Theehuis

maandag 24 augustus 2009 om 14:21
Ik denk alleen op zuivel maar zal alvast maar eens een dagboekje bij gaan houden wie weet zie ik een patroon. Hij had van het weekend bij mijn moeder geslapen en toen ik hem kwam halen had hij weer diarree terwijl hij geen zuivel had gekregen. Wel heel veel suiker waarschijnlijk
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

maandag 24 augustus 2009 om 20:18
maandag 24 augustus 2009 om 20:39
Kess dat klinkt leuk van webwinkel! Balen van je heup....
Julllie kids zijn wel echt grappig met de uitspraken. Succes met soja en zuivel verhaal Vish. Hij krijgt waarschijnlijk diarree van zuivel?
Star is Ceetje nog in ziekjes?
Ik was ook benieuwd naar Inad en Chica? Maar hier ook ook nog niets hmmmm...
Julllie kids zijn wel echt grappig met de uitspraken. Succes met soja en zuivel verhaal Vish. Hij krijgt waarschijnlijk diarree van zuivel?
Star is Ceetje nog in ziekjes?
Ik was ook benieuwd naar Inad en Chica? Maar hier ook ook nog niets hmmmm...
maandag 24 augustus 2009 om 20:56
Haai hier ben ik hoor
Lief dat jullie zo nieuwsgierig zijn
Het ging heel erg goed, ze vond het erg leuk. Scheelde echt enorm dat vriendinnetje van kdv er was denk ik. Een paar andere kindjes moesten wel huilen. Om 12 uur alweer opgehaald, want vond halve dag wel genoeg zo voor eerste keer. Ze had geschilderd, gestempeld, getekend, gepuzzeld en buiten gespeeld, jaja Ze was wel bek af vanmiddag, van die halve dag. Heel veel nieuwe indrukken natuurlijk, dus lekker rustig aan gedaan.
Ceetje ook al aan de Mexicaanse griep? IEr is beetje overpanisch en overprotective (misschien is hij stiekem 'aan vakantie toe' ) naar mij toe dus iedereen met griep heeft meteen Mexicaanse griep, zo ook mijn jongere zus, vriend en baby, die ik toch ondanks vrij ongeruste IEr gezien heb afgelopen zondag. Hoop dat ze snel opknapt.
Vishje, toch te hopen dat het geen lactose intolerantie is inderdaad. Fijn om dan te weten wat het is, maar ook heel lastig. Dan kan je in het algemeen maar beter allergisch zijn voor iets onbelangrijks als Kiwi of Paprika of zo.
Kess, rottig van die klachten weer Niet weer de slijmbeurs?
Webwinkelidee echt iets voor jou en heel erg leuk!! Ik zeg, doen!
Dier, hoe is het bij jou? Nog geen voortekenen?
Lief dat jullie zo nieuwsgierig zijn
Het ging heel erg goed, ze vond het erg leuk. Scheelde echt enorm dat vriendinnetje van kdv er was denk ik. Een paar andere kindjes moesten wel huilen. Om 12 uur alweer opgehaald, want vond halve dag wel genoeg zo voor eerste keer. Ze had geschilderd, gestempeld, getekend, gepuzzeld en buiten gespeeld, jaja Ze was wel bek af vanmiddag, van die halve dag. Heel veel nieuwe indrukken natuurlijk, dus lekker rustig aan gedaan.
Ceetje ook al aan de Mexicaanse griep? IEr is beetje overpanisch en overprotective (misschien is hij stiekem 'aan vakantie toe' ) naar mij toe dus iedereen met griep heeft meteen Mexicaanse griep, zo ook mijn jongere zus, vriend en baby, die ik toch ondanks vrij ongeruste IEr gezien heb afgelopen zondag. Hoop dat ze snel opknapt.
Vishje, toch te hopen dat het geen lactose intolerantie is inderdaad. Fijn om dan te weten wat het is, maar ook heel lastig. Dan kan je in het algemeen maar beter allergisch zijn voor iets onbelangrijks als Kiwi of Paprika of zo.
Kess, rottig van die klachten weer Niet weer de slijmbeurs?
Webwinkelidee echt iets voor jou en heel erg leuk!! Ik zeg, doen!
Dier, hoe is het bij jou? Nog geen voortekenen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 24 augustus 2009 om 21:28
Ja, ze lag er 19.20 al in. Best uitzonderlijk hier. Maar moeten ook vroeger op nu omdat school in nieuwe durp is en ze er vroeger moet zijn dan op kdv, dus van nu af aan wordt dat nieuwe bedtijd. Zo rond 19.15 richting bed.
Ach, die arme C! Hoop dat ze snel opknapt. Vish, wat gemeen zeg
Ik had het nog niet eerder zo meegemaakt. Ier i.h.a. best nuchter en werkt notabene in Medisch wereldje. Maar ach Hij is nu ook wel van t me naar bed sturen en rust aanraden geworden. Beetje sinds verlof inging. Zo van verlof krijg je vast niet voor niets dus nu rustig aan gaan doen
Ach, die arme C! Hoop dat ze snel opknapt. Vish, wat gemeen zeg
Ik had het nog niet eerder zo meegemaakt. Ier i.h.a. best nuchter en werkt notabene in Medisch wereldje. Maar ach Hij is nu ook wel van t me naar bed sturen en rust aanraden geworden. Beetje sinds verlof inging. Zo van verlof krijg je vast niet voor niets dus nu rustig aan gaan doen

maandag 24 augustus 2009 om 22:14
Haaa, jullie waren er gewoon dus. Had al eens gezocht, maar zag het theehuis er niet bijstaan. En dan ondanks felicitaties, waarvoor dank!
Ik ben dus 30 nu, hoewel ik geprobeerd heb om gewoon nog een keer 29 te worden, maar daar trapte niemand in jammergenoeg
Ach, voel me eigenlijk hetzelfde als drie dagen geleden, toen ik nog 29 was.
Vakantie was lekker en relaxed (zie ook NS). Zoooveel leuke en mooie dingen gezien en gedaan, lekker relaxen, hele dag buiten, hoge-golven-strand aan de Atlantische kant. Al met al helemaal goed!
Nu weer aan't werk. Ach, is ook wel okee
Star, ik ben teleurgesteld in je dat je niet op m'n verjaardag dat kind tevoorschijn getoverd hebt .
Inad, fijn dat het zo goed is gegaan met Chica op school!
Vish, hoop dat zuivel-proeven in ieder geval duidelijkheid geven.
Kess, vervelend van opnieuw opspelende klachten. Niet alle vormen van reuma zijn in het bloed terug te vinden he (zei zij uit ervaring), lastig. Hoop dat je er snel weer iets minder last van hebt.
Dier ook alles goed?
Ik ben dus 30 nu, hoewel ik geprobeerd heb om gewoon nog een keer 29 te worden, maar daar trapte niemand in jammergenoeg
Ach, voel me eigenlijk hetzelfde als drie dagen geleden, toen ik nog 29 was.
Vakantie was lekker en relaxed (zie ook NS). Zoooveel leuke en mooie dingen gezien en gedaan, lekker relaxen, hele dag buiten, hoge-golven-strand aan de Atlantische kant. Al met al helemaal goed!
Nu weer aan't werk. Ach, is ook wel okee
Star, ik ben teleurgesteld in je dat je niet op m'n verjaardag dat kind tevoorschijn getoverd hebt .
Inad, fijn dat het zo goed is gegaan met Chica op school!
Vish, hoop dat zuivel-proeven in ieder geval duidelijkheid geven.
Kess, vervelend van opnieuw opspelende klachten. Niet alle vormen van reuma zijn in het bloed terug te vinden he (zei zij uit ervaring), lastig. Hoop dat je er snel weer iets minder last van hebt.
Dier ook alles goed?
Peas on earth!
dinsdag 25 augustus 2009 om 09:26
dinsdag 25 augustus 2009 om 09:50
Tsssssssssssssssssk Wacht jij maar
Vish, das ook niet slim inderdaad.
Ik weet nu waarom dit itt gisteren als 1e verlofdag voelt.. gisteren was ik heel druk met van alles en nu lekker aan t niksen, forummen en thee aan t drinken met stuk chocola, gewoon voor 10nen al, hehe
Vish, das ook niet slim inderdaad.
Ik weet nu waarom dit itt gisteren als 1e verlofdag voelt.. gisteren was ik heel druk met van alles en nu lekker aan t niksen, forummen en thee aan t drinken met stuk chocola, gewoon voor 10nen al, hehe