Theehuis

vrijdag 21 augustus 2009 om 16:05
Nou ik ben inmiddels bevallen hoor
Niet
Ik had gisteren hele drukke rare laatste dag, maar wel heel leuk en gezellig ook en ben grandioos verwend
En nu dus eindelijk:
VERLOFFFFFFFFFFFFF
Vanmorgen met Chiccatje naar Naturalis geweest en nog even de stad in. Nu net thuis. Op weg naar huis hebben we, jaja, op het postkantoor een pakketje voor haar opgehaald.. Afkomstig van Star, Starman en Ceetje! Ze vind het helemaal geweldig, en ik ook, wat een leuk kado. Als Piet Piraat zo is afgelopen gaan we dieren vouwen! Onwijs bedankt Star!
Maareh, ik ga even bijlezen want live in de kraamkamer klinkt spannend! Jij Star of is Dierewier bezig?
Niet
Ik had gisteren hele drukke rare laatste dag, maar wel heel leuk en gezellig ook en ben grandioos verwend
En nu dus eindelijk:
VERLOFFFFFFFFFFFFF
Vanmorgen met Chiccatje naar Naturalis geweest en nog even de stad in. Nu net thuis. Op weg naar huis hebben we, jaja, op het postkantoor een pakketje voor haar opgehaald.. Afkomstig van Star, Starman en Ceetje! Ze vind het helemaal geweldig, en ik ook, wat een leuk kado. Als Piet Piraat zo is afgelopen gaan we dieren vouwen! Onwijs bedankt Star!
Maareh, ik ga even bijlezen want live in de kraamkamer klinkt spannend! Jij Star of is Dierewier bezig?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 21 augustus 2009 om 16:23
Van ene groep collega's dindag al een heel pakket voor de baby gehad met slabbetjes en spuugdoekjes en knuffeltjes en een mobiel enzo en nu gisteren van groepje vrouwelijke collega's een heel pakket met relax- en verzorgspullen voor mezelf, dus lekkere creme, bodylotion, bad- en douchespul en een boek. Vond dat zo leuk, een niet-baby kado
Hoest bij jou? Las op andere topic dat stomme huisarts niet aan slaaphulpmiddelen doet? Hoop dat je sowieso wat beter slaapt.. En inderdaad dan maar aan de slaapthee en zo?
Overdag slapen?
Hoest bij jou? Las op andere topic dat stomme huisarts niet aan slaaphulpmiddelen doet? Hoop dat je sowieso wat beter slaapt.. En inderdaad dan maar aan de slaapthee en zo?
Overdag slapen?

vrijdag 21 augustus 2009 om 17:23
Erg leuk inderdaad, doen ze bij mij op het werk niet aan helaas. Lekker genieten van je verlof dus!
Slapen lijkt inderdaad wel iets beter te gaan, laat ventilator aan en berust er maar gewoon in dat ik af en toe gewoon een uurtje wakker lig voor ik de slaap weer kan vatten.
Jij nog steeds kwaalloos?
Slapen lijkt inderdaad wel iets beter te gaan, laat ventilator aan en berust er maar gewoon in dat ik af en toe gewoon een uurtje wakker lig voor ik de slaap weer kan vatten.
Jij nog steeds kwaalloos?
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:46
Hier nog kwaalloos, sorry Al lig ik ook best weleens een half uur wakker hoor. Ik doe nu een kussen tussen mijn benen soms, ongeveer bij mijn knieen en kuiten, dat helpt tegen benen die niet stil willen liggen Maar helemaal niks verder, geen krampen s'nachts, geen opgezette voeten en zo, zo bij mee als ik posts van bijv Aapje (Aug/sep) lees.
Lekker genieten indeed Vish
Bankhangen is een erg goed plan. Gisteren zijn we begonnen met kijken van de film Frozen River, gaan nu voor de rest.
Stom van werk Star, kado's zijn leuk! Ier krijgt ook wat. Starman?
Lekker genieten indeed Vish
Bankhangen is een erg goed plan. Gisteren zijn we begonnen met kijken van de film Frozen River, gaan nu voor de rest.
Stom van werk Star, kado's zijn leuk! Ier krijgt ook wat. Starman?

zondag 23 augustus 2009 om 17:06