weet hoe het komt laat je het misschien nog eens gebeuren...
quote:frizzy schreef op 18 augustus 2009 @ 10:57:

Waaróm ik nog aan MX hang, daar ga ik dus vandaag heel hard over nadenken. Samen een filmpje kijken kán toch, als vrienden? Als vrienden met een beetje extra...?

Pom, je had echt wat meer gegevens moeten vragen hoor. Of... Je hebt ook bankgegevens?

Hahahaha volgens mij is dat een taktiek van mannen. Jij geeft je grens aan, zij doen alsof ze het niet merken en gaan erna extra aardig zijn. Zo van: 'Please geen gezeur, ik ga echt mijn best doen nu voor je.' Beste zou inderdaad zijn om hem te negeren. Kun je dat ook?

Jawel dat gaat mij zeker lukken (laten we er maar op houden dat ik nu in mijn gevoel sterker sta dan een paar maanden geleden toen ik ook op het punt stond om goodbye te zeggen ).

Tja filmpje kijken met MX. Ga je hem vragen waarom hij niet kwam opdagen of ga je het ultracool spelen? Heb net een boekje gelezen, dat heet 'het drama van het begaafde kind'. Gaat over wat in jouw jeugd ten grondslag heeft gelegen voor jouw gedrag van nu. Normaal houd ik niet zo van "boehoehoe, ik ben zo zielig want geen leuke jeugd gehad", maar moet zeggen dat ik nu wel een patroon heb herkend van hoe ik nu met mannen omga. Misschien interessant voor jou? Anders erg interessant voor het werkveld waarin je actief bent.

Tja ik had meer informatie moeten vragen, daar heb je gelijk in. Maar ik heb op zich nog wel een goed gevoel over en anders...ach het is gelukkig maar enkel geld, ze zal het vast harder nodig hebben dan ik.
Mooi zo!

Ik weet waarom hij niet kwam opdagen. Hij moest dingen regelen, en hij wist niet hoe lang het zou duren. Waarschijnlijk was het tegen de tijd dat hij klaar was heel laat en bedacht ie dat ik zou slapen en wilde hij me niet storen.

Heb al vaker discussies met hem gehad, van: stuur dan ff een smsje ofzo, dan weet ik dat je me in ieder geval niet vergeten bent (dwz, dat zei ik toen ik dacht dat er nog een toekomst voor ons was). Maar volgens MX vergeet hij mij nooit, dat soort dingen liggen niet in smsjes. En ach, ik heb geen zin om me er druk om te maken. Deed ik destijds niet, en nu ook niet.

Dat boek klinkt wel erg interessant! Wil inderdaad weleens uitdiepen waar mijn gedrag naar mannen nou vandaan komt. Heb de titel ff genoteerd. Thanks!

Met jou Karma komt het wel goed Pom.
quote:Kym schreef op 18 augustus 2009 @ 10:52:

Hi Ladies,

Sjongejonge, wat een gedoe op de vroege morgen.

Lekker verhaal Moos. Ik zou er alleen minder mee zitten dan jij doet. Lekker boeiend, shit happens en zijn pik was te klein. Next.

Hier geen nieuws onder de zon, behalve een ontzettend slechte nachtrust vanwege teveel dingetjes van thuis waar ik over nadenk (stressig). Dat vind ik het moeilijkste: die gedachten uitschakelen en me focussen op wat anders.

Cognitief gedragstherapietje?

Kym

Ga tóch wat doen, iets wat je leuk vindt en waarbij je je moet concentreren. Het werkt!

Andere keer weer verder denken.

Piekeren = controle willen krijgen. Wat niet lukt middels piekeren, dus piekeren = controle verliezen.

Maar dat weet jij zelf ook vast allang heel goed ouwe.

Hoewel ik dól ben op cognitieve gedragstherapie, heb ik sinds kort het schilderen ook weer opgepakt. Het werkt heel focusverleggend om bijvoorbeeld golven te -proberen te- schilderen. (Tjee, wat is dat moeilijk!)
@ Kym, als ik niet kan slapen doe ik altijd even een ademhalingsoefening. Dan focus je je heel erg op je ademhaling, en zorgt dat je meer vanuit je buik ademt. Ik word daar altijd wel rustiger van. En val bijna meteen in slaap, werkt zeker goed als ik stressig ben!! (klinkt missch wel zweverig, maar het werkt, dus soit)

@ WV ik begin steeds meer zin in LL te krijgen!! Heb m'n ex gisteren dus nog ff gezien, ik voel eigenlijk niks meer voor hem. Dus ik denk dat het risico dat ik hem bespring eigenlijk minimaal is. Heb hem afgelopen maanden zo vaak gezien op feestjes, dan was dat al lang eerder gebeurd. Daarnaast heb ik morgen een date, misschien dat ik daar nog wat mee ga rommelen en dan zijn die behoeften ook weer bevredigd...hahaha. Ik kijk er nu gewoon heel relaxed tegenaan. Een van de redenen dat ik toch gewoon ga, ondanks dat hij er is, is dat ik weet dat met hem dit soort dingen altijd wel leuk en relaxed zijn. Maar ook niet meer dan dat.

@ Moos: ik zou de gebeurtenissen van vannacht gewoon lekker relativeren: je hebt er in elk geval weer wat van geleerd. Next!!!
hee relativatoren!!! waar zijn jullie!! al bijna vier uur niets gepost, een record!!!

heb net heel relativerend een mail naar de makelaar gestuurd waarmee ik in gesprek ben over een koopwoning. ik zeg met opzet gesprek, omdat ie steeds geen tegenbod doet op mijn bod. Hij zegt dat het te laag is, zelfs na een verhoging van mijn kant, en doet zelf geen tegenbod. Eikel.

Heb een heel koel, zakelijk en relativerend mailtje die kant uit gestuurd. Kom op zeg, alsof er niet nog 10 andere mooie woningen in de buurt te koop zijn....

Makelaars, het schuim der aarde.
*neemt morgen laptop mee naar het strand want dit is geen doen zo*

Moos, wat een ontzettende droeftoeter is die gast zeg.

En gek hè, dat doen we allemaal wel eens, je grenzen verleggen, weten dat je het aan het doen bent maar toch vooral doorgaan...

Blij dat je je er niet al te katerig onder voelt

Maar wel exit eikel toch?

Kym, ben je er al uit wat je komend weekend gaat doen?

Ik vind het tot nu toe allemaal wel heel leuk klinken met WS hoor.

Frizz, hoe is je haar geworden?

En MX, het is en blijft een raar verhaal

Maar ergens weet je zelf heel goed dat het niets gaat worden en heb je daar ook wel vrede mee

WV, ik heb met verbazing je relatie met ex/vriend zitten lezen

Man, wat een ingewikkelde toestand

Ik denk dat de verwachtingen van jou kan gewoon heel erg hoog liggen

Je wilt wel weer een relatie maar dan moet hij eerst zus en zo, en dat moet hij veranderen en dan misschien.....

Is het niet juist zo dat je verliefd bent op iemand zoals hij is en niet op iemand zoals hij in de toekomst gaat liggen worden?

Ik zie weinig rust in jullie samenzijn en daar zou ik persoonlijk helemaal kriegel van worden.

Je bent constant bezig met hoe hij reageert, hoe hij doet en wat jij verwacht

Das toch geen leuke manier van samenzijn meisje?

Maar jullie gaan dus samen naar LL?

Ik ben benieuwd....

Kleine update van de leuke meelerd...die mailt lekker door!

Ga vanavond maar eens NIET sporten

En dat mag bijzonder heten.

Maar ik vind het te warm

*eigenlijk wil ze gewoon niet weer 6 pagina's hoeven bijlezen*

(hoop niet dat ik iemand vergeten ben...en anders....roep ff)

*zucht*

Hebben jullie het topic van Floor ook gelezen, mijn god ik zat gister met tranen in mijn ogen de pagina's weg te lezen zeg!
Ja ben nu bezig met lezen van dat topic. Wat een K-situatie. Ik hoop voor der dat het een uitglijer van haar man is en dat het uiteindelijk met een sisser afloopt. Was wel weer een bevestiging van wat ik eerder heb geleerd uit relatie "Vanzelfsprekendheid is helemaal niet zo vanzelfsprekend".

Ben kapot dames. Vandaag een nw vloertje laten leggen in mijn keuken en nu net klaar met alles terugplaatsen (zo'n wasmachine is zwaarrrrrr), blijf lekker op de bank liggen en straks Gossip Girls kijken .
jaaaaaaaaaaaa.....gossip girl, ik was vorige week al bang dat het de laatste aflevering was.

En dat vond ik al zo gek, want het was niet echt een einde einde zeg maar

Heb je in je uppie de wasmachine terug gezet?

Mijn god, die krengen zijn niet te tillen!!!

Staat je vloertje wel leuk?

Grappig, ik denk de hele tijd wat ruik ik toch een lekker luchtje in mijn huis....

Is het de hele grote bos bloemen die ik van de week van mijn mams heb gekregen...

*blij gevoelletje*
ben ik ook weer!

gisteravond bijna 4 uur lang met mn date gebelt.

Maar nog steeds 'bang' dat hij morgen of donderdag zegt, ik kom toch niet. (met uiteraard 1 of ander vaag smoesje)

Heb aantal relaties achter de rug en ook een heleboel dates achter de rug waardoor ik mij niet zo gauw ergens 100% in durf te gooien. Bang om wéér gekwetst te worden. Ene kant fijn, voor als het gebeurd, maar andere kant natuurlijk niet zo goed omdat ik mij niet helemaal kan laten gaan.

Hij zegt alles wat ik wil horen, maar ik heb ook geleerd dat woorden niet altijd alles zeggen. Iemand kan je de hemel in prijzen en zeggen dat ie je nooit meer laat gaan om vervolgens een dag later te zeggen dat je toch niet zijn type bent..
HOI!

Windows: die theorie van 't piekeren ken ik. Maar niets helpt. Ook jouw ademhalingsoefeningen niet, Jelia (wel een goede tip, maar ik heb lang, lang geleden al uitgevonden dat het niets voor mij is. Net als Yoga trouwens)

Goede actie trouwens: je assertieve mail naar die makelaar!

Pom: leuk! Een nieuwe vloer! Wat voor een kleur enzo?

Sum: niet sporten nee? (ons bijlezen, right..Lekker Mailen met Mailmeneer zul je bedoelen! -is ie ook lekker trouwens?-)

Heyjij: kan me je gevoel voorstellen, zeker als je vaker gekwetst bent. Maar geef die jongen het voordeel van de twijfel. Hij klinkt helemaal into jij you!

Nou, ik kom net thuis. De bestuurder van de jeep echt dringend verzocht wat extra te gassen, want ik wilde WS nog even zien natuurlijk! En het spande erom en ik zat al bijna balend in de auto.

Maar toch lukte het. Een half uur hebben we gekletst aan een plastic tafeltje met een colaatje en fantaatje. En ik heb even goed gekeken: hij is echt lekker! Ivm veiligheidsregels e.d moest ik dus voor het donker thuis zijn (God, wat klinkt dit raar, hah!) en hij bracht me. En toen ie naast me liep dacht ik: Sodeju, wat heb jij een Lekker Lijf.

Kortom: wordt vervolgd.
Kim: Spannend!!! Ben erg benieuwd hoe het afloopt. Leuk, krijg helemaal de kriebels van een lovestory in prille stadium .

Heyjij: Wat terughoudendheid is goed, maar als je zo bang blijft roep je het op een gegeven moment ook op je af. Dus kappen, je maakt nu al iets kapot voordat het überhaupt gestart is!! En geniet! Wat is nou het ergste wat je kan overkomen? Wordt het niks, heb je in ieder geval een leuke date gehad, wordt het wel wat dan kan het alleen maar leuker worden .

Frizz, hoest met het haar, maar ook hoe is met de film en MX afgelopen?

De schoenen zijn trouwens verstuurd en morgen zal hopelijk de grote dag zijn dat ik ze real life kan zien of niet, dat kan natuurlijk ook .

Tja vloertje is wel stoer. Zijn zwart/witte vierkantjes, gewoon simpel maar wel lekker fris. Moet zeggen dat mijn appartementje bijna af is op 2 dingetjes na...het komt allemaal goed.
Whoehahaha.....nee hoor Kym, het mailen gaat op een lekker rustig tempo.

2 mailtjes per dag....hooguit.

En ik vind het ook wel best, er zit een tikje spanning in, maar blijft vooralsnog keurig.

Heyjij, gewoon loslaten

Komt hij dan is het fantastisch, komt hij niet dan heb je een leuke date gehad!

Kym, wat klinkt het allemaal heel heerlijk middelbare school achtig.

Naar huis racen voor een fantaatje samen

Voor het donker thuis en dan ook nog thuis gebracht worden...

Lekker van genieten meis.

Hihi, hier 2 dagen aan het werk maar morgen maar weer vrij genomen.

werken met 30 graden....het zou verboden moeten worden!

Had Frizz dan afgesproken voor vandaag met MX?
Klinkt leuk Pom. Ik hou van zwart-witte tegeltjes in de keuken Welke andere dingen moet je nog doen en hoe lang woon je er eigenlijk al?

Sum, wat heerlijk dat je vrij kunt nemen/hebt genomen. Ga je me nog vertellen hoe lekker Mailmeneer is?

Je hebt gelijk: bij het schrijven van mijn situatie met WS voelt het allemaal weer heel schools. Zeker ook omdat we nog helemaal niet gezoend hebben e.d. Ik kwam net tot de ontdekking dat dat echt eeuwen geleden is, dat ik zo'n contact had (spanning) zonder nog maar iets te hebben gedaan. Dat maakt dat jeugdige denk ik!
Ik weet niet hoe lekker de mail meneer is

Heb 2 fotootjes van hem gezien waarvan ik bij 1 dacht...hmmmm lekker,en bij de tweede dacht ik....echt een leuk crea typje

Dus geen idee hoe lekker hij is

Maar ik beloof dat mocht het tot een date komen ik direct verslag aan je kom doen goed?
WAT!!!!!.............geen kusje?

How cute
Ik vind dat kussen ineens maar eng. Bovendien: wáár? Kan niet openbaar op straat (volgens mij heb ik zelfs mijn handtekening gezet onder iets dat zei dat ik geen relaties met lokalen/collega's zou aanknopen).

Maar ik weet een stiekem plekje.
quote:Kym schreef op 18 augustus 2009 @ 21:49:

Klinkt leuk Pom. Ik hou van zwart-witte tegeltjes in de keuken Welke andere dingen moet je nog doen en hoe lang woon je er eigenlijk al?

Euhm ik woon hier ongeveer 7 jaar. 2 Jaar geleden opgezegd ivm huis kopen met ex, toen ging het uit en kon ik het godzijdank weer terugkrijgen. Het veranderen van dingen is nu ongeveer 1 jaar, dat ik ermee bezig ben. Het enige wat nog gedaan moet worden is een open haard bekleden?!? Ik heb in mijn slaapkamer nog een open gat in de haard (haard is reeds weggehaald) en daar heb ik een plank voor geplaatst zodat het mij niet zo aangaapt. Nu wil ik dat bekleden met mozaïktegelmat (van die flexibel matjes, weetjewel), zodat het netjes oogt en dan kan ik kaarsen plaatsen. Beetje een creabea-oplossing voor iets heel lelijks . En dat andere ding is gordijnen inkorten. Oja en nog een rolgordijntje kopen .

Zul je net zien, is alles klaar ga ik verhuizen...
Echt Kym, mag je daar niet in het openbaar zoenen?

En iets tekenen dat je niets begint met een Afrikaanse God?

Djeez...heftig

*ziet Kym in de bosjes zoenen met WS*

(of hebben jullie ook fietsenhokken)
Leuk, van die huis-projectjes Pom. En ach, ben je van plan weg te gaan dan? Gewoon nu doen wat je wilt veranderen, je woont er immers nu. Die mozaïek is ook leuk!

Sum: niet mogen zoenen, geen idee. Maar ik denk dat het heel onhandig is, want echt het hele dorp weet het dan (iedereen weet wie ik ben natuurlijk) en dat hoeft voor mij (nog) niet.

Ik check zo even bij collega's wat de regels zijn.
Euhm ***** is volgens mij een christelijk land, maar geloven ook in zwarte magie, toch? Kan me wel voorstellen dat je zoiets moest tekenen. Zo wordt geen hoop gekweekt bij de lokalen dat als ze een westerling schaken, dat ze een uitvlucht hebben naar iets beters? Merk je veel van de ongeregeldheden daar (behalve dan dat je in het donker niet over straat mag?)

*Zit zich nu af te vragen welke oorlog daar ook alweer gewoed heeft/nog steeds woedt*
Al 50 bladzijdes!!

Nou kom ik effe binnenvallen. Nog niks gelezen, behalve de laatste drie posts Spannend Kym!! Summer, mailmeneer?

Nou ja, ik loop kansloos achter... weet niet of ik dit ooit kan inhalen.

Qua update weinig te melden:

- hengelaar hengelt nog steeds, ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn aas Maar, bijna wel. Jaaa het gaat een beetje traag allemaal..

- Dinges is een beetje veel in beeld de laatste tijd. Weet ook niet of ik daar blij mee ben of niet.

- Ik heb mijn woonclimax bereikt (kan alleen maar achteruit gaan vanaf nu), woon tijdelijk op een boerderij. Zonder een fijne boer helaas..

- Hondje gekocht om mij en mijn boerderij te bewaken (alleen snapt hij dat waken nog niet helemaal)

Dat was het weer. Bij pagina 100 kom ik wel weer eens aanwaaien

X
Sum!! Gossip girl
Anouske

Leuk dat je weer aanhaakt!!!

Een hondje??

Wat leuk!

Wat voor 1

Is het een puppekind?

Woon je niet meer waar je eerst woonde dan?

Daar had je toch ook 1 (of 2) poeze beest(en)

de Hengelaar, is het wel leuk ondertussen of wordt je er nog steeds een beetje kriegelig van?

En hoe is het met Dinges?

God wat een vragen maar wat onwijs leuk dat je er weer bent

*gaat nu even keurig zitten wachten op de etiquette regels uit het buitenland *(en voert ze misschien ook gewoon in hier in Nederland)

Wow Kym, iedereen kent je....je bent een heuse BBer (Bekende Buitenlandster)

ps Anousje....dus geen 100 pagina;s meer wachten!!!!
Ik zit er helemaal klaar voor Pom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven