Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Whahaha leaf
The time is now
Ik kijk ook hoor, wil geen piggetje missen.
Staat wel een beetje slecht in het overzicht he, zo boven de VPRO geschiedenisquiz. Is vast een stuk zinvollere besteding van je avond...
The time is now
Ik heb mijn dochtertje beloofd dat ze mag kijken.
Jaaaaaaaa ik heb er zin an!
Ik ga ook kijken! In de hoop dat Charita toch mee gaat doen
Stressed is just desserts spelled backwards
Wie is Charita? Die muts uit Fans?
Yep, die muts.
Ah dat zal toch wel? Die kent alle pasjes al, ze zijn gek als ze haar niet nemen!
Ik hoor die reclame regelmatig voorbij komen op Skyradio. Uiteraard hebben die meiden 'n goudmijn aangeboord met hun concept, maar lijkt me zo zonde van iemands zangtalent om in zo'n infantiel meidengroepje mee te moeten zingen. Wat is er met die oorspronkelijke 3e gebeurd? Is ze dankzij/ondanks K3 kunnen opklimmen naar 'n solo carriere in 'n volwassenere muziekstijl?
Ik vind dat die andere 2 ook niet echt beschikken over een geweldige zangstem. En geld zal wel een hoop goed maken.

Ik vind het wel een baan voor jou Elninjoo, de hele dag schattige kindjes vermaken met een leuk jurkje aan en strikjes in je haar
quote:Maleficent schreef op 22 augustus 2009 @ 08:30:

Ik vind dat die andere 2 ook niet echt beschikken over een geweldige zangstem. En geld zal wel een hoop goed maken.

Ik vind het wel een baan voor jou Elninjoo, de hele dag schattige kindjes vermaken met een leuk jurkje aan en strikjes in je haar ieuwwwwwww, de horror!!!!!
Het is denk ik ook wel per ongeluk zo gegaan dat alle kindjes het leuk vonden. De eerste K3 liedjes waren nogal sexueel getint
Ik ga ook kijken!

Worrdt lachen.
quote:Maleficent schreef op 22 augustus 2009 @ 08:53:

Het is denk ik ook wel per ongeluk zo gegaan dat alle kindjes het leuk vonden. De eerste K3 liedjes waren nogal sexueel getint Je bedoelt Kusjesdag en Teleromeo?
Van wat ik er wel 'ns van gehoord heb vind ik het allemaal nogal infantiele muziek. Naar de teksten heb ik nooit geluisterd.
Ze hadden beter kunnen besluiten te stoppen. Vind die meiden echt te oud worden om nog leuk speels te doen op het podium.

Vervang ze alle drie zou ik zeggen.... hehe
quote:shining schreef op 22 augustus 2009 @ 09:37:

[...]

Je bedoelt Kusjesdag en Teleromeo? Die kunnen echt niet hoor.
quote:shining schreef op 22 augustus 2009 @ 09:37:

[...]

Je bedoelt Kusjesdag en Teleromeo? Er zijn nog veel ergere
quote:Star schreef op 22 augustus 2009 @ 12:31:

[...]

Er zijn nog veel ergere Echt? Welke dan?
quote:steph schreef op 22 augustus 2009 @ 10:37:

[...]

Die kunnen echt niet hoor.Vind ik ook hoor. Ben ook heel benieuwd welke liedjes dan nóg sexistischer zijn dan deze..........
Het schijnt, heb ik bij Fans gehoord, dat de eerste twee liedjes heel erg erotisch getint zijn. Zoiets ik neem je mee naar een plekje...........En vrijen mag!
"doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes, wordt een leuke zomer, lieve mooi dromen, hey ya...enz."

"dan draag ik een matrozenpet, en niet veel meer dan dat, oe la la"

tja, ik zeg dubbelzinnig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven