Good Luck
maandag 24 augustus 2009 om 11:09
Fijn Suus, dat de echo goed was! Max woog bij zijn geboorte (32 weken) 2 kg, ook niet weinig dus. Ach, kunnen ze ook wat meer hebben. Al zou het dan wel lekker zijn als ze niet tot 43 weken blijft zitten...
Star, taco's lekker! Een ziek kind moet je toch haar zin geven met eten . Hier vanavond verse onbespoten sperziebonen van de volkstuin van de buuf met aardappeltjes en een kipfiletje. Ook lekker.
Star, taco's lekker! Een ziek kind moet je toch haar zin geven met eten . Hier vanavond verse onbespoten sperziebonen van de volkstuin van de buuf met aardappeltjes en een kipfiletje. Ook lekker.
maandag 24 augustus 2009 om 11:11
quote:bambino schreef op 24 augustus 2009 @ 11:09:
Nee, weten we dus nog niet zeker, hier nog geen indeling bekend. Maare als dat meisje in januari 6 wordt, hoe kan ze dan bij Max in de klas komen?
Kreeg van de week wel een brief dat er 3 september een voorlichtingsavond is.
Hier zijn 5 kleuterklassen best een boel.
We moeten ook nog op gesprek ergens geloof ik.Hier ook 5 kleuterklassen. Buurmeisje gaat na de zomervakantie naar groep 3, dat is bij jullie koters toch ook zo? Bij Max hangt het van z'n ontwikkeling af. Eigenlijk ook raar, misschien gaat Max straks wel naar groep 3 en zitten die van jullie nog een jaar in groep 2. Lijkt me wel raar, zijn we zo lang min of meer gelijk opgegaan...
Nee, weten we dus nog niet zeker, hier nog geen indeling bekend. Maare als dat meisje in januari 6 wordt, hoe kan ze dan bij Max in de klas komen?
Kreeg van de week wel een brief dat er 3 september een voorlichtingsavond is.
Hier zijn 5 kleuterklassen best een boel.
We moeten ook nog op gesprek ergens geloof ik.Hier ook 5 kleuterklassen. Buurmeisje gaat na de zomervakantie naar groep 3, dat is bij jullie koters toch ook zo? Bij Max hangt het van z'n ontwikkeling af. Eigenlijk ook raar, misschien gaat Max straks wel naar groep 3 en zitten die van jullie nog een jaar in groep 2. Lijkt me wel raar, zijn we zo lang min of meer gelijk opgegaan...
maandag 24 augustus 2009 om 14:11
lieve meiden
Na veel wikken en wegen moet ik het nu toch maar plaatsen; ik meld mij (even?) af. Bah doet toch wel zeer als dat er zo staat. Ik zit zo weinig op de pc, dat het gewoon nu niet leuk meer is. (Dit is bijv de 2e keer na de vakantie met zijn 4tjes en dat is al ruim 3 weken geleden.) Ik ben echt niet meer op de hoogte en ik heb de energie er op het moment ook niet voor.
Ik wens jullie al het goeds van de wereld (zonder iemand anders te kort te willen doen, star en suus; succes deze laatste weken, hoop dat jullie wondertjes snel de wereld willen gaan verkennen) En misschien spreken we elkaar nog wel via mail, msn of hyves.
groetjes marisca
ps, zouden de 2 meiden die de kraammanden regelen mij een mail met het rekeningnummer willen sturen? alvast bedankt
Na veel wikken en wegen moet ik het nu toch maar plaatsen; ik meld mij (even?) af. Bah doet toch wel zeer als dat er zo staat. Ik zit zo weinig op de pc, dat het gewoon nu niet leuk meer is. (Dit is bijv de 2e keer na de vakantie met zijn 4tjes en dat is al ruim 3 weken geleden.) Ik ben echt niet meer op de hoogte en ik heb de energie er op het moment ook niet voor.
Ik wens jullie al het goeds van de wereld (zonder iemand anders te kort te willen doen, star en suus; succes deze laatste weken, hoop dat jullie wondertjes snel de wereld willen gaan verkennen) En misschien spreken we elkaar nog wel via mail, msn of hyves.
groetjes marisca
ps, zouden de 2 meiden die de kraammanden regelen mij een mail met het rekeningnummer willen sturen? alvast bedankt
maandag 24 augustus 2009 om 14:45
Ah Ris.. Nouja, als het beter voelt, dan moet je je idd maar even afmelden zoals je doet. Heb je ook geen gevoel dat je weer moet posten etc.
Meis, veel sterkte met alles. Als je je hart uit wilt storten, kom je dan? Tuut (ofzo)!
Lekker Suus! Kun je weer relaxed achterover leunen voor zover als dat gaat deze fase.
Meis, veel sterkte met alles. Als je je hart uit wilt storten, kom je dan? Tuut (ofzo)!
Lekker Suus! Kun je weer relaxed achterover leunen voor zover als dat gaat deze fase.
maandag 24 augustus 2009 om 19:26
Moet er dan HELEMAAL NIEMAND werken vandaag? Jemig, wat een geleuter van jullie .
Nou, ik heb gewoon gewerkt, drukke dag, sollicitatiegesprek ging oke denk ik, jongste bed verschoond want enorme spuug overal en oudste wil niet slapen want heeft halve middag gebruld omdat hij mij zo miste (Kita is vanochtend weer begonnen, was hem wat teveel denk ik).
Zo. Hier dus een erg NUTTIG dagje .
Suus, top dat de grote meid op schema ligt en het dus gewoon goed gaat. Super!
Star, sterkte voor Ceetje. Bah, beterschap!
Ris, jammer dat je afhaakt, maar het verbaast me helaas niet. Veel succes en sterkte met alles! Hug van mij.
Compu, nog gekke dingen in Compubuurt gebeurd?
Nou, ik heb gewoon gewerkt, drukke dag, sollicitatiegesprek ging oke denk ik, jongste bed verschoond want enorme spuug overal en oudste wil niet slapen want heeft halve middag gebruld omdat hij mij zo miste (Kita is vanochtend weer begonnen, was hem wat teveel denk ik).
Zo. Hier dus een erg NUTTIG dagje .
Suus, top dat de grote meid op schema ligt en het dus gewoon goed gaat. Super!
Star, sterkte voor Ceetje. Bah, beterschap!
Ris, jammer dat je afhaakt, maar het verbaast me helaas niet. Veel succes en sterkte met alles! Hug van mij.
Compu, nog gekke dingen in Compubuurt gebeurd?
maandag 24 augustus 2009 om 20:36
Wow Mamax, ik ben erg benieuwd. Ik vind het nu al heel erg knap en een pronkstuk! Werd gevraagd voor baantje op andere afdeling op Jinnywerk. Leuk baantje voor mij, morgen maar eens met huidige manager praten, maar als het allemaal niet kan worden ingepast dan is het ook niet erg, zit voorlopig ook prima op de plek.
maandag 24 augustus 2009 om 20:47
Ha Suus wat een fijn nieuws van de echo! Moooi! 4 kilo is te doen joh, zeker voor een tweede. komt goed! (mijn "dame" van 4120 is er zonder scheuren in 2 keer persen (3 min.) uitgekomen. Piece of cake!!!)
Ris: ah jammer. Snap het wel, je zult je energie nu ergens anders voor nodig hebben,. Veel goeds verder! hoop dat je af en toe gewoon nog aanwaait!
Star: balen van Ceetje. Hopelijk snel beter, maar als je taco's wil eten, gaat het wel weer toch? (vriend mocht altijd wokkels en m&m's eten, dan wist zijn moeder dat hij weer beter was...)
Bam: wat voor driewieler is dat? Fijn dat hondje weer terecht is en jij rust hebt in huis en hoofd!
Jin: ha fijn dat gesprek goed ging. wanneer hoor je meer?
(en ik was ook aan het werk hoor )
Ris: ah jammer. Snap het wel, je zult je energie nu ergens anders voor nodig hebben,. Veel goeds verder! hoop dat je af en toe gewoon nog aanwaait!
Star: balen van Ceetje. Hopelijk snel beter, maar als je taco's wil eten, gaat het wel weer toch? (vriend mocht altijd wokkels en m&m's eten, dan wist zijn moeder dat hij weer beter was...)
Bam: wat voor driewieler is dat? Fijn dat hondje weer terecht is en jij rust hebt in huis en hoofd!
Jin: ha fijn dat gesprek goed ging. wanneer hoor je meer?
(en ik was ook aan het werk hoor )
maandag 24 augustus 2009 om 21:18
Jinny, wanneer hoor je meer over solli?
Wel schattig dat Oudste zijn mutti zo mist
Jullie snappen de tacograp niet
Taco's, Mexicaans eten, griep. Enzo. Nou ja, Suus had 'm wel door denk ik
Wat heb je gescoord bij de supermarkt qua lekkers Suus?
Het is trouwens dat ik je gesignaleerd heb op het 'vrouw bevalt op straat' topic, anders had ik er nog iets van gaan denken
Wel schattig dat Oudste zijn mutti zo mist
Jullie snappen de tacograp niet
Taco's, Mexicaans eten, griep. Enzo. Nou ja, Suus had 'm wel door denk ik
Wat heb je gescoord bij de supermarkt qua lekkers Suus?
Het is trouwens dat ik je gesignaleerd heb op het 'vrouw bevalt op straat' topic, anders had ik er nog iets van gaan denken
dinsdag 25 augustus 2009 om 08:58
Suus had hem wel door hoor
Muffins Star, bij gebrek aan vlaai. Oh ja, en kaneelsnoep en mini magnums....
Mogge dames, lekker geslapen? Star ook een beetje?
Jin, wanneer oor je iets over solli? Was het echt officieel of meer een formaliteit? Zijn er nog andere kandidaten?
Zo, to do vandaag:
Ikea kast op maat zagen (klinkt spannender dan het is )
Vloer beneden dweilen
Tafel leeg ruimen
Met J naar de kapper
Eens kijken wat hiervan gerealiseerd gaat worden......
Muffins Star, bij gebrek aan vlaai. Oh ja, en kaneelsnoep en mini magnums....
Mogge dames, lekker geslapen? Star ook een beetje?
Jin, wanneer oor je iets over solli? Was het echt officieel of meer een formaliteit? Zijn er nog andere kandidaten?
Zo, to do vandaag:
Ikea kast op maat zagen (klinkt spannender dan het is )
Vloer beneden dweilen
Tafel leeg ruimen
Met J naar de kapper
Eens kijken wat hiervan gerealiseerd gaat worden......
dinsdag 25 augustus 2009 om 09:30