gelukkig zonder man en kinderen

19-08-2009 23:36 57 berichten
Hoi allemaal, heb net via de zoek functie gezocht naar vrouwen die net als ik die gelukkig zijn zonder man of kinderen, die ook niet op zoek zijn naar een man en ik heb mijn kinderwens achter me gelaten. Bij de resultaten was geen resultaat, iedereen lijkt wel op zoek te zijn naar iemand! Ben ik dan de enige? Lucky me!
Elninjoo, come in.
Alle reacties Link kopieren
Houd je van fotograferen, paarden en ballonvaren? Dan weet ik een leuke vriendin voor je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha, ik voelde me idd al aangesproken.

Heb echter nooit 'n kinderwens gehad, dus dat scheelt al heel veel bij wat je van 'n man accepteert, omdat je die man niet per definitie nodig hebt.

Ik geloof inmiddels ook niet meer in de prins op 't witte paard en voel me als single 'n stuk lekkerder dan als verliefde muts, dus 'n relatie hoeft voor mij niet meer zo nodig en als het er ooit nog 'ns van komt, dan is 'n lat-relatie 't hoogst haalbare.
Maar als je je kinderwens achter je hebt gelaten dan heb je die wel gehad toch? Nee dan hebben we geen match hoor dames.
Hah
Reis je graag, Lunaan?
quote:lunaan schreef op 19 augustus 2009 @ 23:36:

heb net via de zoek functie gezocht naar vrouwen die net als ik die gelukkig zijn zonder man of kinderen

iedereen lijkt wel op zoek te zijn naar iemand!JIj dan toch blijkbaar ook?
nee ik dus niet, zoek geen man en wil geen man. Ja heb wel kinderen gewild, maar mijn leven is hier niet op ingesteld. Woon in het buitenland, waar ik in de zomer veel werk, voor de centen, en in de winter niks doe. Als dit me niet meer bevalt ga ik ergens anders naartoe. Dit is niet goed voor een kind dus daarom er van af gezien.
Waarom wil je geen man?
Mocht je nou toevallig verliefd worden op een heel leuk exemplaar en hij ook op jou, laat je hem dan toch gelijk lopen, of is het dán wel een optie?
Ik heb een partner en kinderen en zou willen dat ik ze af en toe niet heb..... off topic
quote:lunaan schreef op 19 augustus 2009 @ 23:36:

via de zoek functie gezocht naar vrouwen die net als ik die gelukkig zijn zonder man of kinderenNog een keer dan... Je zoekt dus wel iets of iemand of ervaringen van iemand. Maar waar wil je het over hebben dan? Dat je zo happy single bent of? Je openingspost is zo beknopt.
ik word niet zo snel verliefd, en bij de leuke exemplaren die ik tegen kom denk ik altijd, zou hij meer in mijn leven kunnen toevoegen, het antwoord is altijd nee, Ik ben gesteld op mijn leven, wil daarin niks opgeven, en daar past dus geen man in.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2009 @ 23:39:

Houd je van fotograferen, paarden en ballonvaren? Dan weet ik een leuke vriendin voor je.
quote:lunaan schreef op 19 augustus 2009 @ 23:55:

ik word niet zo snel verliefd, en bij de leuke exemplaren die ik tegen kom denk ik altijd, zou hij meer in mijn leven kunnen toevoegen, het antwoord is altijd nee, Ik ben gesteld op mijn leven, wil daarin niks opgeven, en daar past dus geen man in.

Opgeven............ ach,ja. Wat zou je ervoor moeten opgeven dan?

Zou het ook niet ergens wat tóe kunnen voegen of verrijken?
aruba, ik ben op zoek naar vrouwen net als ik die dus net als ik ook gelukkig zijn zonder man of kind. Iedereen in mijn naaste omgeving probeert me te koppelen of zeggen dat het zo zonde is? Whatever that means. Het zou fijn zijn als ik eens iemand sprak die het er zelfde over dacht.
quote:lunaan schreef op 20 augustus 2009 @ 00:00:

aruba, ik ben op zoek naar vrouwen net als ik die dus net als ik ook gelukkig zijn zonder man of kind. Iedereen in mijn naaste omgeving probeert me te koppelen of zeggen dat het zo zonde is? Whatever that means. Het zou fijn zijn als ik eens iemand sprak die het er zelfde over dacht.Dan moet je een oproepje plaatsen.
quote:lunaan schreef op 20 augustus 2009 @ 00:00:

zeggen dat het zo zonde is? Whatever that means. .Misschien bedoelen ze dat jij iemand veel te geven hebt en dat jij iemand bent van wie ze vinden dat ze ook veel zou moeten krijgen.
nee, been there done that! Een relatie betekent dat je dingen moet inleveren, en dat wil ik dus niet meer.
quote:lunaan schreef op 20 augustus 2009 @ 00:03:

nee, been there done that! Een relatie betekent dat je dingen moet inleveren, en dat wil ik dus niet meer.Wat moest je inleveren dan?
bgb mischien wel, maar ben blij met wie ik ben, en dat snappen een boel mensen niet.

aruba yep nog niet aangedacht aan oproepjes, morgen uitvinden hoe dat werkt.
Geen man, ook niet op zoek, integendeel: check.

Geen kinderen: die heb ik wel, dus toch geen match.

Ik heb ook in een grijs verleden wel es een soortgelijk topic geopend en daar kwam geen enkele reactie op. Dus op zich mag je al niet mopperen.

Ik heb mijn kinderwens dus niet achter me gelaten. Partner heb ik eigenlijk nooit zo'n behoefte aan gehad.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Niet alleen inleveren, je moet samen willen zijn, en ik wil niet samen zijn, ik wil alleen zijn. In een relatie moet je verantwoording afleggen naar elkaar toe, dat wil ik niet. mischien klinkt dit raar voor jou/jullie, maar als een man zegt dat tie happy on is own dan hoor je niemand erover.
quote:lunaan schreef op 20 augustus 2009 @ 00:03:

nee, been there done that! Een relatie betekent dat je dingen moet inleveren, en dat wil ik dus niet meer.Je hebt een beetje een raar beeld van relaties volgens mij (of bent gewoon nog nooit iemand tegen gekomen die echt bij je past). Ik was ook niet op zoek naar een partner, maar toen ik toch een leuke man tegenkwam met wie het supergoed klikte was ik vrij snel verkocht. En ik heb absoluut niet het idee dat ik ook maar iets heb moeten inleveren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven