Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, nu ze in d'r buik zit, maar zodra ze eruit is heet ze anders
quote:mamax schreef op 19 augustus 2009 @ 21:32:

Ja, nu ze in d'r buik zit, maar zodra ze eruit is heet ze anders
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik pleit nog steeds voor Tsjukkelien of eventueel Tsjukkelinde.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
aha!
quote:mamax schreef op 19 augustus 2009 @ 21:32:

Ja, nu ze in d'r buik zit, maar zodra ze eruit is heet ze anders Heeeeeel cryptisch
Hij is subtiel toch?
quote:amalia schreef op 19 augustus 2009 @ 21:20:

Tja ik zeg: rijbewijs halen Bam

Mal, hoe gaat het daarmee met jou?Tja en wat moet ik daarmee zonder auto????
quote:mamax schreef op 19 augustus 2009 @ 21:40:

Hij is subtiel toch?

Yep

Ben benieuwd wie 'm doorheeft.
Grrr stomme hints hier. Hier kan ik niet tegen dames... Nu kan ik niet eerder slapen voor ik het weet.
En die zin klopt ook al niet...
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet, wat je aan een rijbewijs hebt zonder auto

Maar jullie hebben toch wel een auto? Kan Bamman een keer met de bus naar zijn werk en jij met Juul op pad:)
Zo. Ik kan gelukkig ook gewoon slapen! Erg leuk inderdaad! Kwam erop door de hint, snap nog steeds niet hoe ik het op had kunnen zoeken...
Welterusten Bridge
fijn dat je lekker kunt slapen bridges
Slaap lekker allemaal! Ik ga het laatste stukje van EdTv nog kijken en dan ook naar bed.
Vanmorgen een heel bericht getypt en toen liep alles vast. grbl...

Even uit het hoofd:

Enka sterkte de komende tijd!

Jin ik zou ook voor mooi roze gaan, rood en zilver is idd een beetje kerstig! Is je Vent niet toevallig kleurenblind, dan noem je de roze stropdas gewoon beige, haha.

Ik heb gelezen, het boek eva, het boek kain, voor ik doodga, de heelmeesters, driftleven en niemand die je hoort. Van alles wat dus. De heelmeesters heb ik nog niet uit, wat een dikke pil is dat zeg.

Bam leuk Zumba, lijkt me ook leuk (alles lijkt me altijd leuk maar achteraf valt het altijd tegen). Ik lees dat het bij Mal op de spotschool is, misschien maar eens een lesje mee doen.

Amaal ben je er al uit wat je met het jurkje gaat doen? gaaf naae NY! Al een goeie film gekeken met je nieuwe boxen aan?

Is de naam van de baby van Star bekend? Ik ben niet zo goed in googlen, misschien maar eens bij vish op les.

Gaaf Compu een fietskar! Zou ik ook wel willen alleen fiets ik daar te weinig voor. Wat lief van je moeder! Hebben jullie eigenlijk al een school voor Cg gevonden?

Hel nog lekker gedobberd met dit weer? Morgen moet ik weer aan het werk. Heb jij pas in oktober vakantie? dan ga je toch naar C. toe?

Vandaag heerlijk naar het water geweest met al mijn mannen, morgen weer werken, nog helemaal geen zin in...
gewoon doen Juud, is het niks dan is het niks. het is ook vaak een kwestie van doorzetten, maar goed daar heb ik ook last van.

Goedemorgen!!

Bah heb het nu al heet.
Mogge dames!

Enka, heel veel sterkte. Dat is echt rot nieuws. Ik hoop dat ze nog wat tijd krijgt (goede tijd) om de dingen te doen die nog gedaan moeten en die het afscheid een mooi afscheid maken.
Star, watte? Is de naam bekend? En is de bevalling vannacht om 2.33 uur begonnen dan?

Bam, rijbewijs best handig maar inderdaad nog handiger als je er een auto bij neemt

En cool van je opslag!

Juud, werk ze vandaag!
Nee ik lag wel wakker om 2.33 en wilde Vish om 2.34 nog smsen dat er niks gebeurde. Heb haar toch maar laten slapen
Chuckie Sola ga ik voor.

CG naar school weer, heerlijk! En nu spijbel ik, want ik hoor daar te zitten, maar heb geen zin. Eindelijk weer alleen thuis, hoera!

Bridges al naar het Maisdoehof geweest?

Juud, hoe is het bij you?

We wachten op bericht of het de mytylschool wordt, kan nog wel even duren. Zonee, dan wordt er een nieuwe indicatie aangevraagd voor een andere cluster (school).
Oja, Amalia, wat gaaf dat je weer gaat reizen!! Ik fantaseer nog even, maar durf zowiezo niet..
Hoi, hoi,

Met Tim naar het CB geweest. Ik had verwacht dat hij wat zwaarder zou zijn, maar hij is wel weer wat aangekomen, blijft nu nog een kleine baby: 72cm en 8.5 kilo.

Over 15 jaar zeggen we:"Wat een grote jongen is hij al!" Twee inentingen gehad. En ik zag net dat er weer een tand door is, dat zijn er al weer zes.

Life en Cooking? Dat kwam vorig jaar mijn strot uit, dus dat wordt het niet meer, ookal heeft het nu een andere naam. En K2 zoekt K3 dat wordt het bij voorbaat al niet. En op zoek naar Mary Poppins ook al niet, ha, ha!

Juud, welkom terug! Ook zo'n goede vakantie gehad; goed om te lezen. En nu aan het schilderen; is het daar niet veel te warm voor, het droogt op voordat je het er op hebt zitten of niet?

Ik had een boek van de buren gekregen op mijn verjaardag, 2 in 1. Medische thrillers van een Nederlandse die in Amerika woont: hartslag en epidemie. Ik heb veel boeken van Robin Cook gelezen (o.a. Coma), maar dit komt allemaal op hetzelfde neer. Een co-assistent die argwaan krijgt, zich er helemaal in stort, geen privéleven meer overhoud, bedreigt wordt etc. Vond het eerste verhaal wel goed, maar toch voorspellend.

Star, wat lief van Ceetje!

Compu, handig, zo'n fietskar.

Hel, aha, lang leve MP .

Enka, wat een verdrietig nieuws: dikke .

Jin, hai! Roze is toch goed? Bij een man moet ik er nog steeds aan wennen, maar er zijn mannen waar het gewoon goed bij staat.

Suus, lekker chillen en niks doen met deze hitte. Je hebt groot gelijk.

Amaal, het is een beetje te warm hier op zolder, vandaar dat ik wat meer afwezig ben en natuurlijk: wasjes gedraaid (valt altijd weer tegen). Caravan weer schoon. Man had nog vrij, dus lekker genoten met zijn viertjes en agenda is weer vol. Gisteren op visite geweest, Lianne is nu bij mijn ouders, morgen kinderverjaardag en dan is het alweer weekend.

Mooie jurk, staat je vast goed.

Mal, foto van slapende Julius, prachtig!

Ris, hoe gaat het jou? Je bent ook een week weg geweest, beetje bijgekomen???

En nu naar buiten, want ik stik zowat hier op zolder. Even een koel plaatje opgezocht...

Ze geven een weeralarm af vanaf 14.00u en ik zie op buienradar dat het tot zeker 17.00u kraakhelder blijft.

Heb het niet zo op een 'weeralarm', negen van de tien keer hebben ze het mis. En ja.... onweer na zo'n hete dag is vrij voorspelbaar of niet?

Ik ga! Ciao.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven