Beetje flirten maakt blij!

20-08-2009 14:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke dag reis ik met de trein. Nu valt me op dat er een leuke man bij mij in de trein zit tijdens de terugreis. Aan begin van de week zat hij er, dus ben ik gisteren op ongeveer dezelfde plek gaan zitten en toen zat hij er weer! Leuk is dat. Kan niet wachten tot half 6 en ik weer naar de trein mag. Ik merk dat we stiekem naar elkaar kijken haha..

Ik heb wel een relatie.. maar een beetje flirten kan toch geen kwaad? heb er verders geen bedoeling mee.. maar het maakt me blij..

wilde ik ff kwijt
Lekker toch !!
Gewoon lekker doen.

met flirten (zonder bijbedoelingen in jouw geval) maak je jezelf EN een ander blij...

Heb zelf net nog geflirt met mijn overbuurman

Hij is op zijn minst 85 maar omdat hij zo lekker in het parkje zat zo onder de bomen kreeg hij van mij een vette knipoog...en ik een stralende lach terug....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Flirten is heerlijk!
iid bewijst maar weer dat we er nooit te oud voor zijn...
flirten is leuk! en blijft leuk!
af en toe ook gewoon nodig.. weet je weer of je nog goed in de markt ligt... tenminste als hij net zo hard terug flirt
Een single vriendin van mij had ongeveer hetzelfde.. Zij heel wat treinreisjes en uiteindelijk gesprekken beginnend verliefd, blijkt hij (weken later) toch even vergeten te melden dat hij een vriendin heeft..

Flirten is leuk, maar dagelijks met dezelfde persoon in de trein flirten als je een relatie hebt.... mwah..
oeps..

nou, dat wil ik dus voorkomen.. misschien is hij wel single... als we ooit een gesprek gaan voeren dan vertel ik wel direct...
Nou, prima, toch? Niks mis mee....
quote:gardening angel schreef op 20 augustus 2009 @ 15:13:

Een single vriendin van mij had ongeveer hetzelfde.. Zij heel wat treinreisjes en uiteindelijk gesprekken beginnend verliefd, blijkt hij (weken later) toch even vergeten te melden dat hij een vriendin heeft..

Flirten is leuk, maar dagelijks met dezelfde persoon in de trein flirten als je een relatie hebt.... mwah..Als je flirt is het een tweede om het risico van verwachtingen eraan vast te hangen. Flirten is leuk, maar niet iedereen verwacht er blijkbaar hetzelfde van. Maar of je er daarom maar mee moet stoppen? Persoonlijk vind ik van niet.
was niet van plan om te stoppen iig.. bedoel ik begin toch ook geen gesprek met hem?
Al zou je dat doen, flirten om het flirten kan ook. Blijkbaar! Geniet er maar lekker van

BTW... Wat iemand kan interpreteren als flirten hoeft ook al niet zo bedoeld te zijn.
en nu maar hopen dattie zo in de trein zit ...

ga ik dicht bij hem in de buurt zitten. En dit keer geen vrouw die er tussen zit met een grote krant opgeslagen haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven