~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ps. T. heeft ook een eigen Hyvespagina...:D
quote:

Jemig Findi, dat zijn geen grappen meer van je lijf. Van dit soort spelletjes houden we niet!!

Welke test gebruik je? Ik had zondags de predictor gebruikt (zou het meest betrouwbaar zijn) en woensdag die van het Kruidvat (heb ik bij vorige zwangerschap ook gebruikt) en die was pos.!Tja het waren testen van babybrabbel, best cheap, maar vorige keer lieten ze wel een tweede streepje zien. Morgen maar naar de Etos voor een predictor

Maar goed het wordt een beetje een duur grapje om elke dag te testen, dus heel veel sterkte met het bewaren van je geduld *;

Tomaatje: volgens mij heb ik je per ongeluk geweigerd als Hyvesvriendje :$Ik herkende je nickname niet. Pas nu ik meer vivamama's reacties krijg heb ik de link gelegd: SORRY (ook als het toch per ongeluk iemand anders is...;))

Bij mij was de Predictor dus negatief....
quote:

Mag deze meest-ontrouwe-forummer-van-het-jaar nog haar neus laten zien hier??

Hee, ik dacht dat ik dat was?? ;)

Wel spannend hier met al die testen en prille zwangerschappen, leuk!

Noisette ligt nog gewoon in haar ledikantje, of er spijlen uitkunnen weet ik eigenlijk niet. Nog nooit gedaan, iig.

Zij begon trouwens al vrij vroeg met het uittrekken van haar slaapzak, dus die heeft ze nu ook altijd binnenstebuiten aan. Wel jammer van al die leuke printjes enzo, dus nu heb ik dan (eindelijk wijs geworden) maar een effen slaapzak voor weinig gekocht.

Poppenhuis is idd een leuk cadeau. En pop mét lang haar is ook wel een goed idee... hmmm, we zijn er nog niet echt uit.

Oudste 2 nootjes mochten vandaag op school overblijven, want de overblijfmoeders trakteerden op patat (volgende week laatste schoolweek voor de vakantie).

Vond het wel een leuk idee om met Noisette ook maar even naar de snackbar te gaan, lachen joh! Heel verbaasd: "Ikke tatjes?" En toen ging ze staan dansen in de snackbar. :D
quote:

quote: Ernie75 reageerde

Mag deze meest-ontrouwe-forummer-van-het-jaar nog haar neus laten zien hier??

Hee, ik dacht dat ik dat was?? ;)

Wel spannend hier met al die testen en prille zwangerschappen, leuk!

Noisette ligt nog gewoon in haar ledikantje, of er spijlen uitkunnen weet ik eigenlijk niet. Nog nooit gedaan, iig.

Zij begon trouwens al vrij vroeg met het uittrekken van haar slaapzak, dus die heeft ze nu ook altijd binnenstebuiten aan. Wel jammer van al die leuke printjes enzo, dus nu heb ik dan (eindelijk wijs geworden) maar een effen slaapzak voor weinig gekocht.

Poppenhuis is idd een leuk cadeau. En pop mét lang haar is ook wel een goed idee... hmmm, we zijn er nog niet echt uit.

Oudste 2 nootjes mochten vandaag op school overblijven, want de overblijfmoeders trakteerden op patat (volgende week laatste schoolweek voor de vakantie).

Vond het wel een leuk idee om met Noisette ook maar even naar de snackbar te gaan, lachen joh! Heel verbaasd: "Ikke tatjes?" En toen ging ze staan dansen in de snackbar. :D

Ik doe het lipje van de rits van de slaapzak er helemaal bij in. Dus lukt het Jongste niet meer om de slaapzak open te krijgen. (Zelf moet ik ook wel even prutsen maar ja).

Hoest met de haargroei van Noisette? 

En ze worden alweer bijna 2 he:(. Tijd voor een nieuwe maar ja, dan krijg ik ruzie.
Haargroei nog steeds minimaal. ;( Ze werd vandaag alweer met "hij" aangesproken...  %@#@$% :@!!!! En dat met een knalroze jas aan.
quote:Haargroei nog steeds minimaal. ;( Ze werd vandaag alweer met "hij" aangesproken...  %@#@$% :@!!!! En dat met een knalroze jas aan.Dat heb ik ook een keer gehad met Jongste. In het zwembad, ze had een badpakje aan. Ik kwam een kennis tegen, die zei goh dus je bent bevallen joh.  Ik ja 3 maanden geleden blablabla. En wat is het geworden? Ik (hoopvol) nou wat denk je? Zij, ik ben nooit zo goed in schatten. Ik, ondertussen wijzend naar het badpakje. Een jongen zei ze. Pfffffffff.
Bij mij was het trouwens de directeur van de school, vanmorgen. Je zou denken dat die toch iets meer ervaring met kinderen (in alle soorten en maten) heeft. :?
Jaaa, ik ben er weer.

Eind van de middag was mn hoofdpijn eindelijk gezakt.

Pff twee dagen en nachten, das geen feest.

Tje Findi, spannend hoor, blijf voor je duimen.

Succes maandag! Toch altijd wel spannend een nieuwe job!

Morgen gelukkig vrij. Zaterdag met mn ouders en zus+zwager naar The Wiz. Ben benieuwd.

Tja kadootjes ben er nog niet uit. Er komen leuke ideeen voorbij!

Marit slaapt nog in haar ledikantje. Haar slaapzakje doe ik achterste voren aan anders heeft ze deze zo los!

Een keer zat ze vast met haar armpje toen ze haar speentje wilde pakken welke op de grond lag. Oeps.

We zijn wel op zoek naar een juniorbed voor straks en een kast (ben niet zo crea Madootje...) voor Marit haar nieuwe kamertje.
Bij de Toysrus hebben ze nu een aanbieding van zo'n tuinhuisje voor 79,99 euro. Wij hebben hem net gehaald, ze gaan vrij snel, maar ons verjaardagscadeau is binnen.

(Ze krijgt ook nog een pop, wieg + wat poppenkleertjes, aangezien ze nu opeens met haar knuffels heel verzorgend is. Slapen onder een theedoek enzo, voorlezen en daarna een kusje, erg schattig om te zien.

Slapen jullie beebs eigenlijk nog overdag?

Als miep thuis is, slaapt ze heel veel, gisteren bijna 3 uur. Op de creche hooguit 50 minuten (vooral keten met de andere meiden)
Minime ligt al te ronken vanaf half een, ik ga zo maar ff door zijn kamertje heen stampen, ik wil nog ff naar t durp. De sale is nl overal begonnen en het salaris is gestort. (En even een testje kopen, want ik ben nog steeds niet ongesteld)

Sjonge Cohelian en Verano, lekker kortzichtig van die mensen om jullie prinsesjes te verwarren met jongetjes. Maar stiekem toch best grappig.:)
En geslaagd Findi?

Was gisteren even naar een winkel waar ik normaal goed slaag voor Marit maar nu... niets, noppes, vond het helemaal niet leuk. Wel goed voor de portemonee:o.

Ga nu zondag nog even de stad in, heeft Villa Happ al uit verkoop?

Wil in ieder geval voor mezelf ook nog wat shirtjes.

Ook Marit wordt nog wel eens voor een jongen aangezien... ze heeft wel wat langer haar alleen bovenop is het korter. Ze wil er nl niets in...alle leuke strikjes ed haalt ze er zo weer uit.

Tja en of het nu roze is of blauw het maakt mensen niet uit he!!!
Miep, Marit slaapt meestal zo'n 2 uurtjes 's middags.

Zo ook op het KDV of bij oma.

Vind het heerlijk, kan ik even met haar mee...!!

Wil dit eigenlijk niet altijd doen maar goed merkte vandaag dat eind van de dag mn buik op ploffen stond zo hard. Niet echt fijn.

Had wel nog de weekboodschappen gedaan, alles bij elkaar iets te veel van het goede.

Gelukkig was vriendlief thuis om Marit in bad te doen. Zodat ik even rustig aan kan doen.

Lekker bankhangen vanavond, eens kijken wat er komt.

Ervaren moeders.... een driewielfiets lijkt me een leuk kado voor Marit, alleen wanneer gaan kindjes ongeveer op een gewone fiets met zijwieltjes over?

Kortom, heeft ze er wel iets aan?
Bij Villa Happ is er zeker uitverkoop, ze zitten nu op de 50% korting en over een week gaan ze op 70% korting over. Ik heb mezelf maar aangeleerd om lange mouwen shirts en broeken in een maat groter te kopen, alvast voor de winter. Nieuwe zomerspullen passen nl niet meer in zijn kast:P en trouwens de zomer zet ook niet echt door.

Ik heb gister een supergaaf jurkje gekocht bij Steps, als een soort van troostmiddel of stok achter de deur voor na een eventuele bevalling. Morgen ga ik weer testen...

Enne Lot , lekker je luchten hoor!!!
Hier even een momentje van rust. Amelie ligt weer lekker te slapen. Tijd dus voor mij om even bij te lezen en te schrijven.

Donderdagnacht een spook nacht gehad, mevrouw heeft de hele nacht gespuugd, mijn god, was echt niet leuk meer. En het fijne is met kinderen dat ze er eigenlijk niet zo veel last van hebben, als het achter de rug is tenmiste. Gisteren maar besloten om naar Apenheul te gaan met mijn ouders. Het weer was natuurlijk K.. met Peren, maar Amelie vond het heel leuk en ik ook trouwens.

Ik merk wel dat ze nog niet helemaal de oude is, maar gelukkig blijft al het eten en drinken.

Ik lees dat jullie kiddies nog in een slaapzak liggen. Amelie ligt sinds een maand niet meer in slaapzak thuis. Bij de oma's en op de creche wel. Doe ik er verstandig aan om haar thuis ook in een slaapzak te leggen ? Geen idee tot welke leeftijd het verstandig is dit te doen, tot 2 jaar ?

Ik denk dat wij zo'n groei bed van Ikea kopen als Amelie er aan toe is. Voorlopig blijft ze nog even in haar ledikantje slapen.

Findi, succes met testen morgen!

Fijne dag allemaal, hopelijk met veel zon en weinig regen !!
Findi, ik zal heel erg voor je duimen morgen

Sams, ik weet niet of er regels zijn wat betreft het slaapzakje, volgens mij gebruikt ook niet iedereen zo'n ding.

Maar T. kruipt heel vaak helemaal nar boven of over dwars in bed (en soms met het hoofd op het voeteneind :o:D) dus dan vind ik het wel fijn dat hij in ieder geval nog een slaapzakje aan heeft.

Ik denk dat wanneer we overstappen naar een peuterbed, hij gewoon een dekbedje krijgt (als hij daar wel onder blijft liggen...)

We hebben net foto's gemaakt voor de uitnodiging voor zijn 2e verjaardag: we hebben ballonnen met helium gevuld, deze aan zijn armpjes vastgemaakt :$ en toen maar op de foto.Later ook nog gewoon in de kamer met de ballonnen in de hand, maar wat is het dan leuk om los te laten he? Jeetje wat een crime: het fototoestel heeft wat vertraging en we willen natuurlijk toch wel een lachende T. met daarnaast ook nog de ballonnen erop. Volgens mij zit er ergens wel een mooie tussen. ik zal hem tzt wel plaatsen op hyves (eerst versturen he??)
We bungelden weer ondraan pagina 2!!!!!

Findi: al (ik hoop goed) nieuws te vertellen????
Sorry meiden... zal ik me maar officieel afmelden of mag ik af en toe nog komen kletsen? Ik denk dat ik de meest ontrouwe forumster ben:$

We zijn inmiddels verhuisd (is dat enig excuus??) en gelukkig hebben we alles aardig op de rit nu. Ik doe het in ieder geval noooooit meer!!!!! Ik lees wel nog mee hoor dus blijf van alles van jullie aardig op de hoogte. Wat een babynieuws ook steeds weer. Hier begint het ook aardig te kriebelen weer. Grappig ook dat we een van de enige zijn die nog zo lang wachten met voor een tweede kindje gaan. Zoontje gaat aardig kletsen nu, erg leuke fase!! Na de vakantie gaat hij voor het eerst naar kdv. Ik verwacht niet al te veel problemen. Ik had hem mee voor de intake en hij ging meteen spelen. Gastouder is er wel erg verdrietig om. Toch raar om daar na bijna 2 jaar niet meer over de vloer te komen. Wieweet bij een tweede kindje.

Even voor Findi; mijn zusje heeft 1,5 week negatief getest voor ze eindelijk een positieve test had. Ging met de eerste precies hetzelfde. Wie weet?

Nogmaals excuses....*;
Hi guys, nou nog steeds niet ongi en ook geen pos.test (clearblue). Ik snap er geen ruk van, want ik zit nu op de 35e dag van de cyclus en normaal is ie rond de 28 dagen. Ik voel t ook wel een beetje rommelen, maar iets wil er niet door zetten. Bij Minime had ik ook een innestelbloeding en die heb ik nu niet gehad. Haal ook allemaal horrorsenarios in mijn hoofd, want ik heb uiteraard verder gelezen op internet, dat je bv ook een cyclus over kan slaan. Maar daar vind ik mezelf te jong voor. Bij Minime heb ik door die innestelbloeding ook pas met de zesde week getest dus ik weet niet of ik daarvoor neg. getest zou hebben.Tja t zit me dus een beetje dwars..
Gezellig hoor Isa, kom af en toe maar langs!

Fijn dat de verhuizing achter de rug is, geeft vast rust.

Vrijdagavond heerlijk spinazie gegeten, mmm jammie jammie zei Marit!

Ze kon alleen de slaap niet vatten. Lag niet echt te huilen maar kletsen was het ook niet. Uit bed gehaald. Ze wist zich met zichzelf geen raad. En ik niet met haar. Ze wilde niets. Niets eten, drinken, niet bij ons zitten, niet zelf zitten, niet liggen, niet staan.

Tot het 11 uur was en ja hoor; alle spinazie eruit. Midden op de overloop! Tja en toen was ze het kwijt en was het over!

Lekker gedoucht en toen naar bed.

Kon niets voor haar doen....

Zaterdag naar de Wiz (lang leve de AH anders had ik er niet voor gekozen denk ik). Vriendlief was helaas niet mee. Was helemaal niet lekker (iets van Marit over genomen??). Daarna nog met mn ouders + zus + zwager uit eten geweest. Gezellige dag.

Mn zusje krijgt nu ook een echt buikje, leuk hoor!

Vandaag even de stad in. Kon niet echt slagen. Maar wel even lekker een moment voor mezelf!

Daarna heerlijk buiten gelopen met de hond, vriendlief en Marit.

Marit gaat steeds beter en langere stukken lopen. Nu bijna een uur buiten gelopen. Nou ja wel 2 speeltuintjes gehad!

Nu brood klaar maken voor morgen en dan mn bed in morgen staat de wekker weer om 06.15 uur!

Spannend Findi!!!
quote:

Hi guys, nou nog steeds niet ongi en ook geen pos.test (clearblue). Ik snap er geen ruk van, want ik zit nu op de 35e dag van de cyclus en normaal is ie rond de 28 dagen. Ik voel t ook wel een beetje rommelen, maar iets wil er niet door zetten. Bij Minime had ik ook een innestelbloeding en die heb ik nu niet gehad. Haal ook allemaal horrorsenarios in mijn hoofd, want ik heb uiteraard verder gelezen op internet, dat je bv ook een cyclus over kan slaan. Maar daar vind ik mezelf te jong voor. Bij Minime heb ik door die innestelbloeding ook pas met de zesde week getest dus ik weet niet of ik daarvoor neg. getest zou hebben.Tja t zit me dus een beetje dwars..

He get.

Kan je niet "helpen" met wijze woorden. Mn cyclus bij Marit was ook heel raar. Raar dat je lichaam je soms zo in de steek laat he!

Dikke *;
He bah Findi wat rot dat je nu nog geen zekerheid hebt. Wat duren de dagen dan lang he?

ik ben bang dat het enige wat je kan doen is afwachten :(.

Je lichaam kan je natuurlijk voor de gek houden, maar dan zal je toch een keer ongesteld moeten worden. Heb je verder geen zwangerschapsgevoelens?

Lekker labiel en/of zere borsten (hoeft natuurlijk niet, maar ja)

Isa tuurlijk ben je nog welkom!

Fijn dat je manneke het ook zo goed doet. Waarom de overstap naar het KDV?
Nee, geen zere tieten, wel wat moeier (kan ook door t feesten komen) en nog redelijk stabiele hormonen. Bij Minime had ik idd achteraf gezien wel kunnen weten dat ik zwanger was, want toen heb ik een week tranen met tuiten gehuild elke keer als ik naar mijn nachtdienst moest.

The story continues...
T. is vandaag met zijn papa naar de motorcross geweest. papa heeft zich hier ik weet niet hoelang al op verheugd: hij wil zo graag "mannendingen'" met zijn zoon doen. Ik vond T. er eigenlijk nog een beetje te jong voor, maar hij vond het geweldig! :D.

Nu is hij de hele dag op pad geweest, ze kwamen na drieen terug dus toch nog maar even in bed gestopt maar nee hoor: meneer wilde niet slapen :o

Heeft het vandaag dus zonder middagslaapje gedaan. Ben benieuwd of hij morgen nog te genieten is ;).

Heb zelf sinds donderdag blaasontsteking, moest vrijdag werken, daar mijn huisarts gebeld of ze niet een receptje konden faxen maar dat wilden ze niet meer: je moest toch echt eerst urine langs brengen.

Nu moest ik nog even bij de huisartsenpraktijk in mijn werkplaats zijn (zakelijk) en dan is het toch wel prettig dat je een goed contact hebt met die artsen: de lieverd (is een vrouwelijke huisarts hoor....) schreef me zo even een receptje uit. Zo kan het dus ook (beetje vriendjespolitiek mag af en toe best toch?)

Ik voel me er verder niet echt lekker bij of er toch ook iets van griep bij onder zit?? En daarnaast een zere rug :(

Ben even zielig....

(morgen weer over hoor!)
quote:Haargroei nog steeds minimaal. ;( Ze werd vandaag alweer met "hij" aangesproken...  %@#@$% :@!!!! En dat met een knalroze jas aan.Ach, Jootje en Vietje worden bijna dagelijks als meisje aangesproken... Dus haar of geen haar, mensen snappen er gewoon niets van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven