hoe begin je over kinderen?
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:21
Ik vraag mij al een tijdje iets af. Hoe begin je met je vriend / man over kinderen?
Ik zit hier namelijk al een paar weken aan te denken, en eerlijk gezegd het kriebelt en zou het hier graag met hem over willen hebben. Maar hoe begin je dan? Ik zie het namelijk al voor me. Gezellig op de bank, film aan, hey schat, hoe denk jij eigenlijk over het krijgen van kinderen? Ik vind dat zo vreemd. Maar tot nu toe blijf ik het uitstellen omdat het geschikte moment dus steeds maar niet komt.
Hoe ging dit bij jullie?
Ik zit hier namelijk al een paar weken aan te denken, en eerlijk gezegd het kriebelt en zou het hier graag met hem over willen hebben. Maar hoe begin je dan? Ik zie het namelijk al voor me. Gezellig op de bank, film aan, hey schat, hoe denk jij eigenlijk over het krijgen van kinderen? Ik vind dat zo vreemd. Maar tot nu toe blijf ik het uitstellen omdat het geschikte moment dus steeds maar niet komt.
Hoe ging dit bij jullie?
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:22
quote:kloontje schreef op 22 augustus 2009 @ 22:21:
Ik vraag mij al een tijdje iets af. Hoe begin je met je vriend / man over kinderen?
Hoe ging dit bij jullie?
Gewoon op de bank..schat: hoe denk jij over kinderen.....
Heel simpel.
Hoe ging dit bij jullie?
Gewoon op de bank..schat: hoe denk jij over kinderen.....
Heel simpel.

zaterdag 22 augustus 2009 om 22:29
Hahah nouja ik weet dus wel hoe ik het ter sprake moet brengen, alleen het is natuurlijk een hele grote belangrijke stap waar je eigenlijk niet zomaa elke dag over praat. En we hebben het er een hele tijd geleden al eens over gehad maar toen leek alles nog zo ver weg. Terwijl ik nu zoiets heb van, binnen nu en een jaar zou ik toch wel willen stoppen met de pil.
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:31
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:33
Oke ik zal het anders proberen uit te leggen, het is al vaker ter sprake geweest en dan meestal van mijn kant. Gewoon interesse, hoe hij het voor zich ziet, namen, hoeveel etc. Maar goed, dat was dus meer nieuwschierigheid. Nu ik er dan serieus over na denk is het ineens moeilijk om er over te beginnen.
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:34
Gewoon over beginnen ja. Een man weet wel dat een vrouw hier op een bepaald moment over zal beginnen, t vast geen hele schok zijn! Eerst eens rustig vragen hoe hij er zelf over denkt en dan aangeven wat jij graag zou willen. En hopen dat je ongeveer op dezelfde lijn zit!
Je hebt het er nog nooit over gehad dus?
Je hebt het er nog nooit over gehad dus?

zaterdag 22 augustus 2009 om 22:36
Mijn vriend heeft al een dochter mijn zijn ex vriendin. Dit kan het voor hem makkelijker of juist moeilijker maken. Dat weet ik eigenlijk niet. Het enge van een kind, die grote stap heeft hij al eens eerder gemaakt, maar goed, aan de andere kant. Dat liep mis waardoor het nu ook veel moeilijker voor hem kan zijn.
Misschien vind ik het daarom wel moeilijk om er serieus over te beginnen.
Misschien vind ik het daarom wel moeilijk om er serieus over te beginnen.

zaterdag 22 augustus 2009 om 22:41
Voor zover ik weet was hij degene die er bij zijn ex over is begonnen. Dus we zijn eigenlijk al best diep op het onderwerp in gegaan. Alleen toen leek alles nog zover weg.
En ik weet dus dat hij er over is begonnen bij zijn ex vriendin, ik ben misschien gewoon bang dat hij het er nog niet aan toe heeft . Nouja daar kom ik alleen maar achter door er over te praten.
En ik weet dus dat hij er over is begonnen bij zijn ex vriendin, ik ben misschien gewoon bang dat hij het er nog niet aan toe heeft . Nouja daar kom ik alleen maar achter door er over te praten.
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:42
Ik begrijp het wel. Ik heb er ook een tijdje tegenaan zitten hikken. Dat was vooral omdat man en ik beiden altijd hebben geroepen dat we nóóit kinderen wouden. Dat veranderde bij mij, met hem wou ik ze ineens wel. Ik heb het er, (na veel twijfelen en allerlei mogelijke scenario's in mijn hoofd te hebben gehaald) ineens uit gegooid toen we samen stonden te douchen tijdens een weekendje Brussel. Heb er wel meteen bij gezegd dat het niet nu hoefde, maar nog járen mocht duren. Man was tot tranen geroerd, anderhalf jaar later was ik zwanger .
The time is now
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:45
Misschien moet je hem in plaats van chips bij de film beschuit met muisjes geven! Of gewoon alvast sokjes in de boerenkool flikkeren. Zwangerschapstesten op het boodschappenbriefje. Op een gegeven moment krijgt hij wel door dat je iets duidelijk wil maken. quote:Brenda1981 schreef op 22 augustus 2009 @ 22:34:
Een man weet wel dat een vrouw hier op een bepaald moment over zal beginnen,
Een man weet wel dat een vrouw hier op een bepaald moment over zal beginnen,
zaterdag 22 augustus 2009 om 22:51
Whahahahahahaha bedankt voor de tips toby
Maar nee, dat is niet zoals ik het voor me zie. Hij zal wel denken dat ik gek ben als hij babysokjes in zijn boerenkool tegen komt hahah maar vind hem wel heel goed bedacht.
Nou ik zal het binnenkort maar eens op tafel gooien. Niet de boerenkool maar het onderwerp

Maar nee, dat is niet zoals ik het voor me zie. Hij zal wel denken dat ik gek ben als hij babysokjes in zijn boerenkool tegen komt hahah maar vind hem wel heel goed bedacht.
Nou ik zal het binnenkort maar eens op tafel gooien. Niet de boerenkool maar het onderwerp

zondag 23 augustus 2009 om 00:11
Hij heeft een deadline voor zijn werk.
Hij staat te vloeken omdat er net een hamer op zijn teen is gevallen.
Jullie verstaan elkaar niet op een feestje vanwege een krijsende baby...
Dat zijn niet goede momenten. Maar als je allebei ontspannen bent, een beetje de tijd hebt, dan kun je er toch gewoon over beginnen.
Misschien in de file? Dan kan hij geen kant op....
Hij staat te vloeken omdat er net een hamer op zijn teen is gevallen.
Jullie verstaan elkaar niet op een feestje vanwege een krijsende baby...
Dat zijn niet goede momenten. Maar als je allebei ontspannen bent, een beetje de tijd hebt, dan kun je er toch gewoon over beginnen.
Misschien in de file? Dan kan hij geen kant op....