Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3

donderdag 20 augustus 2009 om 14:08
Becky, fijn dat je je geen zorgen hoefde te maken over de PAP2, hoe gaat het nu verder? Na je bevalling een nieuw uitstrijkje?
Maya, volgende week zou wel al vroeg zijn voor jou toch, om dan al te bevallen?
Mariss, zaterdag d#r piesdag, hoop dat er weer een jompel bij komt! Vakantieseks schijnt toch goed te zijn daarvoor?
Fanatic, van wie mocht je maar 7 kilo aankomen? Ik geloof nl. dat je dat (voor een deel) echt niet altijd zelf in de hand hebt. Maar goed, het is wel zo dat als je van jezelf al wat gezetter bent dat je best vaak hebt dat je dan minder aankomt dan iemand die heel slank is.
Maya, volgende week zou wel al vroeg zijn voor jou toch, om dan al te bevallen?
Mariss, zaterdag d#r piesdag, hoop dat er weer een jompel bij komt! Vakantieseks schijnt toch goed te zijn daarvoor?
Fanatic, van wie mocht je maar 7 kilo aankomen? Ik geloof nl. dat je dat (voor een deel) echt niet altijd zelf in de hand hebt. Maar goed, het is wel zo dat als je van jezelf al wat gezetter bent dat je best vaak hebt dat je dan minder aankomt dan iemand die heel slank is.
donderdag 20 augustus 2009 om 14:26
becky: fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken!!
Fanatic: ik kwam eerst ook niet zoveel aan, maar moet zeggen dat het nu best snel gaat ( ben nu 34 weken zwanger en 12 kilo aangekomen) terwijl ik haast niet snoep.
getsie wat is het warm heh.. op mijn werk was het 33 graden binnen ( geen airco) ben blij dat ik thuis ben.
Volgens mij valt het met dat weeralarm wel mee..
Fanatic: ik kwam eerst ook niet zoveel aan, maar moet zeggen dat het nu best snel gaat ( ben nu 34 weken zwanger en 12 kilo aangekomen) terwijl ik haast niet snoep.
getsie wat is het warm heh.. op mijn werk was het 33 graden binnen ( geen airco) ben blij dat ik thuis ben.
Volgens mij valt het met dat weeralarm wel mee..
donderdag 20 augustus 2009 om 16:52
Becky dat is heel fijn en weer een zorg minder!!!
Lekker Husky weekendje weg, veel plezier alvast…
Van wie mag je maar 7 kilo bijkomen Fanatic??? Dan doe je het tot nu toe in ieder geval wel heel goed. Ooh dat vroeg gw zich ook al af…
Haha is niet te hopen hé Maya.
Zo heb heel fanatiek huishouden gedaan, nu mag ik wel een douche…
Lekker Husky weekendje weg, veel plezier alvast…
Van wie mag je maar 7 kilo bijkomen Fanatic??? Dan doe je het tot nu toe in ieder geval wel heel goed. Ooh dat vroeg gw zich ook al af…
Haha is niet te hopen hé Maya.
Zo heb heel fanatiek huishouden gedaan, nu mag ik wel een douche…
donderdag 20 augustus 2009 om 17:00
@ Erine & GW : Heb die 7 kilo gevonden in de zwangerschapsbijbel (ja zo heet het boek, kan er ook niets aan doen) En daar stond in dat als je BMI 30 of hoger is je maar gewenst 7 kilo aan mag komen.
Tuurlijk weet ik dat je het zelf niet echt in de hand hebt. Maar wees allemaal eerlijk, er zijn ook vrouwen die het er flink van nemen als ze zwanger zijn en zich helemaal vol stouwen onder het motto ik eet voor 2 en ik heb zo'n honger dus er kan nog wel een zak chips bij.
Tuurlijk weet ik dat je het zelf niet echt in de hand hebt. Maar wees allemaal eerlijk, er zijn ook vrouwen die het er flink van nemen als ze zwanger zijn en zich helemaal vol stouwen onder het motto ik eet voor 2 en ik heb zo'n honger dus er kan nog wel een zak chips bij.

donderdag 20 augustus 2009 om 17:13
Zo, onze stuiterbal ook weer gezien, was super actief! En ik heb hem zelfs al in 3D gezien (was voordat ik er erg in had, ik wilde dat eigenlijk altijd liever niet, maar vond het toch best wel grappig).
Volgende afspraak is pas 28 september gyn had daarvoor vakantie maar bood wel aan dat ik anders over 2 weken even langs mocht komen, dan wilde ze wel alvast kijken wat het werd, maar ik denk dat ik daar gaan gebruik van ga maken. En ik moet binnenkort even een afpraak maken voor de 20w echo, dat is denk ik ook zo rond die tijd.
Kreeg nog wel complimenten over mijn buikspieren!
Fanatic, ik heb ook een zwangerschapsbijbel, belachelijke naam eigenlijk.
Volgende afspraak is pas 28 september gyn had daarvoor vakantie maar bood wel aan dat ik anders over 2 weken even langs mocht komen, dan wilde ze wel alvast kijken wat het werd, maar ik denk dat ik daar gaan gebruik van ga maken. En ik moet binnenkort even een afpraak maken voor de 20w echo, dat is denk ik ook zo rond die tijd.
Kreeg nog wel complimenten over mijn buikspieren!
Fanatic, ik heb ook een zwangerschapsbijbel, belachelijke naam eigenlijk.

donderdag 20 augustus 2009 om 17:20
Hahahaha, nou maak je maar niet teveel illusies fanatic....de laatste weken kan er zo 2,5 kilo PER WEEK bijkomen
ik was ook echt niet veel aangekomen, maar de laatste weken heb ik dat toc nog flink in weten te halen hoor.
Nu ben ik bij bijna 24 weken al 6 kilo aangekomen, maar ik maak me er maar niet meer druk om...je doet er toch niets aan. Wel heel fijn dat alles weer goed was!
Pff wat een warmte he....smerig gewoon!
ik was ook echt niet veel aangekomen, maar de laatste weken heb ik dat toc nog flink in weten te halen hoor.
Nu ben ik bij bijna 24 weken al 6 kilo aangekomen, maar ik maak me er maar niet meer druk om...je doet er toch niets aan. Wel heel fijn dat alles weer goed was!
Pff wat een warmte he....smerig gewoon!
donderdag 20 augustus 2009 om 18:27
jeetje poll wat klote zeg... Wat is het leven soms oneerlijk!
En Becky gefeliciteerd meid ... Heb ook meegedaan aan MvM alleen vanaf week 9 omdat ik niet eerder wilde piesen dan dat we de echo hadden gehad...
Wij hebben de combi test gedaan om 2 extra echo's te krijgen, maar de uitslag was toen ook goed... 1 op 14500
Moom ik hoop dat je ei helemaal goed benut is
Specu het is nu wachten op jou ei
Riz ik kan me zo goed voorstellen dat het eng blijft ... Gelukkig kun je al vroeg terecht in het ziekenhuis...
Husky ja, zat de foto's te bekijken en toen kwamen de meubeltjes me wel heel bekend voor... De onze wordt morgen bezorgd... Sterkte met je rug en been...
Duveltje al minder last van vocht vasthouden...
GW fijn dat alles goed gaat met je en geloof me die buik komt echt wel, kon met 8 weken mijn broeken al niet meer aan en loop vanaf week 12 echt alleen nog maar met positiekleding, ben tot nu toe maar 3.5 kilo aangekomen, dus daar kon het niet aan liggen...
Verder weet ik het niet meer.... sorry!
Hier gaat het iets minder veel last van mijn rug ws mijn bekken, moet zaterdag voor het 1st naar de fysio en moest van de vk halve dagen gaan werken, omdat ik al 3x een harde buik had, teveel stress gehad... Voel het kindje al 4 weken bewegen en je ziet het nu ook aan de buitenkant, vriendje vind het helemaal leuk, nu kan hij ook meegenieten...
Volgende afspraak verloskundige is op 14/9
Voor iedereen die ik niet genoemd heb
En Becky gefeliciteerd meid ... Heb ook meegedaan aan MvM alleen vanaf week 9 omdat ik niet eerder wilde piesen dan dat we de echo hadden gehad...
Wij hebben de combi test gedaan om 2 extra echo's te krijgen, maar de uitslag was toen ook goed... 1 op 14500
Moom ik hoop dat je ei helemaal goed benut is
Specu het is nu wachten op jou ei
Riz ik kan me zo goed voorstellen dat het eng blijft ... Gelukkig kun je al vroeg terecht in het ziekenhuis...
Husky ja, zat de foto's te bekijken en toen kwamen de meubeltjes me wel heel bekend voor... De onze wordt morgen bezorgd... Sterkte met je rug en been...
Duveltje al minder last van vocht vasthouden...
GW fijn dat alles goed gaat met je en geloof me die buik komt echt wel, kon met 8 weken mijn broeken al niet meer aan en loop vanaf week 12 echt alleen nog maar met positiekleding, ben tot nu toe maar 3.5 kilo aangekomen, dus daar kon het niet aan liggen...
Verder weet ik het niet meer.... sorry!
Hier gaat het iets minder veel last van mijn rug ws mijn bekken, moet zaterdag voor het 1st naar de fysio en moest van de vk halve dagen gaan werken, omdat ik al 3x een harde buik had, teveel stress gehad... Voel het kindje al 4 weken bewegen en je ziet het nu ook aan de buitenkant, vriendje vind het helemaal leuk, nu kan hij ook meegenieten...
Volgende afspraak verloskundige is op 14/9
Voor iedereen die ik niet genoemd heb

donderdag 20 augustus 2009 om 20:22
joehoe, back in town. Compleet bijlezen is geloof ik niet echt te doen, ben gelukkig goed op de hoogte gehouden van het belangrijkste nieuws (thnx Moom! )
Twee uitersten in ieder geval...
Poll, dikke Kaa Uu Tee, verschrikkelijk dat dit je weer moet overkomen. Had de tranen in mn ogen toen ik mooms smsje las.
En Beck, supergeweldig nieuws voor jou!! Een 2e streepje gepiest, dikke gefeli!! Hoe voel je je?? Ben echt blij voor jullie!
Later meer...
Twee uitersten in ieder geval...
Poll, dikke Kaa Uu Tee, verschrikkelijk dat dit je weer moet overkomen. Had de tranen in mn ogen toen ik mooms smsje las.
En Beck, supergeweldig nieuws voor jou!! Een 2e streepje gepiest, dikke gefeli!! Hoe voel je je?? Ben echt blij voor jullie!
Later meer...

donderdag 20 augustus 2009 om 20:52
Besef je het al een beetje Beck? Heb je nog een clearblue gedaan? Je hebt me goeie hoop gegeven, drie weken in een tentje in Frankrijk We hebben ook goed ons best gedaan en als ik na die pillenkuur nu wél een regelmatige cyclus heb, dan heb ik mn eierdagen ook redelijk in kunnen schatten. In dat geval heb ik goeie hoop...
*vinnut zooo spannend, ga denk ik de 29e piesen (voor in het schema moom, kan niet vet maken somehow) de 22e mag eruit, das te snel.
Trouwens GW, superblij voor je dat de controle van de 10e goed was!! Heb echt aan je gedacht. Maar het gaat allemaal goed dus, fijn! Bijna naar IJsland, super zeg...
Riz, je mag heus klagen hoor, als je je verrot voelt. En dat het emotioneel niet niks is, lijkt me niet meer dan logisch. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, net als bij Poll... leef mee, en dat meen ik, maar ik besef me ook dat dat maar woorden zijn waar je niets/weinig aan hebt.
Speec en Moom aan het tempen dus! En een duidelijke verhoging, jeuj. Betekent dat dat je ei hebt of dat ie eraan komt?
Als laatste nog een knuf voor alle zwangeren met (pijnlijke) kwalen, nu ga ik even een broodje eten, want nog geen avondeten gehad. Het gaat hier trouwens goed tekeer met regen en onweer!!
*vinnut zooo spannend, ga denk ik de 29e piesen (voor in het schema moom, kan niet vet maken somehow) de 22e mag eruit, das te snel.
Trouwens GW, superblij voor je dat de controle van de 10e goed was!! Heb echt aan je gedacht. Maar het gaat allemaal goed dus, fijn! Bijna naar IJsland, super zeg...
Riz, je mag heus klagen hoor, als je je verrot voelt. En dat het emotioneel niet niks is, lijkt me niet meer dan logisch. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, net als bij Poll... leef mee, en dat meen ik, maar ik besef me ook dat dat maar woorden zijn waar je niets/weinig aan hebt.
Speec en Moom aan het tempen dus! En een duidelijke verhoging, jeuj. Betekent dat dat je ei hebt of dat ie eraan komt?
Als laatste nog een knuf voor alle zwangeren met (pijnlijke) kwalen, nu ga ik even een broodje eten, want nog geen avondeten gehad. Het gaat hier trouwens goed tekeer met regen en onweer!!

donderdag 20 augustus 2009 om 22:05
donderdag 20 augustus 2009 om 22:07
Marriss wat zou het fijn zijn zeg als die medicijnen hun werk doen... en dat daar natuurlijk een mooi april of mei kindje uitgaat voortkomen...
GW ik voelde het met 15 weken, komt volgens de vk omdat de placenta aan de achterzijde van mijn baarmoeder zit en er dus geen stootkussen voor zit... ben niet dik, maar heb ook niet echt buikspieren dus dan zie/voel je het ook sneller...
Momo ben lichamelijk altijd al een kneusje geweest... loop al sinds mijn 8e verkeerd door knie en heup problemen, dus ik had er wel al rekening mee gehouden dat ik wel eens last van mijn bekken zou krijgen... hoop alleen dat het niet erger gaat worden...
GW ik voelde het met 15 weken, komt volgens de vk omdat de placenta aan de achterzijde van mijn baarmoeder zit en er dus geen stootkussen voor zit... ben niet dik, maar heb ook niet echt buikspieren dus dan zie/voel je het ook sneller...
Momo ben lichamelijk altijd al een kneusje geweest... loop al sinds mijn 8e verkeerd door knie en heup problemen, dus ik had er wel al rekening mee gehouden dat ik wel eens last van mijn bekken zou krijgen... hoop alleen dat het niet erger gaat worden...

donderdag 20 augustus 2009 om 22:55

vrijdag 21 augustus 2009 om 09:13
ik heb een afspraak gemaakt voor de 20weken echo, 5 oktober, ik ben dan weliswaar al 22 weken maar voor die tijd kon manlief ivm opleiding niet mee en het was volgens hen geen probleem.
Mariss, voor je tuinfeest haal je gewoon druivensap, dit schenk je in de keuken gewoon in je wijnglas en niemand die het door heeft!
Mariss, voor je tuinfeest haal je gewoon druivensap, dit schenk je in de keuken gewoon in je wijnglas en niemand die het door heeft!
vrijdag 21 augustus 2009 om 09:23