Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een wii en Ties vind het erg leuk. kan karten met mario (nou ja, doet alsof hij kan karten)

Verder kan hij nog weinig en hij mag ook niet zo vaak van mij... (ik vind het leuker haha)
Star: dus nu moet je sexen, ananas en chinees en zo. (of gewoon niks en wachten, dat mag ook...)

ik had trouwens bij bevalling van Fieke erg het idee dat ik ook geen rust had vanwege Ties. Die is toen nacht uit logeren geweest na gerommel en toen gebeurde er nog niets, maar dag erna was ik wel relaxed en toen begon het die nacht.
Bridge, Star moet al zittend achterop een fiets over een hobbelend keipadje terwijl ze sex heeft met Starman (op die fiets he) een ananas en chinees eten wegspoelen met topic & olijfolie. Dan hebben we alle bakerpraatjes wel gehad.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ga naar bed. Trusten...

Star: zal voor je duimen!
Pfffff, zo dat zit er op. Iemand nog wat van de bbq, pastasalade of broodje eiersalade danwel tonijn? Veel te veel eten gemaakt natuurlijk, want stel dat er te weinig is. Zucht. Volgend jaar koffie, taartje en een bakje nootjes hoor, en dan weer moeve

Ben gesloopt ha ha.

Aquaplay was groot succes. Kwam ook even goed uit met al die kinderen die kwamen.

Nog even bankhangen en dan zo snel naar bed. Ben bekaf en had vannacht ook niet al te best geslapen. Ik kan Star de hand schudden geloof ik, arme meid. Wil je bij mij in de airco liggen? Ik vond het een stomme aktie van vent, maar ben er nu al zo'n 10x heel blij mee geweest in deze hitte.

Domme arme Bam. Kijk je morgen uit, niet de zon in hoor! Even een dun shirte met lange mouwen aan en een petje op. Lief zijn voor je huidje!
Goedemorgen!

Beetje kunnen slapen Star?

Klinkt wel lekker, Amalia die airco.

Leuk ook dat drumstel, heb voor juul ook al een paar keer gekeken voor een houten, maar vreest voor herrie ;)

Fotootje?
Goeiemorgen!

Doe mij maar een broodje eiersalade Amaal, voor BBQ is het me iets te vroeg. Hoe doe je dat nu met de kinderverjaardagen eigenlijk met je schoonouders? Komen die helemaal niet, of bij de kinderen wel?

Star, vannacht wel goed geslapen, of was je hard aan het werk ?

Suus, hoe laat mag je voor de echo?

WII is dus wel een succes. TOch nog maar even lobbyen bij man. Sowieso loopt m'n abonnement nog tot januari, dus moet nog even geduld hebben.
quote:mamax schreef op 23 augustus 2009 @ 21:31:

[...]

Zo'n gevoel had ik al! Ceetje vind het ook leuk dus? Ze hebben nu de LG Cookie met de WII sports.

Met een beetje mazzel hebben die oefenweeen wel al voor de eerste centimeters ontsluiting gezorgd...Yep, erg leuk. Ze wil ook tennissen, maar daar slaat ze nog best vaak mis
Helaas niet hard aan het werk vannacht

Ja, met Ceetje, die is ziek.
Morgen,

Wat heeft ze, Star?

CG heeft de hele nacht pijn in armen en benen gehad. Groei of kou (zeewater) ofzo. Heb haar een zetpil gegeven en ze gaf me 10 min. later een zoen, zo blij was ze dat ze geen pijn meer had.

Krampen nu weg?
Hè bah, wat heeft ze? Griep? Mijn ouders waren ook al strontverkouden. Heb jij de Millenium trilogie van Stieg Larsson al gelezen? Misschien is dat wat voor je slapeloze nachten, dan wil je niet eens meer slapen namelijk. Man en ik zijn nu tegelijk deel 2 aan het lezen .
O dat kan best groeipijn zijn inderdaad, dat doet echt zeer. Heeft ze wel nog een beetje geslapen daarna?

Ceetje koortsig, snottig, buikpijnig, bekkie vol aften, kortom run down zoals ze dat zo mooi in het Engels zeggen.

Geen krampen meer nee
Amalia, nog de felicitaties voor Berends verjaardag!! Schiet lekker op, 2 jaar. Mail je nog een keertje?

Hel, rust weer wedergekeerd hier. Althans, kermis nu. Je hoort het gegil als de Booster in de lucht hangt haha. En het is altijd afkomstig van vrouwen.

5 Kilo, wat goed!! Zonder sporten dus, geweldig hoor!
Bam, is deze niet wat voor Juul? Is wel zijn kleurtje:

Stressed is just desserts spelled backwards
Als een roos tot 8-en!

Run down, goeie omschrijving! Die hou ik erin. Of liever niet eigenlijk. Sterkte voor de bijna-zus!

Leeft buitenland-familie nog een beetje mee met je?
quote:mamax schreef op 24 augustus 2009 @ 09:42:

Hè bah, wat heeft ze? Griep? Mijn ouders waren ook al strontverkouden. Heb jij de Millenium trilogie van Stieg Larsson al gelezen? Misschien is dat wat voor je slapeloze nachten, dan wil je niet eens meer slapen namelijk. Man en ik zijn nu tegelijk deel 2 aan het lezen .

Kijken wie er sneller is

Heb nog een stapel boeken liggen, maar heb er de rust niet voor.
quote:compu schreef op 24 augustus 2009 @ 09:46:

Als een roos tot 8-en!

Run down, goeie omschrijving! Die hou ik erin. Of liever niet eigenlijk. Sterkte voor de bijna-zus!

Leeft buitenland-familie nog een beetje mee met je?

Mooie tijd. Ga je weer naar het strand met haar vandaag?

Buitenland-familie, mwa, redelijk.
Nee, geen strand. Vandaag in de fluf-stand. Hele week vol met afspraken, heb even geen zin vandaag.

Haha die winterjassen die hier steeds voorbijkomen, ben geinspireerd geraakt en heb CG's kast al in winterstyle omgetoverd. Ik krijg heel veel en zie dat er al genoeg is voor aankomende winter. Behalve leggings, maillots etc.

Mal, hoe gaat het met de medicatie en J.?
Dagje niksen is ook wel eens lekker
Goedemorgen

Suus, ik hoop dat je nu enorm opgelucht bent:

voor je oudste Jinny

voor jou Mal, spannende dagen!

voor Star en voor Ceetje

Amaal, een kleine drummer in spé, leuk! Ach, beter teveel eten dan te weinig toch?

Bridges, draaimolen; daar is Lianne helemaal gek van. En inderdaad, die geluksmomenten....

Bam, niet meer roder dan een kreeft worden vandaag hè?

Compu, ach, die CG! Fijn dat ze zo goed heeft geslapen.

Het wordt heet vandaag en ik heb geen zwembadje meer, snel maar een nieuws kopen zo meteen. Kan Lianne vanmiddag lekker spatteren en Tim kan wel in een grote wasmand :-)
Tim geen last meer van tandjes op het moment Kokos?
Leker, dagje niksen. Ik moet om 11.30 bij m'n schoonouders zijn (vriendin is kapster en knipt m'n schoonmoeder dan en er moet even een stukje van m'n pony af) en om 13 uur moet Max op school zijn. Verder ook geen plannen, dus genoeg tijd om te lezen . Wat heb je liggen Star?
Bam, ik zag het trouwens echt gebeuren dat jij met twee Jack Russeltjes zou eindigen
De kleur is leuk, maar ik vind dat soort jassen zo plofferiglijken als Juul ze aan heeft.

Star: Arm ceetje beterschap voor haar. Jammer dat het niet doorzet.

Compu: Als het groeipijn is kan het behoorlijk zeer doen, is het nu over? Kan ze wel duidelijk maken dat ze pijn heeft?

jij bent rap met je kast omtoveren, ik wil nog minimaal een maand zomer hoor...
quote:Star schreef op 24 augustus 2009 @ 10:07:

Bam, ik zag het trouwens echt gebeuren dat jij met twee Jack Russeltjes zou eindigen ?? ikke nie begrijp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven