stomme parkeerwachters.
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:29
hoi hoi.
Ik dacht een oud beeld(uit de tuin) van mij weg te brengen naar een tweedehands shop, in-en verkoop tweedehands spul.
Het was nogal zwaar, dus ik zet de auto(van mijn zus)netjes op de stoep(een heeeeeeele brede) met de alarm lichten aan, zodat er niemand last van had.
Ik til dat ding naar binnen, zet het weg,kom terug, en er staan al twee parkeerwachters te schrijven.
De situatie uit gelegd, en ze hadden er gweoon het schijt aan.
Aaaaaaarch.
Ik ben gelijk door gereden naar parkeerbeheer, waar ik 5 minuten later, dan de uitgeschreven boete was.
Ik heb de tijd, naam en handtekening op laten schrijven, zodat ze kunnen zien, dat ik niet ben wezen winkelen, als ik een bezwaarschrift schrijf.
Er zijn mensen die misbruik maken en autos asociaal weg zetten, maar als ze het met eigen ogen zien, dat er niks aan de hand is, en toch schrijven.
En er dan ook nog aan toevoegen , met een stalen gezicht, dat ik het verkeer hinder, terwijl dat niet zo is, dan haat ik die mensen.
Althans die twee die er liepen, wat een galbakken , zeg!!!!!
zow.......ff afgereageerd.
Ik dacht een oud beeld(uit de tuin) van mij weg te brengen naar een tweedehands shop, in-en verkoop tweedehands spul.
Het was nogal zwaar, dus ik zet de auto(van mijn zus)netjes op de stoep(een heeeeeeele brede) met de alarm lichten aan, zodat er niemand last van had.
Ik til dat ding naar binnen, zet het weg,kom terug, en er staan al twee parkeerwachters te schrijven.
De situatie uit gelegd, en ze hadden er gweoon het schijt aan.
Aaaaaaarch.
Ik ben gelijk door gereden naar parkeerbeheer, waar ik 5 minuten later, dan de uitgeschreven boete was.
Ik heb de tijd, naam en handtekening op laten schrijven, zodat ze kunnen zien, dat ik niet ben wezen winkelen, als ik een bezwaarschrift schrijf.
Er zijn mensen die misbruik maken en autos asociaal weg zetten, maar als ze het met eigen ogen zien, dat er niks aan de hand is, en toch schrijven.
En er dan ook nog aan toevoegen , met een stalen gezicht, dat ik het verkeer hinder, terwijl dat niet zo is, dan haat ik die mensen.
Althans die twee die er liepen, wat een galbakken , zeg!!!!!
zow.......ff afgereageerd.

zaterdag 22 augustus 2009 om 17:39
zaterdag 22 augustus 2009 om 17:41
Joh, feit is dat je daar niet mocht staan, dan weet je dat je het risico op een prent loopt. Die mensen deden niets meer dan hun werk en worden dagelijks met mooie verhalen geconfronteerd over waarom net die ene persoon echtechtecht geen bekeuring zou moeten krijgen. Het is aan de officier van justitie om hem eventueel te seponeren, maar ik geef je weinig kans.
Ik zou er niet al te veel energie in steken en er voor jezelf een (dure, dat wel!) les uit trekken.
Ik zou er niet al te veel energie in steken en er voor jezelf een (dure, dat wel!) les uit trekken.

zaterdag 22 augustus 2009 om 17:45
Ik zou de beschikking overigens wel betalen. Als je bezwaar maakt en je krijgt gelijk, krijg je dat bedrag weer terug. Zo niet, komt er alleen maar meer boetegeld bovenop en dat is pas écht zonde geld. En alleen maar omdat je vindt dat je gelijk hebt. Volgens de letter van de wet heb je dat niet, dus ik zou het risico niet nemen...