Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee kan ik me voorstellen

Ben benieuwd of hij het nog wel wil drinken trouwens.
Melk dronk hij sowieso niet dus wordt gewone yoki en yoghurt.

Had net moeder aan de lijn en we gaan woensdag, leuk leuk heb er zin in!

Nog tips?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kan hem ook een softijsje geven, dan loopt hij wel leeg
Zeehondjes kijken in Ecomare. Meer is er toch niet op Texel?

Oeeee lekker een softijsje met spikkels!

Reageert hij ook op ander eten of alleen op zuivel?
Ik denk alleen op zuivel maar zal alvast maar eens een dagboekje bij gaan houden wie weet zie ik een patroon. Hij had van het weekend bij mijn moeder geslapen en toen ik hem kwam halen had hij weer diarree terwijl hij geen zuivel had gekregen. Wel heel veel suiker waarschijnlijk
In dat soort gevallen gewoon terug aan oma overhandigen
Nou van mij mag hij binnenkort weer een nachtje heen. En dan dat ik er de volgende dag niet uithoef en gewoon eens ouderwets in mijn nest kan liggen rotten.
Daar hoef je met deze temperaturen niet je kind voor uit te besteden, het liggen rotten gedeelte
Jahhaaa maar als ik nu eens wil rotten springt er meteen een kind bovenop me met knokige knietjes op mijn schaambeen of ellebogen die in mijn borsten prikken of knietjes die her en der tegen me aanstoten.

Ik wil rustig rotten.
Kess dat klinkt leuk van webwinkel! Balen van je heup....

Julllie kids zijn wel echt grappig met de uitspraken. Succes met soja en zuivel verhaal Vish. Hij krijgt waarschijnlijk diarree van zuivel?

Star is Ceetje nog in ziekjes?

Ik was ook benieuwd naar Inad en Chica? Maar hier ook ook nog niets hmmmm...
Haai hier ben ik hoor

Lief dat jullie zo nieuwsgierig zijn

Het ging heel erg goed, ze vond het erg leuk. Scheelde echt enorm dat vriendinnetje van kdv er was denk ik. Een paar andere kindjes moesten wel huilen. Om 12 uur alweer opgehaald, want vond halve dag wel genoeg zo voor eerste keer. Ze had geschilderd, gestempeld, getekend, gepuzzeld en buiten gespeeld, jaja Ze was wel bek af vanmiddag, van die halve dag. Heel veel nieuwe indrukken natuurlijk, dus lekker rustig aan gedaan.

Ceetje ook al aan de Mexicaanse griep? IEr is beetje overpanisch en overprotective (misschien is hij stiekem 'aan vakantie toe' ) naar mij toe dus iedereen met griep heeft meteen Mexicaanse griep, zo ook mijn jongere zus, vriend en baby, die ik toch ondanks vrij ongeruste IEr gezien heb afgelopen zondag. Hoop dat ze snel opknapt.

Vishje, toch te hopen dat het geen lactose intolerantie is inderdaad. Fijn om dan te weten wat het is, maar ook heel lastig. Dan kan je in het algemeen maar beter allergisch zijn voor iets onbelangrijks als Kiwi of Paprika of zo.

Kess, rottig van die klachten weer Niet weer de slijmbeurs?

Webwinkelidee echt iets voor jou en heel erg leuk!! Ik zeg, doen!

Dier, hoe is het bij jou? Nog geen voortekenen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dat overprotective ken ik, beetje vervelend af en toe wel eerlijk gezegd

Chica leuke dag gehad dus. Lag ze vroeg in haar bed want uitgeteld?

Ceetje nog ziekjes ja, ik vermoed dat Vish het kakstokje deze kant op heeft gegooid
Ja, ze lag er 19.20 al in. Best uitzonderlijk hier. Maar moeten ook vroeger op nu omdat school in nieuwe durp is en ze er vroeger moet zijn dan op kdv, dus van nu af aan wordt dat nieuwe bedtijd. Zo rond 19.15 richting bed.

Ach, die arme C! Hoop dat ze snel opknapt. Vish, wat gemeen zeg

Ik had het nog niet eerder zo meegemaakt. Ier i.h.a. best nuchter en werkt notabene in Medisch wereldje. Maar ach Hij is nu ook wel van t me naar bed sturen en rust aanraden geworden. Beetje sinds verlof inging. Zo van verlof krijg je vast niet voor niets dus nu rustig aan gaan doen
Ohhh, ik kon het hele theehuis niet meer vinden, maar zie dat het er gewoon nog is! Wacht, even teruglezen.

En haai dus!
Peas on earth!
Haaa, jullie waren er gewoon dus. Had al eens gezocht, maar zag het theehuis er niet bijstaan. En dan ondanks felicitaties, waarvoor dank!

Ik ben dus 30 nu, hoewel ik geprobeerd heb om gewoon nog een keer 29 te worden, maar daar trapte niemand in jammergenoeg

Ach, voel me eigenlijk hetzelfde als drie dagen geleden, toen ik nog 29 was.

Vakantie was lekker en relaxed (zie ook NS). Zoooveel leuke en mooie dingen gezien en gedaan, lekker relaxen, hele dag buiten, hoge-golven-strand aan de Atlantische kant. Al met al helemaal goed!

Nu weer aan't werk. Ach, is ook wel okee

Star, ik ben teleurgesteld in je dat je niet op m'n verjaardag dat kind tevoorschijn getoverd hebt .

Inad, fijn dat het zo goed is gegaan met Chica op school!

Vish, hoop dat zuivel-proeven in ieder geval duidelijkheid geven.

Kess, vervelend van opnieuw opspelende klachten. Niet alle vormen van reuma zijn in het bloed terug te vinden he (zei zij uit ervaring), lastig. Hoop dat je er snel weer iets minder last van hebt.

Dier ook alles goed?
Peas on earth!
Fijn van leuke vakantie, Erwtje.

Meteen vandaag alweer werken dus?

Ik ga even NS lezen, ben benieuwd.

30, 34, allemaal hetzelfde
Fijn dat eerste dag goed is gegaan Inad!

Welkom terug Erwt!

Hoe gaat het met Ceetje? Overigens vind ik het gewoon kwestie van eigen schuld dat je na al deze jaren toch weer een kotskakstok gaat vangen.
Nouuuu Inad, 34 is toch wel weer een stúk ouder hoor
Peas on earth!
Tsssssssssssssssssk Wacht jij maar

Vish, das ook niet slim inderdaad.

Ik weet nu waarom dit itt gisteren als 1e verlofdag voelt.. gisteren was ik heel druk met van alles en nu lekker aan t niksen, forummen en thee aan t drinken met stuk chocola, gewoon voor 10nen al, hehe
Ik vind dat het hier niet over chocola mag gaan. Sinds al mijn afgevallen kilo's zich op miraculeuze wijze weer gemanifesteerd hebben, leef ik weer chocolaloos sinds 3 dagen namelijk
Peas on earth!
Hoooooi!

Chica weer naar school? Laat je haar wel al meteen vijf dagen gaan (al zijn het halve)?
Thee en chocola....kwijl kwijl.
Past niet in je dieet momenteel?
Nope. Nog minder dan 1 kilo en er is 10 af. En voor zaterdag staat er al een zelfgemaakte BanoffeeBom op het menu.
Doe nou niehieeeet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven