houdini

19-08-2009 13:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoontje van 2 jaar maakt sinds kort de riempjes van autostoel open.

Erg vervelend als ik alleen met hem in de auto zit, heb van alles geprobeerd van rustig uitleggen tot boos worden, maakt geen indruk!!

De sluiting kan ook niet omgedraaid worden, het is trouwens een maxi-cosi tobi.Is er misschien iemand met ervaring of een oplossing, alvast bedankt.
Handen vastbinden?
Ja, is ook een mogelijke optie, maar dat doe ik pas als ik echt niets meer weet,haha!
Hier nog een houdini-topic; Houdini-dreumes

En nog eentje met een maxicosi tobi probleem; zoonlief wurmt zich uit Maxi Cosi Tobi
Jippie's stekeltjes!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat zijn dat Vishnu? (pure nieuwsgierigheid)
Vrouwen die zwanger zijn geraakt met het gebruik van EN pil EN condoom EN spiraal. Dat zijn de echte houdini baby's.
Er schijnen plakkers te zijn met een soort klitteband-stekeltjes erop, en dat kunnen kinderen nog niet hebben aan de vingers...

Jippie Stekeltjes

Stekeltjes; een innovatieve oplossing voor het losmaken van de veiligheidssluiting in autostoeltjes door kleine kinderen. Het product bestaat uit een plaatje met plastic stekeltjes die op de sluiting van de gordel worden geplakt. Volwassenen zullen geen problemen hebben met het openen en sluiten, maar de vingertoppen van kinderen zijn voor deze stekeltjes veel te gevoelig, zodat ze van de sluiting af zullen blijven.
Hah grappig, ik ken dat niet (Denk trouwens niet dat dat hier zou werken voor dochter, die trekt zich daar niks van aan.
Bij een vriendin van mij werkte het net lang genoeg, daarna vond dochter het toch niet meer interessant en konden de stekels er weer af.
OK,bedankt dat ga ik proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven