Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
O jee Sam, kun je die ex-scharrel-vriend wel goed relativeren? Wat heeft hij je geflikt vorig jaar waardoor je je niet goed voelt om naar zijn fuif te gaan?

We horen het straks wel, want je zal wel al op je stoere laarzen ergens door een stad banjeren.

Kym, beginnen er al kriebels te komen? Spannend allemaal. Madhe, ik heb me goed ingelezen en WS staat voor Witte Sokken.

Ik moet ook maar eens echt gaan werken, ik zit sinds twee weken of zo op het forum en sindsdien schrijf ik geen uurtjes meer hier.. Das nie goe en komt mij vast duur te staan.. Maar complete dagtaak om alles bij te houden. Vermoeiend hoor, ik snap wel dat jullie van jezelf zeggen geen leven te hebben..

Kan iemand mij trouwens een beetje helpen relativeren? Ik ben namelijk knetter-chagrijnig wegens enigszins kater (gisteren drukke avond), gedachtes aan Ol (OpLichter=ex) en zijn nieuwe liefde voor het leven/even en het feit dat ik nog de hele dag zou moeten werken.

Ik heb een begin gemaakt met relativeren door positieve gedachtes én twee nieuwe, hippe armbanden met allemaal leuke rinkeldingetjes eraan.

Maar thelpt niet..

*wacht nu rillend van wanhoop op goede tips*
Jawel dat weet ik, maar we vonden dat het zo ook kon ofzoiets. We zeiden steeds; meer dozen nodig? Nee dat redden we wel, meer dozen nodig? Nee we zijn bijna klaar, meer dozen nodig? Nu nog die dozen halen is onzin.. etc etc. Beetje te veel gerelativeerd Maar je moet doen waar je goed in bent toch :-)

Hahahahah heeft Kym beveiliging nodig? Of die mannen in de kroeg

En wat ga jij doen vandaag Moosey?
*realiseert zich dat het ook nog een kunst is om geen mosterd te zijn, ben niet de enige die de afkorting WS wilde uitleggen*
hahahhaha, best wel he Breaky

Dames, ik móet echt even de deur uit. Mag het? mag het?

* probeert zich van het forum weg te rukken*

Zijn jullie de smilies ook regelmatig kwijt vandaag?
Goedemorgen! Heb weer eens lekker uitgeslapen op mijn laatste vrije dag, want maandag weer aan de slag.

Word jij echt bruin in de tropen Kym? Hoe heet is het daar? Ik kwam spierwit terug, aangezien waar ik de zon te heet was, en je kleren uittrekken om bruin te worden al helemaaaal not done was.

Zien we je nog voor je date met WS? Hoe laat is je belafspraak dan?

De Schaduw van de Wind is inderdaad heel mooi, niet echt te vergelijken met een ander boek vind ik.

Sam ik ken dat gevoel wat je omschrijft. Heb daar heul erg last van gehad, totdat ik er met een coach over had gesproken (probleem was destijds wat breder) en ik leerde gewoon mijn grenzen aan te geven. Zonder smoesjes of iets, gewoon: 'Nee ik wil tijd voor mezelf.' Wat een opluchting! Maar er zijn ook wel trucjes om binnen het contact zelf minder op te pikken van de emoties van een ander, ik heb daar op een ander topic meer over geschreven.

Ben blij dat het allemaal goed gaat met verhuizen Madé.

Misschien moet je niks zeggen tegen je vriend en gewoon DOEN?
Breaky het wordt vanzelf zondag! Dat zegt de opa van Sum als het even moeilijk gaat.

Maar volgens mij moet je gewoon eerst even accepteren dat je chagrijnig bent. Dat hebben we allemaal weleens, en dat gaat weer over. Als je ertegen blijft vechten maak je het alleen maar lastig voor jezelf.
Ehm, ja, 19:00 thuis klopt, Moos. Betekent dus ook dat de date maar max. twee uren kan duren.

En ik wil het van de date af laten hangen of ik nog ga stappen 'savonds. En ja, dan gaat er beveiliging mee (zucht), altijd 'savonds.
Huh? Djeezus Kym, begin me echt af te vragen in wat voor land jij zit.. Tjonge jonge, wel echt heel spannend allemaal dus. Ik dacht om een of andere reden dat je in Rusland zat. Maar das geen tropen, zover kom ik dan ook nog wel

*heeft visioenen van mannen met mitrailleurs die Kym en date omcirkelen, brrrrrr*
@Frizzy: juistem, ik ga even lekker ronddraaien in mijn chagrijnigheid. Misschien kan ik iemand anders er de schuld van gaan geven. Dadelijk eens een rondje kantoor maken op jacht naar collega om de schuld te geven van chagrijnige bui. Ik heb hier gelezen dat je dan ook langer leeft. Ik rook en drink als een clochard, dus ergens anders wat bijplussen kan geen kwaad.
Hah, ergens in West-Afrika, Breaky
Breaky stop! Van je gevoelens nooit anderen de schuld geven. Alleen bij vervelende gebeurtenissen.

Je moet juist niet ronddraaien in je chagrijnigheid, accepteer dat je chagrijnig bent, dat het maar een gevoel is, en dat ook dat van tijdelijke aard is. En verder een beetje lief zijn voor jezelf.
Voor Breaky en dan moet ik echt verder.

Het volgende zal niet meteen duidelijk voor je zijn en ik kom er graag vanavond op terug als ik meer tijd heb.

Realiseer je dat het chagrijnig zijn een gevoel is dat bij je hoort en dat deze er mag zijn. En dat doe je door eerst de tijd te nemen om de pijn/gevoel eerst echt te voelen. Op 1 of andere manier lukt het mij dan het gevoel beter te accepteren en dan pas kan ik verder. Zodra ik heb beseft en geaccepteerd dat een gevoel bij mij hoort, dan vraag ik mij af "Wat heb ik nodig?". In alle gevallen wil je iets dat je jezelf kan geven (bijvoorbeeld dat je eigenlijk jezelf leuk wilt vinden/accepteren/houden van, whatever) en dit niet bij een ander hoeft te zoeken. Daarna is het eigenlijk nog maar de kunst (en dit gaat heel makkelijk) om te beseffen dat je alles uit jezelf kan halen en dit ook te doen door lief te zijn voor jezelf.
Madhe, you're dismissed .

Ga lekker door met je verhuizing en postzegeltjes kopen
Realiseert zich nu dat advies aan Breaky ook voor Sam geldt en het wordt daarna makkelijker voelt ook prettiger aan om je grenzen aan te geven.

En (relativeer)balans blijven houden he! Oprah zegt het niks voor niks...
Kunnen die extra kilo's die ik ineens ontdekte na een bezoekje aan de weegschaal ook weggerelativeerd worden?
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 11:58:

Kunnen die extra kilo's die ik ineens ontdekte na een bezoekje aan de weegschaal ook weggerelativeerd worden?Heul veul seks!! Ik zou de date van de 31e maar gaan vervroegen, pak maak dan ook niet meer uit
Dank voor de adviezen. Ik heb nog veel te leren, zo zie ik maar weer. Mooi geschreven Pom! Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, de toepassing is alleen niet altijd even makkelijk.

Ik voel me alweer een stuk beter, nog een half uurtje en dan heb ik pauze!!!

Kilo's Frizzy, wegrelativeren.. Lijkt mij heel simpel. Appeltje - eitje. Kijk, jij ging gister naar het zwembad en toen heb je heel veel sjans gehad. Bovendien van MBF en MX. Klaarblijkelijk = meer kilo's = meer aandacht. Meer aandacht = altijd beter.

*vraagt aan ervaren relativeerders of ik het al een beetje onder de knie krijg?*
Hahahahaha nee die man is niet geschikt voor de seks. Ik val toch niet op Indo's...
Joh Breaky, dat klinkt goed!

*skipt sportschoolbezoek*
Mooi Frizzy, maar sportschoolbezoek kan ook goed zijn, want daar lopen veel mannen en zoals je net geleerd hebt, vinden die wat extra Frizzy alleen maar lekker leuk.

Ik wil trouwens mijn naam veranderen, Breaky is een beetje een zeiknaam die ik had uitgezocht toen ik al zwelgend in zelfmedelijden een huilie lag te zijn wegens OL. Kan wel he?! Verandert die dan mee bij al mijn topics en posts? Zal wel. Bovendien wil ik zo'n avatar. Hoe doe je dat? Gewoon plaatje uploaden?

*sjeest als een gek kantoor uit, want het is pauze, tot over een uur*
Het jammere is dat mijn sportschool wordt overgeslagen door leuke mannen. Heb er ooit wel eentje gespot, maar daarna nooit meer gezien.

Ik heb trouwens wél een aanbod van een vriend van mijn collega, die fitness instructeur is. Hij wil mij wel trainen, en dan mag ik zelf bedenken óf, en zo ja wát ik er voor terug doe.

Hij ziet er ook erg goed uit, al denk ik dat hij een beetje jong is. Maar goed, heb nog geen gebruik gemaakt van dat aanbod...

Breaky volgens mij kun je geen nieuwe naam aannemen op hetzelfde emailadres, en als je een nieuwe nick aanneemt mag je daarmee niet op dezelfde topics posten.

Kijk even onder 'Voorkeuren'.
O nee! Dan ben ik gedoemd tot in den einde met mijn huilie naam te moeten doen. Ik ga zo eens even onderzoek doen. Ik bedoel, ik zou eigenlijk moeten werken, maar das natuurlijk geen optie.

Zeg Summer, Pom, Sam en Frizz, wat gaan jullie vanavond doen? Ik ben erg aan het twijfelen: óf de stad in (ga ik morgen ook doen) zodat ik leuke mannen en aanwezigheid OL met nieuwe vriendin kan checken óf rustig thuis blijven (met vriendinnetje bellen, huis opruimen en forummen)?

Heb de pauze trouwens benut om belachelijk veel geld uit te geven aan cadeautjes voor jarig vriendinnetje, drie kettingen voor Breaky, boek voor Breaky en stoere blauwe soort cowboylaarsjes voor Breaky
BTW Frizzy: je lijkt wel gek om geen gebruik te maken van aanbod lekkere fitness-instructeur. Zelf weten wat je er voor terug doet, hhhhhhmmmmm, hahahaha.
Ff tip tussendoor. Zat net een visje te eten achter de computer op mode & beauty is een topic wenkbrauwen tatoeëren, blijkt om een man te gaan die tweeslachtelijk is geboren...bijzonder!

@ Breaky, ik ga of vanavond op de bank liggen of een borrel pakken of hardlopen met een vriendin rondom de plas...
Hi,

Hmmm Breaky, je naam veranderen kan niet nee, maare, eerlijk gezegd legde ik die link niet zo met een huilie, hoor. Dusse, blijf gewoon Breaky!

Frizz, kilootjes aangekomen door het warme weer (en terrassen, drinken etc. )? Hm, ach, geen gebrek aan aandacht, dus ook jij: blijf lekker wie je bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven