Gezondheid alle pijlers

Wespensteek

25-08-2009 13:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik ben zondagmiddag gestoken (had het gevoel dat het een wesp was) Pijnlijke steek. Maandag was had ik wat verhoging en misselijk de plek van de steek werd groter.

Vandaag is de plek nog groter geworden (tis op mijn kaaklijn) en kloppend gevoel. Is dit normaal bij een wespensteek? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb mijn glazen bol niet bij me, ik zou even de huisarts bellen. Heb je de plek gekoeld en/of uitgezogen? (je hebt van die speciale zuigerdjes o.a. bij de kruitvat.) Ik weet dat steken van een Daas echt een grote schijf kunnen geven. Je zegt dat het vandaag nog groter is, dan zou ik echt even de huisarts bezoeken,
Ik word altijd erg ziek van een wesp, hele dikke grote bult, misselijk en hoofdpijn en dit dan een dag of 4....

Ik ben ook behoorlijk panisch dus steeds met al die wespen deze zomer!
Ja de plek is uitgezogen. Ben ook bij de dok geweest vanmorgen. Maar ja.. volgens hem kan het een infectie zijn... nu weet ik nog niet veel meer. Zal in ieder geval een zuigertje binnenslepen. Thanks
Ik zou in ieder geval kijken of koelen wil helpen. Het zal in ieder geval tegen de pijn helpen.
Herkenbaar. Mijn laatste wespensteek was in mijn bovenbeen, dat in de dagen erna qua formaat verdubbelde (en ik ben al niet de dunste), en ik heb 3 weken niet kunnen lopen.

De drogist heeft wel een (homeopatische) spray, die kun je erop sprayen en ook in je mond. Dat hielp bij mij.

Succes ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven