WHAAAAAAA...ZWANGER!!!!
vrijdag 21 augustus 2009 om 07:01
Twee dagen geleden deed ik uit het niets een zwangerschapstest. In die zin dat ik niet echt overtijd was (1 dag terwijl ik 2 maanden geleden ben gestopt met de pil, dus nog niet echt een regelmatige cyclus). Vriendlief was woensdag jarig en voor de grap had ik 's ochtends een test gedaan, leek me wel een leuk kadootje Ik zag niets, dus heb de test weggelegd in een laatje. 's Avonds kom ik thuis, geef vriendlief een kus en om no reason at all doe ik weer een test. Vraag me niet waarom, want ik voel me absoluut niet zwanger. En daar verschijnt een heel licht streepje in het testvenster... Holy fuck, ik ben zwanger!!!!! Ik haal de test van die ochtend erbij en mijn god, daar staan ook twee streepjes. Vier testen en een bezoek bij de huisarts later is het overduidelijk...ik ben zwanger!!!
Ik kan het niet echt bevatten, ik vind het zo ongelofelijk onwerkelijk. Zeker omdat ik me helemaal niet zwanger voel. Vanochtend om 5 uur was ik klaarwakker en ben ik maar achter de laptop gekropen om wat te werken. Ik voel me echt bizar (maar niet zwanger ) Zou het erg leuk vinden om verhalen van andere meiden die net dezelfde ontdekking hebben gedaan als ik (en ook volledig van de kaart zijn) te horen!
liefs, koos
Ik kan het niet echt bevatten, ik vind het zo ongelofelijk onwerkelijk. Zeker omdat ik me helemaal niet zwanger voel. Vanochtend om 5 uur was ik klaarwakker en ben ik maar achter de laptop gekropen om wat te werken. Ik voel me echt bizar (maar niet zwanger ) Zou het erg leuk vinden om verhalen van andere meiden die net dezelfde ontdekking hebben gedaan als ik (en ook volledig van de kaart zijn) te horen!
liefs, koos
vrijdag 21 augustus 2009 om 07:45
Gefeliciteerd! En mijn complimenten dat je het bij vier testen hebt weten te houden Ik was zo overdonderd dat ik er op de dag zelf vier heb gedaan, en daarna een week lang elke ochtend Ik geloofde er namelijk geen klap van, want ik voelde me helemaal niet zwanger (ter compensatie ben ik vanaf week 8 tot week 22 kotsmisselijk geweest). Geniet ervan!
vrijdag 21 augustus 2009 om 08:21
Gefeliciteerd! Fantastisch gevoel he!!! Ik had op een donderdag een test gedaan. Die was negatief. Ik was daarna ongelooflijk chagerijnig!!! Die woensdag erna nog maar een test gedaan. Had ook absoluut niet het idee zwanger te zijn. Ik was naar boven gelopen en wilde pas na 10 minuten kijken, ik keek toch stiekem en ik vloog naar mn man en ik riep: IK BEN ZWANGER, KIJK ECHT 2 STREEPJES!!!!!!!!!!!!!!!!! De volgende morgen nog 1 gekocht en het was duidelijk! Ik ben nu 8 weken en 1 dag zwanger!
Veel plezier, geniet ervan! En ik hoop dat alles goed met je zal gaan!
Veel plezier, geniet ervan! En ik hoop dat alles goed met je zal gaan!
vrijdag 21 augustus 2009 om 08:53
Gefeliciteerd! En dat zwangere gevoel komt nog wel hoor, geloof mij. V.a. week 7 tot week 26 kotsmisselijk hahaha maar het is de moeite hoor! Wij hadden getest op moederdag, en gingen er ook niet van uit dat de test positief zou zijn, wel dus! Ik geloof dat ik die week nog een stuk of 6 testen gedaan heb whaha
Geniet van je zwangerschap!
Geniet van je zwangerschap!
vrijdag 21 augustus 2009 om 09:01
Thanks voor jullie reacties!
@ AlettaJ; die neiging heb ik ook om elke ochtend een test te doen. Ik denk ook continu dat ik zometeen ongesteld word... Aan de ene kant zit ik ook een beetje te wachten op de symptomen, of het pas echt is als ik kotsend boven de plee hang Raar mens dat ik ben...
@Liedjepiedje en Joy4Britt; gefeliciteerd!!!!!! Ik zal ook zo even naar het topic maart/april kijken.
@starbelly; bij ons grappig detail; op mijn vriends verjaardag kwamen we er dus achter en precies precies precies op mijn verjaardag ben ik uitgerekend. Hilarisch....
@ AlettaJ; die neiging heb ik ook om elke ochtend een test te doen. Ik denk ook continu dat ik zometeen ongesteld word... Aan de ene kant zit ik ook een beetje te wachten op de symptomen, of het pas echt is als ik kotsend boven de plee hang Raar mens dat ik ben...
@Liedjepiedje en Joy4Britt; gefeliciteerd!!!!!! Ik zal ook zo even naar het topic maart/april kijken.
@starbelly; bij ons grappig detail; op mijn vriends verjaardag kwamen we er dus achter en precies precies precies op mijn verjaardag ben ik uitgerekend. Hilarisch....
vrijdag 21 augustus 2009 om 09:22
Van harte gefeliciteerd! Ik weet het nog als de dag van gisteren (oudst is vijf). Ik wilde heel graag een kindje en toen de test positief bleek schrok ik me een hoedje! Het willen is nog anders dan niet meer terug kunnen! Heeft een paar dagen geduurd en daarna was ik ik de koning te rijk. Ik wens je een hele goede zwangerschap en bevalling toe!
vrijdag 21 augustus 2009 om 09:35
Ik was bij de 4e heel snel zwanger ( de vorige keren duurde het echt vrij lang...)
Dus tja ik was 2 dagen over tijd net gestopt met de pil...en daar zat ik dan met een positieve test.....heel blij,maar kon het niet geloven....heb na een week nog een test gedaan....
het heeft best een paar weken geduurt voor het echt tot me door drong.....
Ben nu 28 weken zwanger.....
Veel succes en geniet van je zwangerschap!!!!
Dus tja ik was 2 dagen over tijd net gestopt met de pil...en daar zat ik dan met een positieve test.....heel blij,maar kon het niet geloven....heb na een week nog een test gedaan....
het heeft best een paar weken geduurt voor het echt tot me door drong.....
Ben nu 28 weken zwanger.....
Veel succes en geniet van je zwangerschap!!!!
vrijdag 21 augustus 2009 om 17:40
Thanks ladies! Vind het alleen zo raar, als jullie (en inmiddels twee van mijn vriendinnen) me een beetje zitten te feliciteren, terwijl ik zelf steeds het gevoel heb dat het over iemand anders gaat...
Precies wat je zegt Lilith, besef het nog steeds niet. En dan zit ik net met een vriend op het terras; hij lekker aan het witbier met een sigaretje en ik aan de thee... zo niet mij. En dan nog steeds dapper volhouden dat ik zo'n trek heb in thee
Precies wat je zegt Lilith, besef het nog steeds niet. En dan zit ik net met een vriend op het terras; hij lekker aan het witbier met een sigaretje en ik aan de thee... zo niet mij. En dan nog steeds dapper volhouden dat ik zo'n trek heb in thee
donderdag 27 augustus 2009 om 22:10
Joepiedepoepie!! Ik ben ook zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! (Of je hoort te zeggen 'wij zijn zwanger', toch? Weet het nu vanaf vier uur vanmiddag en ben helemaal van de kaart,hahaha!!! Kan het niet geloven, maar heb 2 testen gedaan met positief resultaat, dus moet wel he
. Denk dat ik morgen gelijk naar de huisarts ga, wil nu gelijk weten hoe lang al en wat ik moet doen enzo..
Meteen op mn fietsje naar de boekhandel gesjeest en zwanger tijdschriftjes gekocht!! Ben benieuwd hoe goed ik zal slapen straks!
Alle anderen... gefeliciteerd!
Liefs,
Nuria
Meteen op mn fietsje naar de boekhandel gesjeest en zwanger tijdschriftjes gekocht!! Ben benieuwd hoe goed ik zal slapen straks!
Alle anderen... gefeliciteerd!
Liefs,
Nuria