Gezondheid alle pijlers

Sterilisatie en steken

25-08-2009 02:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al enige tijd gesteriliseerd.

Na de operatie erge krampen en steken gehad, ala bevalling. Maar na een uur of 6 ging dat beter.

Maar nu heb ik af en toe als ik snel opsta nog steeds steken links of rechts. Geen eisprong nog nooit gevoeld. En die heb ik al een tijd niet gehad i.v.m. borstvoeding.

Wie herkent dit? Komt dit vaker voor na sterilisatie d.m.v. ringetjes?

Alvast bedankt
Hoe lang is enige tijd geleden? Tot een maaand of 4 kun je alles nog als normaal beschouwen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
6 maanden

Ben jij ook gesteriliseerd? Heb je er ervaring mee?

Ik zou niet zomaar alles als normaal beschouwen.
Ja, dat heb ik ook gehad, is normaal. Een oude buurvrouw van mij heeft dit zelfs een jaar lang gehad. Ze werd er gek van. Ik heb het zelf niet zo gehad, alleen echt in het begin maar dat was snel over. Maar als je je zorgen maakt, dan bel je toch even de huisarts of de poli gyn?
.
Ik ben nu twee jaar en drie maanden geleden gesteriliseerd (tijdens keizersnede en om die reden twee clipjes per eileider).

Sindsdien (kreeg tijdens bv mijn cyclus weer terug) heb ik rondom mijn eisprong maar vaak ook daarbuiten last van steken. Voornamelijk in mijn rechterzij. Ik denk, maar weet niet zeker, dat het het groeiende eitje is wat te weinig ruimte heeft om groter te groeien. Nu ik dit schrijf besef ik dat dat niet het enige kan zijn want het duurt ook voort na mijn eisprong.

Het is lastig en soms heb ik er zo'n last van dat ik rustig moet lopen en bewegen. Ik zou ook niet weten wat je ertegen kunt doen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
De steken belemmeren me niet. Het is soms een beetje lastig meer niet. Maar omdat ik het heb na mijn sterilisatie en op die plek, was ik benieuwd of meerdere er last van hebben/hadden.

Bedankt voor jullie reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven