Cold turkey overgaan op flesvoeding?
zondag 23 augustus 2009 om 20:55
Ik ben van de één op de andere dag gestopt met borstvoeding, ging prima.
Zodra ik erg last van mijn borsten kreeg haalde ik 'de druk eraf' om het maar zo te zeggen, dat heeft 2 dagen geduurd. Na die dagen waren ze nog wel gevoelig maar niet bijzonder.
Het kan dus wel degelijk 'zomaar'.
Hoe je het ook gaat doen, veel succes ermee!
Zodra ik erg last van mijn borsten kreeg haalde ik 'de druk eraf' om het maar zo te zeggen, dat heeft 2 dagen geduurd. Na die dagen waren ze nog wel gevoelig maar niet bijzonder.
Het kan dus wel degelijk 'zomaar'.
Hoe je het ook gaat doen, veel succes ermee!
zondag 23 augustus 2009 om 23:19
Wat Qwertu zegt over de in stukjes geknipte eiwitten in Omneo klopt idd. Dit zorgt ervoor dat de voeding makkelijker verteerd wordt door de darmpjes. Ik ben na 3 weken bv overgestapt op normale flesvoeding en omdat dochter enorm veel last van krampjes had ben ik na een tijdje in overleg met de CB arts overgestapt op voeding tegen krampjes en moeizame ontlasting (voeding tegen spugen bevat inderdaad johannesbroodpitmeel en is dus weer een andere soort) overigens van het Kruidvat. Vanaf die tijd is het prima gegaan, ze had een stuk minder last van krampjes. Ze is nu 9 maanden en ik gebruik nog steeds deze voeding (wel de opvolgversie ervan) misschien kan ze inmiddels wel tegen de standaardvoeding, maar ik ga nu niet meer overstappen.