Good Luck
zondag 23 augustus 2009 om 21:45
Star: dus nu moet je sexen, ananas en chinees en zo. (of gewoon niks en wachten, dat mag ook...)
ik had trouwens bij bevalling van Fieke erg het idee dat ik ook geen rust had vanwege Ties. Die is toen nacht uit logeren geweest na gerommel en toen gebeurde er nog niets, maar dag erna was ik wel relaxed en toen begon het die nacht.
ik had trouwens bij bevalling van Fieke erg het idee dat ik ook geen rust had vanwege Ties. Die is toen nacht uit logeren geweest na gerommel en toen gebeurde er nog niets, maar dag erna was ik wel relaxed en toen begon het die nacht.
zondag 23 augustus 2009 om 21:52
zondag 23 augustus 2009 om 22:11
Pfffff, zo dat zit er op. Iemand nog wat van de bbq, pastasalade of broodje eiersalade danwel tonijn? Veel te veel eten gemaakt natuurlijk, want stel dat er te weinig is. Zucht. Volgend jaar koffie, taartje en een bakje nootjes hoor, en dan weer moeve
Ben gesloopt ha ha.
Aquaplay was groot succes. Kwam ook even goed uit met al die kinderen die kwamen.
Nog even bankhangen en dan zo snel naar bed. Ben bekaf en had vannacht ook niet al te best geslapen. Ik kan Star de hand schudden geloof ik, arme meid. Wil je bij mij in de airco liggen? Ik vond het een stomme aktie van vent, maar ben er nu al zo'n 10x heel blij mee geweest in deze hitte.
Domme arme Bam. Kijk je morgen uit, niet de zon in hoor! Even een dun shirte met lange mouwen aan en een petje op. Lief zijn voor je huidje!
Ben gesloopt ha ha.
Aquaplay was groot succes. Kwam ook even goed uit met al die kinderen die kwamen.
Nog even bankhangen en dan zo snel naar bed. Ben bekaf en had vannacht ook niet al te best geslapen. Ik kan Star de hand schudden geloof ik, arme meid. Wil je bij mij in de airco liggen? Ik vond het een stomme aktie van vent, maar ben er nu al zo'n 10x heel blij mee geweest in deze hitte.
Domme arme Bam. Kijk je morgen uit, niet de zon in hoor! Even een dun shirte met lange mouwen aan en een petje op. Lief zijn voor je huidje!
maandag 24 augustus 2009 om 09:07
Goeiemorgen!
Doe mij maar een broodje eiersalade Amaal, voor BBQ is het me iets te vroeg. Hoe doe je dat nu met de kinderverjaardagen eigenlijk met je schoonouders? Komen die helemaal niet, of bij de kinderen wel?
Star, vannacht wel goed geslapen, of was je hard aan het werk ?
Suus, hoe laat mag je voor de echo?
WII is dus wel een succes. TOch nog maar even lobbyen bij man. Sowieso loopt m'n abonnement nog tot januari, dus moet nog even geduld hebben.
Doe mij maar een broodje eiersalade Amaal, voor BBQ is het me iets te vroeg. Hoe doe je dat nu met de kinderverjaardagen eigenlijk met je schoonouders? Komen die helemaal niet, of bij de kinderen wel?
Star, vannacht wel goed geslapen, of was je hard aan het werk ?
Suus, hoe laat mag je voor de echo?
WII is dus wel een succes. TOch nog maar even lobbyen bij man. Sowieso loopt m'n abonnement nog tot januari, dus moet nog even geduld hebben.
maandag 24 augustus 2009 om 09:34
quote:mamax schreef op 23 augustus 2009 @ 21:31:
[...]
Zo'n gevoel had ik al! Ceetje vind het ook leuk dus? Ze hebben nu de LG Cookie met de WII sports.
Met een beetje mazzel hebben die oefenweeen wel al voor de eerste centimeters ontsluiting gezorgd...Yep, erg leuk. Ze wil ook tennissen, maar daar slaat ze nog best vaak mis
[...]
Zo'n gevoel had ik al! Ceetje vind het ook leuk dus? Ze hebben nu de LG Cookie met de WII sports.
Met een beetje mazzel hebben die oefenweeen wel al voor de eerste centimeters ontsluiting gezorgd...Yep, erg leuk. Ze wil ook tennissen, maar daar slaat ze nog best vaak mis
maandag 24 augustus 2009 om 09:42
maandag 24 augustus 2009 om 09:44
Amalia, nog de felicitaties voor Berends verjaardag!! Schiet lekker op, 2 jaar. Mail je nog een keertje?
Hel, rust weer wedergekeerd hier. Althans, kermis nu. Je hoort het gegil als de Booster in de lucht hangt haha. En het is altijd afkomstig van vrouwen.
5 Kilo, wat goed!! Zonder sporten dus, geweldig hoor!
Hel, rust weer wedergekeerd hier. Althans, kermis nu. Je hoort het gegil als de Booster in de lucht hangt haha. En het is altijd afkomstig van vrouwen.
5 Kilo, wat goed!! Zonder sporten dus, geweldig hoor!
maandag 24 augustus 2009 om 09:54
quote:mamax schreef op 24 augustus 2009 @ 09:42:
Hè bah, wat heeft ze? Griep? Mijn ouders waren ook al strontverkouden. Heb jij de Millenium trilogie van Stieg Larsson al gelezen? Misschien is dat wat voor je slapeloze nachten, dan wil je niet eens meer slapen namelijk. Man en ik zijn nu tegelijk deel 2 aan het lezen .
Kijken wie er sneller is
Heb nog een stapel boeken liggen, maar heb er de rust niet voor.
Hè bah, wat heeft ze? Griep? Mijn ouders waren ook al strontverkouden. Heb jij de Millenium trilogie van Stieg Larsson al gelezen? Misschien is dat wat voor je slapeloze nachten, dan wil je niet eens meer slapen namelijk. Man en ik zijn nu tegelijk deel 2 aan het lezen .
Kijken wie er sneller is
Heb nog een stapel boeken liggen, maar heb er de rust niet voor.
maandag 24 augustus 2009 om 09:54
quote:compu schreef op 24 augustus 2009 @ 09:46:
Als een roos tot 8-en!
Run down, goeie omschrijving! Die hou ik erin. Of liever niet eigenlijk. Sterkte voor de bijna-zus!
Leeft buitenland-familie nog een beetje mee met je?
Mooie tijd. Ga je weer naar het strand met haar vandaag?
Buitenland-familie, mwa, redelijk.
Als een roos tot 8-en!
Run down, goeie omschrijving! Die hou ik erin. Of liever niet eigenlijk. Sterkte voor de bijna-zus!
Leeft buitenland-familie nog een beetje mee met je?
Mooie tijd. Ga je weer naar het strand met haar vandaag?
Buitenland-familie, mwa, redelijk.
maandag 24 augustus 2009 om 10:01
Nee, geen strand. Vandaag in de fluf-stand. Hele week vol met afspraken, heb even geen zin vandaag.
Haha die winterjassen die hier steeds voorbijkomen, ben geinspireerd geraakt en heb CG's kast al in winterstyle omgetoverd. Ik krijg heel veel en zie dat er al genoeg is voor aankomende winter. Behalve leggings, maillots etc.
Mal, hoe gaat het met de medicatie en J.?
Haha die winterjassen die hier steeds voorbijkomen, ben geinspireerd geraakt en heb CG's kast al in winterstyle omgetoverd. Ik krijg heel veel en zie dat er al genoeg is voor aankomende winter. Behalve leggings, maillots etc.
Mal, hoe gaat het met de medicatie en J.?
maandag 24 augustus 2009 om 10:06
Goedemorgen
Suus, ik hoop dat je nu enorm opgelucht bent:
voor je oudste Jinny
voor jou Mal, spannende dagen!
voor Star en voor Ceetje
Amaal, een kleine drummer in spé, leuk! Ach, beter teveel eten dan te weinig toch?
Bridges, draaimolen; daar is Lianne helemaal gek van. En inderdaad, die geluksmomenten....
Bam, niet meer roder dan een kreeft worden vandaag hè?
Compu, ach, die CG! Fijn dat ze zo goed heeft geslapen.
Het wordt heet vandaag en ik heb geen zwembadje meer, snel maar een nieuws kopen zo meteen. Kan Lianne vanmiddag lekker spatteren en Tim kan wel in een grote wasmand
Suus, ik hoop dat je nu enorm opgelucht bent:
voor je oudste Jinny
voor jou Mal, spannende dagen!
voor Star en voor Ceetje
Amaal, een kleine drummer in spé, leuk! Ach, beter teveel eten dan te weinig toch?
Bridges, draaimolen; daar is Lianne helemaal gek van. En inderdaad, die geluksmomenten....
Bam, niet meer roder dan een kreeft worden vandaag hè?
Compu, ach, die CG! Fijn dat ze zo goed heeft geslapen.
Het wordt heet vandaag en ik heb geen zwembadje meer, snel maar een nieuws kopen zo meteen. Kan Lianne vanmiddag lekker spatteren en Tim kan wel in een grote wasmand
maandag 24 augustus 2009 om 10:07
maandag 24 augustus 2009 om 10:07
De kleur is leuk, maar ik vind dat soort jassen zo plofferiglijken als Juul ze aan heeft.
Star: Arm ceetje beterschap voor haar. Jammer dat het niet doorzet.
Compu: Als het groeipijn is kan het behoorlijk zeer doen, is het nu over? Kan ze wel duidelijk maken dat ze pijn heeft?
jij bent rap met je kast omtoveren, ik wil nog minimaal een maand zomer hoor...
Star: Arm ceetje beterschap voor haar. Jammer dat het niet doorzet.
Compu: Als het groeipijn is kan het behoorlijk zeer doen, is het nu over? Kan ze wel duidelijk maken dat ze pijn heeft?
jij bent rap met je kast omtoveren, ik wil nog minimaal een maand zomer hoor...