~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast even deze omhoog halen voordat het nieuwe, al geopende topic verdwijnt in de catacomben van het forumm. Hier als het werkt de link naar het: oude juli topic

Heb ik al verteld dat Bink de allerliefste, allermooiste en allerzoetste baby is? Het mannetje is zo gezellig. Hij is nu ook wat vaker overdag wakker en is dan zo gezellig aan het rondkijken. Hij lagt zelfs al gericht naar je terug. Bovendien zit hij nu alweer boven zijn geboortegewicht. Is echt pure slagroom wat er uit mijn borsten komt volgens mij :P

Ik denk er trouwens over om de nick van Luut te veranderen in Bikkel. Het is namelijk een klein bikkeltje en ik vind het ook wel leuk klinken bij Bink.
Ben een beetje in de bonen geloof ik. Link leidt naar Cheers ipv naar ons oude topic. Dit zou hem wel moeten zijn.

nieuwe poging oude topic
poging 3 om te linken naar het oude topic
Hij doet ut dames!
Das mooi Madootje!

Mijn hoofd is na mn slaapje van vanmiddag (heerlijk zo'n meisje dat nog ruim 2 uur slaapt 's middags:P) verdwenen.

Geeft echt zo'n gevoel van ik ben er weer. En ik lijk dan wel de hele wereld aan te kunnen.

Vriendlief is een vloer leggen 240 m2 in een bedrijfspand. Heeft gelukkig veel hulp. Dus in 2 avondjes + 1 dag is het gepiept. Had dus gisteren en vandaag 3 man extra te eten.

Er stonden bietjes op het menu voor vanavond (wist nog niet dat ze zouden komen) er dus maar pannenkoeken van gemaakt.

Alleen....dan blijf je bakken!!

Ook wel weer fijn als je die mannen zo ziet genieten van iets simpels  :P.

Nu Marit en bad doen en dan is het mama time!!

Tja en wat ga ik eens doen....?

Denk lekker bank hangen!
Vind Bikkel ook leuk!

Alleen ik kan het schema niet aanpassen...:(

Moeten we veeeeeeell schrijven!
quote:

Das mooi Madootje!

Mijn hoofd is na mn slaapje van vanmiddag (heerlijk zo'n meisje dat nog ruim 2 uur slaapt 's middags:P) verdwenen.Je hoofd verdwenen????:o:D;)

Geeft echt zo'n gevoel van ik ben er weer. En ik lijk dan wel de hele wereld aan te kunnen.

Vriendlief is een vloer leggen 240 m2 in een bedrijfspand. Heeft gelukkig veel hulp. Dus in 2 avondjes + 1 dag is het gepiept. Had dus gisteren en vandaag 3 man extra te eten.

Er stonden bietjes op het menu voor vanavond (wist nog niet dat ze zouden komen) er dus maar pannenkoeken van gemaakt.

Alleen....dan blijf je bakken!!

Ook wel weer fijn als je die mannen zo ziet genieten van iets simpels  :P.

Nu Marit en bad doen en dan is het mama time!!

Tja en wat ga ik eens doen....?

Denk lekker bank hangen!
Bikkel en Bink: mooi duo Madootje!

Fijn dat alles zo goed gaat en wat heb je je bevallingsverhaal goed geschreven: kippenvel!
Ps Madootje:ik begreep dat ze op Cheers je nieuwe aanwinst al hebben mogen bewonderen. Willen wij ook !!!!!!!
quote:Mijn hoofd is na mn slaapje van vanmiddag (heerlijk zo'n meisje dat nog ruim 2 uur slaapt 's middags:P) verdwenen.Je hoofd verdwenen????:o:D;)

Ja die is leuk :D
Pssst:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar net getest: 2 streepjes!!!

Ik durf alleen nog niet blij te zijn....
Pssstttt......

Te gek Gefeliciteerd ! Ik had het precies het zelfde, en nu nadat ik het 4 weken weet, besef ik het soms nog steeds niet. En de test liegt niet !
Charly :O+
Pssssst. Wat geweldig Charly. Gefeliciteerd meid. Wat een supernieuws.

Ik had zelf nog geen foto's op de computer staan. Die in Cheers waren door Meave geplaatst. Aangezien ik net de foto's op de computer heb gezet heb ik er gelijk een paar geplaatst. Jullie denken toch niet dat ik jullie zou vergeten zeg :o:P
Madootje, wat een mooi kereltje weer. Was het weer allemaal waard he?

Bikkel is idd leuke nick voor Luut.

Charly::D fantastisch nieuws, gefeliciteerd. Wanneer ben je (ongeveer)uitgerekend?
Charly....... ja.......?!

Mooie foto's Madootje, trotse mam!

Hoe gaat het met je?

Nichtje van vriendlief is vanavond bevallen van een meisje, weet de naam nog niet. Vanmorgen opgenomen om ingeleid te worden. Baarmoedermond was nog niet week genoeg, gel erop 2x geen resultaat, weer naar huis. Kreeg thuis toch weeen. Weer naar het zh kreeg om 18.30 bericht dat het geboren was.

9 pond.... pfff ben benieuwd hoe het is gegaan.

Net mn was weggewerkt. Ga morgenochtend eindelijk naar de kapper tja dan moet je 's avonds aan de slag he. Moet morgenavond werken, dan komt er ook niets van.

Nu lekker mn mandje in.
Jeetje ben hier al weer een tijdje niet geweest, gefeliciteerd voor alle nieuwbakken moeders.

Miepje is druk bezig met lopen (aan 2 vingers) en als ze echt ergens naar toe wil dan gaat ze soms aan 1 vinger, maar ze vindt het heel erg eng, en ze wil het allemaal erg perfect doen. Dus we hebben een lange adem, volgende week weer naar de fysiotherapeut voor wat spel oefeningen voor haar.

Hebben jullie al een leuk vaderdagskado gekocht?

Wij liepen ongeveer 2 jaar :) achter met het inplakken van fotos. We hebben alleen de 1e twee weken ingeplakt (en dat was al een album vol). Dus ik heb nu van alle fotos (Alles was digitaal) 2 mooie albums gemaakt en via internet besteld. Ik hoop alleen dat ze erop tijd zijn, ze hadden er namelijk al moeten zijn.

Miepje is blij, we zijn onze tuin aan het aanleggen en het grondwerk is nu gedaan dus de tuin (en ons huis) is 1 grote zandbak, erg veel speel plezier.

Onze nieuwe buurt is echt heel leuk, heel veel kindjes van ongeveer 4 jaar (bijna alleen meisjes) en ons overbuurmeisje is 2 dagen jonger dan miep.

Wel een wereld van verschil, zij loopt al en praat erop los.

Miepje kruipt nog en zegt wel wat woordjes maar nog niet hele zinnen.
charly: Echt een geweldig nieuws!! Duim voor je mee dat alles dat alles goed blijft gaan.*;

Madootje: Echt een mooi kereltje! :D 

Hier in huize tomaatje gaat het al een week of 3 niet zo lekker.

Zo goed als het de eerste 3 weken gingen, is nu de omgekeerde wereld.

Huilen huilen en nog eens huilen. Om gek van te worden.

De hele dag gaat dat door, tussendoor een uurtje stil en dan begint het weer.

Nu weten we hoe het komt!!!! Ben gisteren bij de homeopaat geweest en heb net zoals bij Nikki destijds een vega-test laten doen. Ook ons tweede vrouwtje heeft een koemelk allergie en is allergisch voor soya ( wat ik dus wel dronk ) en als klap op de vuurpijl is ze lactose intolerant ;(

Dag borstvoeding!!! Kan wel janken. Stiekum dacht ik al wel dat er iets aan de hand was, maar je hoopt nog altijd dat je het verkeerd hebt.

Mijn ( .  ) (  .  ) staan op springen. au au au.

Ik hoop dat het het weekend beter met haar gaat. Ik huil zelf weer net zo hard mee, maar het lucht me wel op moet ik zeggen.

Nikki is vandaag bij oma en Sofie hangt op mijn buik in de draagzak.

Fijne vaderdag allemaal.

Ben morgen jarig, maar vier het niet. Volgend jaar maar weer als ik 30 word!! Even de rust wederkeren hier in huis.
Aahh Tomaatje :( ik had het jullie zo gegund dat het deze keer allemaal zonder problemen zou verlopen. Gelukkig herkende je de verschijnselen, maar jeetje wat lastig als ze maar zo weinig verdragen kan!

Toch een hele fijne verjaardag toegewenst en natuurlijk voor iedereen straks een fijne vaderdag.

Bij T. lag er dinsdag al een zwaar pakketje in zijn mandje op het KDV, met de tekst je bent een kei van een papa. 3 x raden wat er in zit :D.

Madootje: wat een mooi kereltje weer, mag je zeker trots op zijn!!!!

(en ook leuk om bij jou een beeld te kunnen vormen)
Van harte Tomaatje met je 30e verjaardag!!

Hiep er de piep HOERA!!

Tje wat naar dat Sofie ook allergisch is. Zit jullie ook niet mee he.

Hoop voor jullie dat ze snel op knapt nu je weet wat het is en er iets aan kunt doen.

Ga straks op kraamvisite bij nichtje van vriendlief. Nog even wat kadootjes scoren voor in mn kraamtas (heb een fel gekleurde tas gekocht voor aan de wandelwagen - handig voor de boodschappen had ik bedacht).

Mn hormonen gieren door mn lijf geloof ik. Moest er gewoon van huilen toen ik hoorde dat alles goed was maar dat moeder totaal was uitgescheurd. Zo naar.

Hoorde de baby gisteren huilen weer tranen...

Hoor Marit, ga nog even snel douchen!
Oeps Tomaatje niet goed gelezen...;)

Gefeliciteerd met je 29e..
met je verjaardag !!!!!!!!!
Voor Tomaatje natuurlijk!!!!!

Ik verveel me, ben al een paar dagen vrij en heb niets te doen. Heb mezelf ook een uitje naar de winkels verboden omdat ik dan toch alleen maar dingen ga kopen die ik (nog) niet nodig heb;).
:( ben bang dat het weer mis gaat: heb weer een beetje bloedverlies;(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven