Groot meningsverschil, hij verbiedt me...

22-08-2009 20:33 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend werkt in de weekends in een discobar...

In het begin van onze relatie ging ik nog regelmatig daar uit.

Heel leuk vond hij dat niet altijd maar maakte er geen probleem van.

We zijn nu al 2 jaar samen. Sinds een halfjaar of zo, (laatste keer was op oudejaarsavond) heeft hij me eigenlijk "verboden" daar nog te komen. Zijn reden is dat hij het heel vervelend vindt dat andere mannen me komen versieren, hij dat ziet , en omdat hij werkt, daar niets aan kan doen. Of toch niet veel. Dat vindt hij heel moeilijk. Maar als het ter sprake komt, wordt hij boos...Dat hij me het al zoveel keer heeft uitgelegd en ik het nog niet snap. Dat kon ik maar niet begrijpen. Ik mag uit, ergens anders, maar daar dus niet. Principieel vind ik dat heel moeilijk. Waarom vindt hij het niet erg, als hij me niet kan zien, maar wel als hij me wel kan zien?

De meeste mannen zouden toch wel hun vriendin bij zich willen hebben? Of ben ik van een andere logica? Het is toch ongelooflijk dat hij me dit zomaar kan verbieden. Ben toch geen kind meer!

Nu een paar weken geleden kwam het weer ter sprake, mocht ik per uitzondering eens donderdag gaan (was een uitzondering na zoveel tijd dat hij er ook de donderdag mocht werken) met wat vrienden. Maar ja, hij had gezegd eerder, donderdag mag je , in het weekend niet. Het was niet echt leuk, er was bijna niemand. Toen we thuis waren die nacht, hadden we een heel emotioneel gesprek, over onze toekomst en vanalles en nog wat. Sinds lange tijd "echt gepraat". Vond het heerlijk. Hij leek me te snappen, zei dat er wel verandering zou komen, dat ik af en toe mocht gaan. Hij zei, tis gewoon moeilijk voor me, die keer dat die man je arm pakte op oudejaarsavond en jij zei : mn vriend werkt hier, maar die man bleef aandringen. Ik zei, ja dat weet ik, maar dat was echt een uitzondering! Alle mannen back off, als ik hen zeg dat mn vriend er werkt! Hij zei, ja ja weet ik... en verder niet veel. Hij wilde denk ik, dat lieve sfeertje blijven vasthouden. Dag erna, de vrijdag, zou een vriendin komen en zouden we samen gaan waar hij werkt. Toen maakte hij er weer een probleem van, (zijn woorden, geef ik je een vinger, pak je een hand) Ik zei, maar we hebben toch gepraat? Je zei toch dat het goed was dat ik af en toe kwam. Hij was toen heel moe, zei nee, dat wil ik niet, ik belde hem nog eens, was echt boos en zei; andere mannen willen juist hun vriendin bij zich hebben, we hebben nooit een weekend samen! Jij bent echt van de omgekeerde wereld! Dan snel zei hij snel; ok ok "zucht", kom dan! maar ik ben moe blablabla, blijf niet te lang. Waarop ik zei, nee dan hoeft het voor mij niet meer, de fun is ervan af. Belde hij weer, pff goed, kom dan gewoon, maar ik wilde al niet meer. Maar we hebben het netjes afgehandeld, ik zei, ben toch moe, weet je, ik kom een andere keer, als jij er ook zin in hebt. Hij zei ok dat is dan het beste. Vanavond weer hetzelfde liedje, hij zei, je kunt maar 2 u blijven maar kom dan wel vroeg. Mn vriendin zei, als we om 22 u gaan en om 24 u weer thuis, dan is er geen kat, is toch niets aan. En weet je, ze heeft gelijk, hij vertelt me gewoon wat ik moet doen, neemt de zin bij me weg... Daar is toch niets aan. Dus ik smste een boos berichtje, dat ik niet zou komen, we wel ergens anders naartoe zouden gaan. Is geëscaleerd, dat hij maar zoveel geduld heeft, en het ooit opraakt enz enz...Hij bleef bij zijn standpunt,ik bij de mijne. Hij belde nog eens wat later, je komt niet, punt uit, ik zei , weet je wat, ik kom al niet eens maar daar naartoe, al zou je me smeken en legde neer. Hij smste; ok sms en bel me dan niet meer, hoop dat je het nu snapt.

Einde van dat alles, natuurlijk ga ik hem niet meer bellen of smsen. Dit is niet de eerste keer dat hij zoiets doet, maar erna belt of laat hij altijd iets horen. Ik ben het al gewend. Punt is, dat ik niet alles meer wil accepteren. Ik wil niet altijd degene zijn die toegevingen maakt.

Vinden jullie dat ik me aanstel of is hij ook onredelijk. Ik zei expres OOK onredelijk, omdat ik vind dat ik ook heb overdreven, ik had moeten zwijgen, volgens mn vriendin, op een bepaald punt zeggen: ok ik ga dan daarnaartoe , met x en x... maar volgens mij voelt dat als gewoon accepteren. En dat wil ik niet. In plaats van me erbij neer te leggen, heb ik er dus een schepje bovenop gedaan...En dan gaat hij heus niet van gedacht veranderen, maar nog koppiger doen...

Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
quote:lolapaloeza schreef op 23 augustus 2009 @ 21:40:

Ach nee, het is gewoon stront vervelend als je partner de hele tijd op je werk rondhangt. Vooral als de partner dan ook nog aangeschoten met andere kerels gaat staan dansen en praten etc. En dan zal je best vertellen dat je al iemand hebt, maar als je verder leuk "open en spontaan en onschuldig" blijft doen, trekt zo'n kerel zich daar natuurlijk niet veel van aan.

Zelf heb ik lang in een bar gewerkt en mijn ex kwam ook vaak op vrijdagavond gezellig een biertje pakken. Onder het mom van ' dan zijn we toch nog een beetje samen". Nou, ten eerste zat hij te ouwehoeren en te zuipen en werkte ik me een slag in de rondte, dus niks gezelligs aan. En ten tweede werd ik het wel zat om te moeten horen "he lola is die knapperd niet van jou?" Waarop ik moest constateren dat die halfdronken vent die zo diepzinnig in het panterbloesje van de vrouw naast hem zat te turen, inderdaad mijn vent was. En nee, hij flirtte ook nooit, hij kreeg gewoon wel eens vrouwelijke aandacht. Wat moest hij daar nou aan doen? Hij kon ze kwalijk gaan meppen he...

En nee hoor, ik had geen scharrel op het werk, maar uiteindelijk heb ik hem inderdaad verboden om te komen. Ik had het natuurlijk beter meteen uit kunnen maken, maar dat is wijsheid achteraf

Nou sorry hoor, maar ik wimpel mannen die me iets komen vragen of komen flirten echt wel af... Ook al ben ik op dat moment aangeschoten, ben nog altijd bij mn volle verstand ! Moet echt niets weten van zulke gluiperds... die proberen toch bij elke vrouw. Nee, het is al gebeurd dat mn vriendin dan tegen die man zei, kijk, dat is haar vriend daar, laat haar met rust nu. En dat werkte heel goed. Ik kijk ze zelfs niet aan, negeer ze volkomen...

dus dat is het probleem niet...
quote:moppetoet schreef op 22 augustus 2009 @ 22:45:

[...]

Heb je je al eens afgevraagd wát je vriend daar doet ? HIJ WERKT !! No f*cking way dat Moppeman er op zit te wachten dat ik de hele tijd op zijn werk rondhang, of omgekeerd. Mijn broertjes werk(t)en ook in de horeca. Langer dan een halve minuut met je zus praten was "not done". Bedienen moesten ze, ipv kwekken met familie/vrienden/vul maar in.

en wil je dan nu eens voor iemand anders gaan invullen? Ik laat hem echt met rust als hij werkt hoor! Kijk hem zelfs niet aan als hij kan zien dat ik kijk (want misschien vindt hij dat niet fijn, maar ook, er kijken al meisjes genoeg naar hem en ben nooit van dat type geweest dat naar een knappe man keek als ik wist dat ieder ander meisje dat deed, dan zien andere mensen je en denken "kijk daar is weer zo een"), doe mn eigen ding in ons groepje. Als hij ergens verder is, kijk ik soms wel eens, maar ik ga echt niet aan hem hangen of gaan praten of zo. Integendeel, hij kwam zelf om de zoveel tijd eens een kijkje nemen en vragen of alles goed was. Zelfs bij mensen die wisten dat hij mn vriend was, kennissen en zo, keek ik nooit veel naar hem, volgde hem niet met mn ogen..

Zn ex deed dat wel trouwens. Voor ik iets met hem kreeg, ging ik daar eens uit met vrienden. Ik kende hem, maar er was verder niets tussen ons....Een vriendin van me viel het op dat zn ex hem echt overal volgde met haar ogen, waar hij ook ging...Stom toch? Nee zo ben ik niet.
quote:Banba schreef op 22 augustus 2009 @ 21:34:

Ik vind de reden die je vriend geeft heel vreemd, maar ik begrijp wel dat hij het niet leuk vindt als jij steeds langskomt als hij aan het werk is. Ik heb zelf jaren achter de bar gestaan en vond het ook niet prettig als mijn partner dan steeds aan de andere kant zat. Je werk is ook gewoon iets van jezelf. Ik vind het niet prettig om mijn partner daar steeds bij te hebben. Ik wil ook nog iets te vertellen hebben als ik thuis kom .

Het hele verhaal over het versieren vind ik wel vreemd en herken ik niet.maar ik ging er echt niet "steeds"... echt niet... gewoon af en toe eens in het weekend, maar ook niet ieder weekend hoor! En als ik dan een vrijdag ging, ging ik zaterdag niet, of als ik een zaterdag ging, was ik vrijdag niet gegaan.
quote:Lily1985 schreef op 24 augustus 2009 @ 23:14:

[...]

en wil je dan nu eens voor iemand anders gaan invullen? Ik laat hem echt met rust als hij werkt hoor! Kijk hem zelfs niet aan als hij kan zien dat ik kijk (want misschien vindt hij dat niet fijn, maar ook, er kijken al meisjes genoeg naar hem en ben nooit van dat type geweest dat naar een knappe man keek als ik wist dat ieder ander meisje dat deed, dan zien andere mensen je en denken "kijk daar is weer zo een"), doe mn eigen ding in ons groepje. Als hij ergens verder is, kijk ik soms wel eens, maar ik ga echt niet aan hem hangen of gaan praten of zo. Integendeel, hij kwam zelf om de zoveel tijd eens een kijkje nemen en vragen of alles goed was. Zelfs bij mensen die wisten dat hij mn vriend was, kennissen en zo, keek ik nooit veel naar hem, volgde hem niet...

Zn ex deed dat wel trouwens. Voor ik iets met hem kreeg, ging ik daar eens uit met vrienden. Ik kende hem, maar er was verder niets tussen ons....Een vriendin van me viel het op dat zn ex hem echt overal volgde, waar hij ook ging...Stom toch? Nee zo ben ik niet.

De vetgedrukte opmerkingen vind ik haaks staan op je geklaag "dat jullie nooit een weekend sámen hebben".

Ga gewoon ergens ánders stappen, ik ben blij dat ik in Groningen woon, 24/7 kun je ergens terecht, heerlijk !
quote:Lily1985 schreef op 24 augustus 2009 @ 23:04:

hmm weer veel reacties, heb niet alles kunnen lezen, zal ik straks doen...

Het is in feite omdat hij egoïstisch nadenkt. Zijn nerves kunnen er niet tegen als hij mannen bij me ziet rondhangen, dus wil hij zichzelf niet opwinden...

Maar goed, we hebben een compromis nu... 1 keer per maand, als een vriend van ons meegaat. Als een andere man bij je is, komen ze sowieso niet rondom je hangen.... vind ik wel fair. Te vaak daarnaartoe gaan is not done, het is tenslotte zn werkplaats, dat begrijp ik wel. Maar hij is me vandaag dus tegemoet gekomen....

Dat van dat profiel maanden geleden... was echt niks achter. Heel onschuldig en pure nieuwsgierigheid. Dit weet ik omdat hij ook niets gezonden heeft naar meisjes, daar had hij geen behoefte aan. Iig, mn intuïtie zegt me echt niet dat hij vreemdgaat of zo... Zit dus echt niet met rare of vervelende gedachten...Vind dat sommigen hier wel snel hun conclusies trekken hoor... Je kan tenslotte ook niet alles weten.

Dank aan de 'normale" berichtjes trouwens...Ik zie alleen maar normale berichtjes. Het is toch niet zo gek dat mensen hun twijfels hebben bij het verhaal van je vriend? Waarom denk je zelf dat je niet mag komen? Geloof je zijn verhaal? Zo ja, wat is dan je probleem?
Dus z'n zogenaamde jaloezie beperkt zich tot de bar/dancing waar hij werkt? Right.

Of hij is wel vaker jaloers, of jij vindt het leuk om hem jaloers te maken.
Ja weet ik, maar dan weet ik tenminste dat hij bij me is... En die af en toe keertjes dat hij dan bij me kwam, steelse momenten, echt niet lang;.. Waren voor mij genoeg!

En afgelopen weekend ergens anders uitgeweest en het was heel leuk! Want toen ik niet meer mocht gaan naar waar hij werkt, was ik bang dat ik het nergens anders leuk kon vinden, was al vergeten hoe ik moest uitgaan, als "single" ( ben niet single, maar voelde me toch beter als ik daar was waar mn vriend was, zodat ik me "de vriendin" van voelde en me meer beschermd voelde. Snap je. Is moeilijk uit te leggen. In andere uitgaansplaatsen voel ik me gewoon een van de velen en is het ook niet leuk als ze me komen versieren en ik moet zeggen, ik heb een vriend, maar die vriend is er niet, dan geloven ze je niet . Niet dat dat wat uitmaakt, maar gewoon, voor mn gevoel was het gewoon anders....Bij hem voelde ik me EN zelfverzekerder EN beschermder. Bovendien was ik al verslingerd aan de plaats waar hij werkt, is daar echt leuk, goeie muziek, leuk sfeertje. Ach ja, is nu eenmaal zo...

.. Maar feit is, vond het door bovenstaande redenen dus niet echt leuk, in andere tenten. Kon niet meer in "het gevoel " van de avond komen. Behalve afgelopen weekend dus, na onze "ruzie" (in de OP). Toen ben ik gewoon ergens anders naartoe gegaan met een vriend en een vriendin en hebben ons goed vermaakt :-)
quote:Enigme schreef op 24 augustus 2009 @ 23:27:

Dus z'n zogenaamde jaloezie beperkt zich tot de bar/dancing waar hij werkt? Right.

Of hij is wel vaker jaloers, of jij vindt het leuk om hem jaloers te maken.

Integendeel, wil hem echt nooit jaloers maken... Denk daar zelfs niet aan! Waarom zou ik ?

Vaker jaloers? nah... gewoon overdag buiten zal het toch niet voorkomen dat mannen me komen versieren terwijl hij er bij is? In een nachtclub is het dus heel anders.

Ik weet niet of het jaloezie is. Ik heb er eens goed over nagedacht eigenlijk. Zou ik het leuk vinden als ik in een bar werkte en mn vriend in een groepje staat en meisjes komen hem versieren? Nee... Hem verbieden te komen zou ik niet doen... Zou hem soms een kleine zoen gaan geven om duidelijk te maken dat hij bij mij hoort. Maar goed, zo denk ik, een ander heeft een andere werkethiek en is veel professioneler, vindt zulke dingen vaker erg dan een ander.
Ik snap dat hij niet wil dat je ieder weekend daar komt, maar verbieden? Nee, dat zou ik niet vertrouwen. Maar meid, als jij het gevoel hebt dat je hem volledig kan vertrouwen, dan zit er niks anders op dan naar een andere club te gaan in je weekend.
quote:Chardonnay schreef op 24 augustus 2009 @ 23:20:

[...]

Ik zie alleen maar normale berichtjes. Het is toch niet zo gek dat mensen hun twijfels hebben bij het verhaal van je vriend? Waarom denk je zelf dat je niet mag komen? Geloof je zijn verhaal? Zo ja, wat is dan je probleem?Ik geloof wel zijn verhaal, maar vind het onredelijk, dat is alles. Vind dat hij niet zo egoïstisch mag zijn en alleen maar aan zn eigen gemoedsrust denken. Een vriendin van me die hem ook kent, zegt dat het dit is... Zij denkt ook echt niet dat hij vreemdgaat of zo, op zn werkplek notabene! Daar is hij veel te professioneel voor. Het was zelfs toen zo erg dat hij zei dat mijn vrienden mogen komen zoveel ze willen, maar ik dus niet (toen ik zei, maar ze willen vandaag daar uitgaan, kan ik ook wel mee zeker) Dus als hij wilde vreemdgaan, zou hij er ook iets op tegen hebben dat MIJN vrienden naar daar gaan. Dan zouden ze hem immers kunnen zien en alles aan mij rapporteren.
quote:Chardonnay schreef op 24 augustus 2009 @ 23:38:

Ik snap dat hij niet wil dat je ieder weekend daar komt, maar verbieden? Nee, dat zou ik niet vertrouwen. Maar meid, als jij het gevoel hebt dat je hem volledig kan vertrouwen, dan zit er niks anders op dan naar een andere club te gaan in je weekend.Hmmm, hij is ook van een buitenlandse nationaliteit, misschien dat dat iets verklaart? Die zijn sowieso wat koppiger, hebben rare ideeën over zulke dingen....
quote:misschicken schreef op 22 augustus 2009 @ 22:44:

Nou das duidelijk, zijn SV is daar in het weekend...knus!Uh nee... mn vriendin en vrienden van haar zijn daar eens onverwacht geweest toen ik een weekend weg was. Hij deed niets verkeerds, geen rare dingen gezien ... Hij deed wat hij elk weekend doet. Wat zou zn SV daar moeten doen? Seksen met hem terwijl hij werkt?
quote:Lily1985 schreef op 24 augustus 2009 @ 23:41:

[...]

Hmmm, hij is ook van een buitenlandse nationaliteit, misschien dat dat iets verklaart? Die zijn sowieso wat koppiger, hebben rare ideeën over zulke dingen....Ligt een beetje aan welke nationaliteit. Ik ken genoeg Engelse jongens die in Amsterdam in de horeca werken en er absoluut geen probleem mee hebben dat hun vriendinnen in die gelegenheden komen.
quote:Chardonnay schreef op 25 augustus 2009 @ 00:02:

[...]

Ligt een beetje aan welke nationaliteit. Ik ken genoeg Engelse jongens die in Amsterdam in de horeca werken en er absoluut geen probleem mee hebben dat hun vriendinnen in die gelegenheden komen.Geen Westerse nationaliteit. Zuiders type.
Ik ken ook genoeg Spaanse, Colombiaanse, Cubaanse, Dominicaanse en Braziliaanse jongens die het alleen maar prachtig vinden.
Mmm, heb nog even snel de OP doorgelezen. Wat mij daaruit ook opvalt is die keer dat hij goed vond dat TO naar zijn bar kwam maar dan moest ze wel vroeg komen ...

Slaap rustig verder @Lily'ke. Jouw vriendje beduvelt je en jij trapt er gewoon lekker in.

Geen wonder dat hij zich zo netjes gedraagt die keertjes dat jij er wel was, dat is juist bewust omgekeerd gedrag om de minste twijfel bij jou weg te werken ... en van vrienden hoef je echt niet te verwachten dat ze jou de waarheid vertellen, die verlinken elkaar niet.

Het is al een paar keer gezegd, maar als vriendje zo bang is van alle mannen die jij op je dak zult krijgen zou hij je niet wegsturen maar je juist bij zich willen hebben.
Ik geloof, na alles wat ik zo gelezen heb, dat ik hèm niet zozeer onredelijk vind, maar jou een drammer.

Je wilt graag horen dat hij onredelijk is, en dat je daar uit mag gaan, en dat er verder niets mis is.

Elke andere reactie ga je niet op in of 'is niet zo'.

Ik blijf bij mn vraag waarom je nou perse daar uit wilt gaan terwijl je wèèt dat hij het zo vervelend vindt.

Wat de reden dan ook is, als je partner al zo vaak aangegeven heeft iets vervelend te vinden, dan dòè je dat toch gewoon niet meer?

Iets met elkaar gelukkig willen maken enzo.
quote:Lily1985 schreef op 24 augustus 2009 @ 23:39:

[...]

Ik geloof wel zijn verhaal, maar vind het onredelijk, dat is alles. Vind dat hij niet zo egoïstisch mag zijn en alleen maar aan zn eigen gemoedsrust denken. Een vriendin van me die hem ook kent, zegt dat het dit is... Zij denkt ook echt niet dat hij vreemdgaat of zo, op zn werkplek notabene! Daar is hij veel te professioneel voor. Het was zelfs toen zo erg dat hij zei dat mijn vrienden mogen komen zoveel ze willen, maar ik dus niet (toen ik zei, maar ze willen vandaag daar uitgaan, kan ik ook wel mee zeker) Dus als hij wilde vreemdgaan, zou hij er ook iets op tegen hebben dat MIJN vrienden naar daar gaan. Dan zouden ze hem immers kunnen zien en alles aan mij rapporteren.

Hij heeft jou he-le-maal niets te verbieden meid!

Hoe je het ook bekijkt, je hebt óf een vreemdganger óf een vent met dominante trekken aan de haak geslagen.
quote:Wurmpje schreef op 24 augustus 2009 @ 22:07:

[...]

Doortje, volgens mij zegt jòù intuitie dat vooral.

Waarom ga je er zo van het slechte uit?

Nee, mijn intuïtie zegt dat niet.... intuïtie van TO vertelt haar dat anders zou ze zijn uitleg allang aanvaard hebben.

(Niet dat ik denk dat jou optie niet mogelijk is hoor, maar vraag me serieus af waarom. Ben zelf geloof ik geneigd om eerst te proberen het te begrijpen door een 'andere bril' op te zetten. En ga er dan meestal van uit dat de ander niet express kwaad handeld.

Naief waarschijnlijk. )
Mooi dat jullie tot een compromis zijn gekomen van 1 x per maand. Ik stel voor dat je je daar gewoon aan houdt en verder niet inbreekt op zijn grenzen (en die grenzen maakt hij omdat jij de randjes opzoekt). Je lijkt een beetje respectloos naar zijn gevoelens toe om zo door te drammen om persé daar uit te gaan terwijl hij aangeeft het niet fijn te vinden.
Ik heb niet het hele topic gelezen maar alleen het zinnetje in de titel al: hij verbiedt me! Daar gaan mijn nekharen van overeind staan. Als mijn man mij iets verbiedt, dan ga ik het op zeker juist wel doen, en het liefst in drievoud. Oke... hij zou me mogen verbieden drugs te gebruiken of vreemd te gaan, dat vind ik terecht. Maar jou verbieden om te kunnen gaan en staan waar je wilt? No way en never nooit niet. Wel fijn om te lezen dat jullie tot een compromis zijn gekomen, en daar gaat het hier om, om een oplossing waar jullie allebei tevreden mee zijn.
quote:Lily1985 schreef op 22 augustus 2009 @ 20:46:

Silvy, nah, hij wil al niet meer daar werken, eigenlijk... Is er moe van. Werkt al heel lang in het nachtleven, op een bepaald moment wordt je er moe van. Maar eerlijk, daar heb ik ook aan gedacht! Dat hij misschien rustig zn ding wilt doen. Maar dat is het niet... Zn vrienden hebben ook gezegd dat hij echt heel veranderd is, sinds hij met mij is. Dat flirterige (voor het werk) dat hij had met vrouwen, heeft hij dus helemaal niet meer... Volgens die vrienden dan.

Vrouwen die hem versieren, gebeurt hoor, hij valt niet op vrouwen die zelf versieren sowieso. En dansen en vriendelijk doen, doet hij wel af en toe maar dat is zijn job. En hij weet zn grenzen.

Een vriend van mn vriendin gaat er soms, en die kende me nog niet. Toen hij te weten kwam dat ik zn vriendin ben, was hij verbaasd: oh ja.?? zei hij, een vriendin van me is stapelgek op hem, maar hij gunt haar echt geen blik... Hij is erg professioneel op zn werk, volgens die vriend van mn vriendin dus ook.Nou zeg, wat is dat nou weer?! Hij valt niet op vrouwen die zelf versieren... weet meteen waarom ik nooit aan een relatie toekom
Ehm... je laat je dingen verbieden?

Hell no! Als mijn vriend mij iets verbiedt, dan heeft HIJ een probleem en niet ik.
quote:hinde schreef op 25 augustus 2009 @ 12:10:

[...]

Hij heeft jou he-le-maal niets te verbieden meid!

Hoe je het ook bekijkt, je hebt óf een vreemdganger óf een vent met dominante trekken aan de haak geslagen.

Hoe dan ook in beide gevallen hartstikke fout!!
Als dit al zo n issue is, vraag ik me af hoe lang jullie relatie zal duren. Als hij jou leuk vindt, en into you is, zou hij het juist gezellig vinden dat je er was. Aan de andere kant, het is zijn werkplek, dus waarom zou jij daar de hele tijd zijn. Als ik een vriend had, dan zou ik het ook gek vinden als ik vaak op zijn werk langs zou komen. Ik vind het een onzin-smoes dat hij teveel werk krijgt tijdens het werk om alle mannen van je af te houden. Dat kun je elders zelf ook regelen. Hij hoort je te vertrouwen. Misschien voelt hij zich op zijn vingers gekeken. Of wil hij ongebreideld kunnen flirten. Kan vanalles zijn.

Het lijkt alsof jullie ergens een probleem maken van iets, wat niet zo problematisch hoeft te zijn. Dus is er zeer waarschijnlijk een andere oorzaak. En dit een voorbeeld van hoe het naar buiten komt. Waarom is dit zo n issue? Als je het zo vervelend vind, waarom blijf je dan bij hem? Zo n karaktertrek wil je kennelijk niet bij je man, anders vond je het wel prima. Lijkt mij een vertrouwenskwestie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven