Geld & Recht alle pijlers

stomme parkeerwachters.

22-08-2009 17:29 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi.

Ik dacht een oud beeld(uit de tuin) van mij weg te brengen naar een tweedehands shop, in-en verkoop tweedehands spul.

Het was nogal zwaar, dus ik zet de auto(van mijn zus)netjes op de stoep(een heeeeeeele brede) met de alarm lichten aan, zodat er niemand last van had.

Ik til dat ding naar binnen, zet het weg,kom terug, en er staan al twee parkeerwachters te schrijven.

De situatie uit gelegd, en ze hadden er gweoon het schijt aan.

Aaaaaaarch.

Ik ben gelijk door gereden naar parkeerbeheer, waar ik 5 minuten later, dan de uitgeschreven boete was.

Ik heb de tijd, naam en handtekening op laten schrijven, zodat ze kunnen zien, dat ik niet ben wezen winkelen, als ik een bezwaarschrift schrijf.

Er zijn mensen die misbruik maken en autos asociaal weg zetten, maar als ze het met eigen ogen zien, dat er niks aan de hand is, en toch schrijven.

En er dan ook nog aan toevoegen , met een stalen gezicht, dat ik het verkeer hinder, terwijl dat niet zo is, dan haat ik die mensen.

Althans die twee die er liepen, wat een galbakken , zeg!!!!!

zow.......ff afgereageerd.
Dus als je ergens parkeert waar dat niet mag, is de parkeerwachter die de boete schrijft fout? Iets met billen branden enzo..
nee ik ga 3 kilometer verder op staan, in de parkeergarage om een loodzwaar beeld te versjouwen.

Ik dien een bezwaarschrift in, punt.

Dan zullen we wel zien.
Dat ik in de straat van mijn vriend stond te wachten.

We hadden net zijn fiets uit de auto gehaald, en mevrouw in kwestie vondt dat ik een parkeer ticket moest kopen.

Wat ik dus niet deed.

Tja, dat is dan nogal een domme actie van je.
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 17:45:

Dat ik in de straat van mijn vriend stond te wachten.

We hadden net zijn fiets uit de auto gehaald, en mevrouw in kwestie vondt dat ik een parkeer ticket moest kopen.

Wat ik dus niet deed.

Wat kinderachtig.

Je weet toch dat je gewoon moet betalen die boete? Jij zat fout, niet de parkeerwachters.
ik vind het altijd zo sneu om met zo n parkeerwachterT in discussie te gaan, pak die bon en ga!
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 17:48:

nee ik ga 3 kilometer verder op staan, in de parkeergarage om een loodzwaar beeld te versjouwen.

Ik dien een bezwaarschrift in, punt.

Dan zullen we wel zien.

Oke punt.

Einde topic.
quote:shining schreef op 22 augustus 2009 @ 17:49:

[...]

Oke punt.

Einde topic.slotje?
Ik heb dus mijn geld terug gehad, van voorbeeld van dat ik de auto stond te wachten.

Dus IK heb gelijk gekregen
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 17:51:

Ik heb dus mijn geld terug gehad, van voorbeeld van dat ik de auto stond te wachten.

Dus IK heb gelijk gekregenMaak je altijd bezwaar dan als je een bon krijgt?
Ja toen....maar nu niet....
En de parkeerwachter, had het nakijken, lol.
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 17:47:

Bij parkeerbeheer zeiden ze trouwens dat je gelijk om uitstel kan vragen, zolang de beslissing nog niet genomen is, dus dat doe ik dan ook.De beslissing is al genomen; je hebt een prent (=beschikking) te pakken. En bezwaar indienen heeft geen opschortende werking, dus ik zou het maar betalen. Tenzij je nog meer wilt betalen natuurlijk.
Dit is de tweede keer dat ik een bon krijg in tien jaar tijd.
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 17:51:

En de parkeerwachter, had het nakijken, lol.Tjezis, wat ben jij kinderachtig zeg.....
Owh ja, als er op de acceptgiro staat, dat ik eerst moet betalen, dan zal ik dat uiteraard doen.

Dan hebben ze me vanmiddag, verkeerd geinformeerd bij parkeerbeheer.

Maar een bezwaarschrift volgt.
Ik erger me aan de manier waarop jij de schuld van deze situatie buiten jezelf legt en ook niet reageert op mensen die het niet met je eens zijn.

Ik wens je succes met het schrijven van je bezwaarschrift en wens degene die er over oordeelt veel wijsheid...
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 17:52:

Dit is de tweede keer dat ik een bon krijg in tien jaar tijd.

Maar wat vind jij er onterecht aan dat je een bon kreeg dan?

Ik bedoel, jij stond ergens geparkeerd waar dat niet mocht. Kun je uitleggen waarom jij dan denkt dat jr die boete niet hebt verdiend?
het is de auto van je zus? dan krijgt zij toch een bekeuring thuis toch?
Chicatjoe, je hebt willens en wetens de wet overtreden. Wees dan ook vrouw genoeg om de consequenties te aanvaarden.
quote:shining schreef op 22 augustus 2009 @ 17:55:

[...]

Maar wat vind jij er onterecht aan dat je een bon kreeg dan?

Ik bedoel, jij stond ergens geparkeerd waar dat niet mocht. Kun je uitleggen waarom jij dan denkt dat jr die boete niet hebt verdiend?Ze moest iets zwaars sjouwen, Shining. Heul erg allemaal....
quote:Liv schreef op 22 augustus 2009 @ 17:54:

[...]

Tjezis, wat ben jij kinderachtig zeg.....dan verschillen we van mening
Tja
Klinkt als een situatie waarin ze wel even coulant hadden mogen zijn. Je krijgt vast wel gelijk van de rechter.

Parkeerregels zijn er zoals elke regel om het gros van de menigte in goede banen te leiden, maar ik vind dat uitzonderingen altijd toegestaan moeten zijn. Een parkeerwachter mag best ook zelf 's nadenken en zelf beslissen dat in een bepaalde situatie een boete niet nodig is. Als iedereen zijn/haar verstand gebruikt zijn komt het wel goed.
Ik zou ook een bezwaarschrift indienen. Het is veels te warm om van het leven te genieten, dus lekker bewijzen verzamelen, formuleringen verzinnen, gal spuwen, je in je mensenrechten geschend voelen en je vastpinnen op een paar luizige centen, da's allemaal veel nuttiger en leuker dan het loslaten, gewoon je verlies nemen en doorgaan met gezelligheid en positiviteit.

Veel plezier, ik denk dat ik zelf ook een overtreding ga begaan en een potje beledigd gaan zitten zijn als ze me een boete voor mijn overtreding geven, heb ik de komende dagen tenminste wat te doen!...
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
anoniem_32389 wijzigde dit bericht op 22-08-2009 18:00
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven