November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Gelukkig is het minder warm nu. Op zich viel het me nog alles mee trouwens. Suzy lekker in de tuin met zandbak en badje in de schaduw, die vermaakte zich echt prima. Suzoon wilde wel wat vaker drinken, maarja, wat wil je met dat zweterige weer.

Chica . Tuurlijk ligt het niet aan jou dat Sara niet goed slaapt overdag. Suzy was ook altijd zo'n slechte slaper overdag, maar 's nachts sliep ze heel snel door. Ik heb me daar op een gegeven moment maar gewoon bij neergelegd en geprobeerd om me er zo min mogelijk druk om te maken. Slaapt Sara 's nachts wel goed? Suzoon maakt wel aardige slaapjes overdag, maar is 's nachts vaak wel onrustig met slapen en slaapt nog lang niet door, altijd minimaal wel 2 keer wakker. Mijn zus met tweeling heeft ook 1 van de 2 met van die hazeslaapjes overdag, terwijl de ander wel veel meer slaapt. Haar dochter sliep ook altijd zo slecht overdag, die dacht ook al dat het misschien aan haar lag, maar nu weet ze in elk geval dat het ook anders kan.

Q; wat leuk een dreumesconcert!!! Hier op het kdv komt af en toe iemand met een accerdeon langs, is geloof ik een groot succes bij de kinderen. Als we in de stad een draaiorgel tegenkomen is dat ook een gegarandeerd succes, dan gaan gelijk de handjes de lucht in.

Ibbel; jij hebt lekkere slapers zeg!! Half 7 naar bed, dat zou hier drama worden denk ik. Meestal ligt Suzy tussen 20:00 en 20:30 erin en dan ligt ze soms nog een tijdje te kletsen. Ik sta eigenlijk zelden op de weegschaal, gelukkig hoef ik ook nooit zo op mijn gewicht te letten, ik merk het vanzelf wel aan mijn kleding of het goed zit of niet. En wat betreft de regelmaat, ik sluit me daar helemaal bij aan. Slaapjes kunnen ook in de auto of in de kinderwagen, of wat korter dan normaal. Je leven staat al zo in het teken van de kinderen, anders kom je helemaal nergens meer. Zolang je niet elke dag de hort op bent, dan gaat het prima, kinderen zijn flexibel gelukkig.
Iemand beschuit met roze muisjes???

Gisterenmiddag is het zusje van Alissa geboren, helemaal gezond! Naam staat op de ak.

Hopelijk is Lala snel genoeg hersteld om hier zelf verslag te komen doen!!!
Sorry Chica, Alissa's zusje heeft Sara van haar troon gestoten .
Echt!!!!

Wow, ik krijg er gewoon helemaal kippenvel van!!

Lala, gefeliciteerd!
Oh Lala, gefeliciteerd!!! Hier ook kippenvel!!!
quote:Ibbeltje78 schreef op 21 augustus 2009 @ 09:16:

Echt!!!!

Nee, het was een grapje .
Ja maar, ja maar, ik was er spiegisch nog helemaal niet klaar voor. Ik had op later in augustus gerekend...

Maar, eerlijk gezegd, toen ik de computer opende dacht ik wel, laat ik eens kijken of Lala al bevallen is...
yesssssss gefeliciteerd, ik ga snel naar de AK. Hier ook een verassings effect. Zat net in de auto te bedenken dat ik op haar topic moet gaan juichen en nu is ze er al.

Van harte Lala en ik hoop dat alles goed is gegaan. Ga lekker genieten van je twee meiden. Tot snel horens hoor want ik wil natuurlijk wel weten hoe het gegaan is.

Oh ja, Sara zegt dat ze het niet erg vind om plaats te moeten maken voor zon lief meisje

Tess: Jij nu de volgende hahahah raar idee he?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Lala, gefeliciteerd!!!!

En Zusje, welkom op de wereld.
Een lief klein meisje erbij!

Hoera!! Zit nu in trein maar kijk vanavond op ak.

Oh nee weer oortje ontstoken chica, arm wijffie
Yeah, een meisje erbij! Van harte gefeliciteerd!
Wauw!!! Proficiat!!! Mooie naam zusje! Past precies bij die van je grote zus!!
quote:Ibbeltje78 schreef op 21 augustus 2009 @ 12:06:

Ja maar, ja maar, ik was er spiegisch nog helemaal niet klaar voor. Ik had op later in augustus gerekend...

Maar, eerlijk gezegd, toen ik de computer opende dacht ik wel, laat ik eens kijken of Lala al bevallen is...

Dus toch paranormaal begaafd!

Haha, ik was ook erg verbaasd over het smsje vanochtend, had het nog helemaal niet verwacht. Maar wel een hele leuke verassing!
quote:Chica34 schreef op 21 augustus 2009 @ 13:18:[/b

Tess: Jij nu de volgende hahahah raar idee he?

Daar had ik nog niet aan gedacht! Maar dat duurt nog wel een weekje of dertig hoor!
Lala, gefeliciteerd.

Ja tess, nog ff

Chica, wat een gedoe zeg! Hopelijk is het snel weer over.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze hebben gewoon weer mn fiets gejat! Ik had hem net een week. Ik kwam terug en het slot hing er nog, ze hebben hem gewoon doorgeknipt. Dus schiet lekker op. De verzekering is net gisteren van mn rekening afgeschreven en over een paar weken dus nog een keer.

Bedtijd, meestal rond een uur of 1930. Maar moet zeggen dat ik pas om 1815 thuis ben en dat we dan pas eten.

Nog maar 3 dagen werken en dan heb ik vakantie en dan ben ik 30 ;-(

Morgen lekker een middagje duiken en sávonds een verjaardag en dan zondag naar amersfoort. Dus dan is het weekend weer om.
Nou ja Misty! Lijkt wel of ze het op je hebben voorzien! Is er geen bewaakte fietsenstalling in de buurt? Of een oude fiets op het kdv van Amber zetten en dan daar wisselen? Het is toch van de zotte dat je niet eens meer je fiets ergens kunt parkeren!
Wil er hier iemand een draakje hebben? Tessje heeft al twee keer in de hoek gestaan vanochtend. Ik bedacht dat we als leuk uitje wel naar de bieb konden gaan, maar dat was ook geen succes. Roltrappen waren zo interessant dat ik alleen maar bezig ben geweest haar daar weg te plukken...
Lala, GEFELICITEERD!!! Kan nu niet op de ak. Wat een verrassing!!

Misty, k*t van die fiets

Chica, beetje geslapen?

Draakje: nee dank je, 1 supereigenwijze opdonder is genoeg. Meest gelachen heb ik toen ze haar limburgse vader verbeterde: nee pappa, is niet perd, is PAARD!

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een fietsstoeltje. Eindelijk had ik op een goed gekozen moment de inval dat het er nu maar eens van moest komen. Dus dadelijk krijgt neeltje haar fietsdoop. Ben benieuwd!
Origineel, pas op dat je er niet van af valt hè, ze zeggen wel dat je het niet verleerd dat fietsen, maar je weet maar nooit
Hahaha, O, jij ook al zo'n laterd op de fiets? Wij fietsen ook nog niet zo lang met Qtie. En ik ook niet zo vaak trouwens.

Sjee, Misty, dat verzin je toch niet?! Wat een ellendelingen zeg. Laat ze lekker met hun poten van andermans zaken afblijven!

Tess, lever dat draakje maar in hoor. Hier nog zo eentje die de (rol)trap hélemaal geweldig vindt. En ik heb nog één hand over. Kan best. (Laat me raden, het aanbod geldt opeens niet meer? Flauw hoor, over dertig weken krijg je al een nieuwe! )

Ik heb vandaag de kinderwagen verkoop-klaar gemaakt. We maken er toch nooit meer gebruik van, dus we kunnen 'm beter nu maar verkopen. De buggy houden we nog wel even achter de hand, al gebruik ik die ook bijna niet meer. Qtie loopt vaker stukjes en als ze niet meer lopen wil, doe ik haar in de doek. Qlief heeft voor dat doel een rugdrager. Raar hoor. Gister lag ze nog in de kinderwagenbak (en verdronk ze er nog in, zo klein was ze)...

Hmmmm... ik geloof dat ik moet koken nu. Hélemaal geen zin in. Eens kijken hoeveel zin Qlief heeft. Of de patatboer.
Leuk, O, lekker fietsen!!! Ik had graag het gezicht van je man gezien na Neeltjes opmerking .

Vanochtend hier een mijlpaal. We zijn overgestapt van een papfles 's ochtends naar een boterham. Slik. Het is dus gedaan met het binnengieten van de pap en lekker snel klaar zijn 's ochtends. Maar een fles kon echt niet meer vond ik en bovendien was de speen aan vervanging toe. Tessje leek het helemaal niet gek te vinden. Wat doen jullie trouwens op de boterham 's ochtends? Iets zoets of hartig?

Eenmaal aangekleed zijn we naar de bieb gegaan en heb ik ons beiden lid gemaakt. Tessje heeft dus leuke nieuwe boekjes. Ik niks, want daar kwam ik niet aan toe met een meisje dat alleen maar steeds richting de roltrappen rende...

Ik heb het idee dat Tessje zich verveelt. De laatste tijd speelt ze nergens meer mee voor langere tijd. Het kan best bij de leeftijd horen, maar ik vind het vermoeiend. Zandbak is leuk voor 1 minuut, duplo is leuk voor 2 minuten als ik meehelp. Het enige waarmee ze even rustig blijft zitten is als ik haar voor de TV zet of als we (samen) een boekje lezen. Iemand tips om haar voor langere tijd achter elkaar aan het spelen te krijgen?
En hoe ging het op de fiets, Origineel? Zijn jullie nog heel

Tess, Seppe eet 's morgens altijd zoet op zijn brood. Met een schort aan, want hij smeert alles aan zijn t-shirt, gezicht, broek, haren... zucht...

Q, jij ook een mijlpaal vandaag. Wat ga je ervoor vragen, voor je wagen? Seppe is vanmiddag met J. de stad in geweest. Zonder buggy. Hij loopt hele einden. Over het gootje dat de winkelstraat in tweeen deelt, en iedereen moet aan de kant. Goh, waar zij hij die neurotische trekjes vandaan hebben

Misty, schandalig zeg, alweer een fiets pleite. Ze moeten je wel hebben.
Misty: neeee alweer gejat. Hoe irritant zeg. Man ze moeten je wel hebben.

O: Lekker is dat fietsen he. Ik ben er dol op.

Ik zit zelfs te denken om zon maxi cosi drager voor achterop de fiets te kopen zodat Saar over een aantal weekjes ook mee kan. Heeft er iemand ervaring mee???

Tess: Hier nog altijd een papafles sochtends hoor. Houden we ook nog even zo. Geef je dan de boterham ook in bed? Of is het eerst eruit, luier verwisselen, aankleden, naar beneden en dan boterham eten. Pfff wordt al moe als ik eraan denk om 06:00.

Ibbel: wat goed dat Seppe al zoveel loopt. Lekker hoor geen gesjouw meer met buggy's en wagens. Nou hier gaat Anniek ook met springen vooruit en ze loopt meer en meer los. Maar voordat ik de tandem wagen op MP kan zetten zijn we zeker weer een paar maanden verder hoor

Avondje uit was heerlijk. Naar Panama geweest, daar draaide John Digweed (DJ) daarvoor lekker gegeten. Waren Vriend en ik even aan toe, zon avondje uit met zn tweeen. Kids hebben het bij beide schoonouders goed gedaan. Ik ben nu alleen wel errug moe, kater enzo
Lekker hoor, Chica, zo'n avondje weg! Ik wil ook graag weten hoe zo'n maxi cosi drager bevalt, dat lijkt mij de enige manier om dadelijk Tessje en baby op het kdv te krijgen. Die boterham in bed lijkt me geen goed idee en dat was ook precies de reden waarom ik er tegen op zag om te stoppen met de papfles. Maar Tessje wordt de laatste tijde redelijk laat wakker (even afkloppen) en eens moet ze er toch vanaf....

Ibbel, ik ben jaloers dat Seppe al zoveel zelf loopt (en Qtje ook zo te lezen). Waar Tessje toen ze net liep niet meer in de wagen wilde, wil ze nu niet meer zelf lopen. Aan het eind van de straat begint ze al te zeuren dat ze getild wil worden.... Terwijl ik eigenlijk vind dat ze wel wat langer mag lopen.

Q, ik word er door jou post aan herinnerd dat ik vandaag de Beco van een vriendin mocht lenen, maar dus vergeten mee te nemen. Domme ik. Zelf kan ze hem tijdelijk niet gebruiken omdat ze hoogzwanger is. Kinderwagen weg is ook een mijlpaal!
Ik heb nu een maxi cosi fiets drager gescoord op MP voor 30 euro. Best leuk prijsje (origineel 90 euro). Al kun je hem pas met 3 a 4 mnd gebruiken. Dan hebben we wel een goede regenhoes nodig haha. Maar ik zal tegen die tijd laten weten hoe het bevalt. Ik wil dan trouwens wel een dubbele standaard op de fiets want dat wordt nogal een gevaarte met Anniek nog eens voorop. Tevens vraag ik me af of je nog wel fietstassen kan hebben (denk het niet) en of de buggydrager er nog op kan blijven zitten. Nou ja, we zien wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven