Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".

(*het vervolg op de Kerst-Topic)
Godsakkes Sum! Een date! Gewoon vrijdag al!

Een digitale dus.. enne, noem eens wat van die eigenschappen dan. Enne, waarom wordt het drama?
Ik heb zaterdag -na weken daten- seks gehad met een jongen. Hij heeft niks meer van zich laten horen..

Eikel --> next.
En m'n was dat buiten hing, is nu zeiknat
Siepeltrien, jij bent dus typisch zo'n gevalletje die hier prima op z'n plek is

(wat een sukkel inderdaad, altijd hetzelfde liedje)
Man is weer eens een week naar zijn thuisland en ligt daar prinsheerlijk iedere dag op het strand met de mooiste dames.

Ik zit hier met strontluiers en regen.

Maar ik heb het wel naar mijn zin.
quote:siepeltrien schreef op 13 augustus 2009 @ 00:12:

En m'n was dat buiten hing, is nu zeiknat

had ik gister!!!

Tsja Kym date...

je weet waar ik op val

Snelle jongens, druk leven, drukke baan, goed sociaal leven

Well dat heeft deze man dus ook allemaal

Wat uiteraard resulteert is JAWELLLLLL

Geen tijd voor moi!

Nah ja, dat denk ik natuurlijk

Dat hele, ik ga eens een compleet ander type daten (lees vuilnisman of zo) komt nog steeds niet echtr van de grond
quote:zusenzo schreef op 13 augustus 2009 @ 00:14:

Man is weer eens een week naar zijn thuisland en ligt daar prinsheerlijk iedere dag op het strand met de mooiste dames.

Ik zit hier met strontluiers en regen.

Maar ik heb het wel naar mijn zin.

Semi single dus...

Ik vind het contrast trouwens wel erg groot

Hij met zijn billen in het zand...jij met babybillen in de stront....
En weet je het interesseerd me geen ene shit (hoe toepasselijk ook).

Maar dat komt ook omdat ik goed in mij vel zit en hem het gun en hem ook gewoon vertrouw.

Ik kan wel gaan lopen malen, maar wat schiet ik daarmee op.

Dit gaat meerdere keren per jaar zo, de ene keer gaan we mee, als het financieel haalbaar is en de andere keer niet.
Weet je SD, ook die snelle jongens komen eens op het punt waar jij nu bent.
quote:zusenzo schreef op 13 augustus 2009 @ 00:22:

Weet je SD, ook die snelle jongens komen eens op het punt waar jij nu bent.

Weet ik zus, het zou alleen zo leuk zijn als we samen eens op dat punt zouden zitten hihihi...

Maar snelle jongens en ik lopen elkaar gewoon steeds mis
Of gewoon lekker leuk daten zonder verwachtingen, moet je eens kijken hoe ze voor je springen als jonge honden.
Hm. Zo'n lekker hapje dus weer Sum.

Mag ik trouwens even vragen hoe het is afgelopen met VWM (verwegman)? Ooit nog wat van gehoord?

Ik ben er laatst achter gekomen dat die KNM (koninginnenachtman) echt compleet stapelgestoord is. Je kent het wel, dat je denkt: hoe heb ik DIE ooit leuk kunnen vinden??

(naja, hij blijft wel lekker en geil, maar daar is dan ook werkelijk alles mee gezegd)
Doe ik ook hoor Zus, ik vermaak me prima tussen het gepeupel.

Maar nu ga ik eens een tukje doen

*is blij met het nieuwe topic*
Ja, ik volg je voorbeeld, truste.
Aaaaah Sum DIT bedoelde je met relativeren!

Mag ik dan even kwijt dat het nou NOOIT eens voorkomt dat ik op degenen val die op mij vallen?

En ik ALTIJD op mannen val die voornamelijk op zichzelf vallen en met niemand rekening willen houden?

En dat ik dénk dat ik verliefd word op iemand puur en alleen omdat ik hem wil temmen? En hoe lastiger hoe meer vlinders?

*begint patroontjes te ontdekken, na 5 jaar single bestaan*
Frizz, kom je ook overal tegen..

Denk dat het te maken heeft met: willen heben wat je niet kunt krijgen.. Heb ik chronisch last van.
Trusten Sum en Zus!

Ik mag nog even, de avond is nog jong.

Hi Friz, jij ook hier. Waar kwam ik je toch tegen vandaag? Ohja! Bij het verhaal van de vriend die niet belde. God, we moeten 't kind ook echt uitnodigen hier. The place to be als we het ovr relativeren hebben!

Patroontjes ja?

Hm. Herkenbaar wat je schrijft.

Ik val op onbereikbare types. Met vriendin, met issues, met een harem aan anderen, met een steekje los, noem het en ik val erop!

*zucht.
Heee Siepeltrien! Gezellig!

Nou ben ik maar 1x verliefd geweest hoor, in die 5 jaar, maar toch. Ik vind mannen die mij het einde vinden een beetje eng. Krijg het a la minute Spaans benauwd.

Dacht ooit: gewoon doorzetten Frizz, hij is écht heus leuk, het gevoel komt wel, dat onderdruk je gewoon. Maar nee...

Veel mannen staan naar mijn idee minder sterk in hun schoenen dan ikzelf. Das toch unsexy?
Hee Kym helaas is dat Natteliedje verdwenen...

Maar we moeten er toch achter zien te komen waar die patroontjes vandaan komen? Doorbreken enzo? Geluk heb je toch wel in de hand? Toch? Toch?

*probeert er heel relativerend bij te kijken*
Dat is niet unsexy Frizz, da's gewoon ver-schik-ke-lijk (saai).
Saai --> libido verwdijnt als sneeuw voor de zon.

De enige man die niet saai is is de man waar je voor moet strijden. Die je moet temmen, waar je voor moet vechten.

Ik val niet echt op van die disasters gelukkig. Geen getrouwde kerels, geen criminelen, geen drukbezette zakenlieden. Ik val gewoon op praktisch niemand.

Behalve nu dan Mr X. Zo'n man die zich van werkelijk niemand iets aantrekt. Maar dan heel stiekem toch heel af en toe een pietsie onzeker is. En hij is slim, en mooi, en weet mij verbaal af te troeven. SEXY! Of, is het feit dat hij geen relatie wil hetgeen hem zo sexy maakt...?
Het onbereikbare dus. Daar komt het op neer.

?
Ik val over een paar minuten weg, dus bij deze alvast welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven