trust..:(

25-08-2009 11:21 97 berichten
z
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar hoe debiel moet je zijn om (ook al is het voor de grap) tegen een 15jarige te beginnen over een trio? IK neem aan dat je uit 88 komt en dus 21 bent? Gedraag je daar dan ook naar.
21?

Als je het niet heel erg vind dat je vriend aan het tong worstelen is met een ander, kan je relatie gewoon doorgaan. Als je het toch een probleem vind, stop met de relatie omdat hij toch alleen maar over je heen loopt met grenzen.
Nee echt?
En als ik jou was, zou ik de ondertekst (of hoe dat moge heten) veranderen. Is iets te herkenbaar voor anderen en ook wat kinderlijk.
Nee echt?
z
Ik geloof dat ik een beetje blijf hangen bij dat triootje met een 15-jarige. Dat vind ik echt niet normaal.
.
Ik vind dat stukje ook belachelijk, net als gizz.

Verder zeg je dat je dacht sterk genoeg te zijn om hem ál die dingen te vergeven. Kan best. Maar ben je ook sterk genoeg om al die dingen niet te pikken en er een punt achter te zetten? Ja he?

Hij gaat door en het wordt steeds erger, want jij laat dat gewoon toe. Je laat hem ermee weg komen.

Gelukkig gaan jullie niet worden samen, dus kies maar; Ongelukkig samen, of gelukkig alleen?
Meen je dit serieus?!
Hoe oud is hij? En jij bent 21??
Ik ben liever gelukkig alleen zodat je verder kan kijken dan het gevoel die je nu hebt.

Tuurlijk kunnen mensen fouten maken maar meerdere malen over iemands grens heen gaan (jij accepteerd dat) in een nog relatief korte relatie.....Hoe denk je dt het over 2 jaar gaat? Of over 10 jaar?
Nee echt?
Wat een gezeik weer. Hoe kun je nu een fijne gelukkige relatie hebben als je vanaf dag een al gezeik met die kerel hebt? En brengt hij geen gezeik, doe jij het wel.

Kappen met die handel, en eerst maar eens volwassen worden. En dat huis: pech gehad. Huur opzeggen zodra het kan.
Je vergeeft hem alles zolang hij maar sorry zegt, want ja hij zei sorry. Hoe lang laat je dat toe, totdat hij alltheway vreemd gaat, of is dat ook niet erg, als hij maar sorry zegt achteraf als jij er zelf achterkomt.

Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar dumpen die gast. Hij speelt een spelletje met je omdat hij weet dat je het toch niet uit maakt.
Hij was voor dat jullie gingen samenwonen al aan het zoenen met zijn andere collega. Je had dus beter niet kunnen gaan samenwonen. "Een vos verliest zijn streken niet" Het is aan jou of je dit allemaal blijft pikken.
En de huur niet alleen kunnen betalen is niet de goede basis om dan maar bij elkaar te blijven. Zijn er andere oplossingen? Misschien een vriendin als huisgenoot nemen?
Je hebt al een jaar een vriend en vanaf november is het gezeik begonnen. Dus je hebt 3 maanden een leuke relatie gehad en sindsdien is het gezeik?

Succes, zou ik willen zeggen. Dit lijkt me een geweldige relatie.
quote:Chardonnay schreef op 25 augustus 2009 @ 11:32:

Succes, zou ik willen zeggen. Dit lijkt me een geweldige relatie.Ik wil mijn relatie zo inruilen.....
Nee echt?
Je zegt dat je je beslissing al genomen hebt, maar vervolgens twijfel je daarover (anders zou je de vragen niet stellen). Als mensen het stom vinden dat jij dit zo aanpakt, laat ze dat vinden. Iedereen is anders en je moet doen wat jij denkt dat het beste is.

Misschien krijgen die mensen zelfs ooit wel gelijk, maar dan heb jij er in ieder geval op jouw manier van geleerd.

Hopelijk heb jij gelijk en gaat gewoon alles goed.

Main point: besef dat je nog jong bent en je fouten mag maken. Ben eerlijk tegen jezelf en volg je eigen intuïtie.
"Ik hou echt super veel van hem" ... citaat TO. Ik vraag me altijd af wat mensen er precies mee bedoelen. Zielsveel, lees ik ook vaak. Van partners die hun alleen maar verdriet en ellende bezorgen.

Volgens mij gewoon geromantiseerde beelden.

Vraag je eens af waar je liefde uit bestaat. Is het niet gewoon dat je de huur niet alleen kan betalen en bijv. bang bent om alleen te zijn?
quote:Mariannanas schreef op 25 augustus 2009 @ 11:26:

Ik geloof dat ik een beetje blijf hangen bij dat triootje met een 15-jarige. Dat vind ik echt niet normaal.Nou inderdaad.
Dan maar een waarschuwing.......

neu, ik houd netjes mijn mond.
Chantal hartje Michael?
Dit meen je niet he..

Niet stom bedoeld, maar je bent echt dom bezig.

Ook al vind je hem nog leuk, stop ermee, zet een punt achter de relatie.

Een keertje met een ander zoenen, kan gebeuren. Roken terwijl jij het niet prettig vindt, is nog begrijpelijk.

Maar die smoesjes en dat stiekeme gedoe, dat houdt nooit op hoor!

Ik zou de huur z.s.m. opzeggen of een vriendin vragen bij je te komen wonen. Of zelf tijdelijk bij een vriendin intrekken en een goedkopere woonruimte voor jezelf zoeken.

Sterkte!
quote:Pilous schreef op 25 augustus 2009 @ 11:39:

Chantal hartje Michael?Ja, die bedoelde ik net!
Nee echt?
Zo ik ben even bijgekomen van dat trio gedoe.

Hoe oud is hij? Ik vermoed namelijk dat hij heel de "relatie"een stuk minder serieus neemt als jij dat doet. Gewoon dumpen die hap, (de huur is nou niet echt een goede basis om de relatie gaande te houden) en eerst zelf maar eens volwassen worden. Mensen die nog schrijven X hartje y e.d. zijn toch echt blijven hangen in de tijd dat ze 14 waren.
Met een meisje van 15? Dat is strafbaar hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven