De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
dinsdag 25 augustus 2009 om 15:31
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 15:06:
[...]
Daar ging het echt niet om hoor, wilde MW ff over haar angst heen helpen. Mij wil je niet te eten hebben hoor, aangezien ik twee autisten meebreng.
Daar heb je mij niet mee hoor. Die heb ik ook meerdere! Ben al heel wat gewend.
Oudste kers ging met vriendinnetje mee naar de camping. Zou eigenlijk een week zijn, maar in eerste instantie voor drie dagen. Dan even thuis en dan weer drie dagen. Die tweede keer ging niet door want moeder van vriendinnetje, die ook wel wat gewend is, kon hem niet handelen. Dan breekt mijn hart echt.
[...]
Daar ging het echt niet om hoor, wilde MW ff over haar angst heen helpen. Mij wil je niet te eten hebben hoor, aangezien ik twee autisten meebreng.
Daar heb je mij niet mee hoor. Die heb ik ook meerdere! Ben al heel wat gewend.
Oudste kers ging met vriendinnetje mee naar de camping. Zou eigenlijk een week zijn, maar in eerste instantie voor drie dagen. Dan even thuis en dan weer drie dagen. Die tweede keer ging niet door want moeder van vriendinnetje, die ook wel wat gewend is, kon hem niet handelen. Dan breekt mijn hart echt.
dinsdag 25 augustus 2009 om 15:33
Livre ik zal zo eens kijken. Kom eigenlijk nog steeds weinig op Hyves.
Chiku ik zit in Brabant, kom maar langs hoor.
Solomio, zo moeilijk is het niet hoor, die goulash. Het duurt alleen wat lang. Ik kook vrijwel alles zelf. gebruik wel zakjes en pakjes als het zo uitkomt, maar dan gooi er nog allerlei dingen in die ik lekker vind en niet wat op het doosje staat.
Chiku ik zit in Brabant, kom maar langs hoor.
Solomio, zo moeilijk is het niet hoor, die goulash. Het duurt alleen wat lang. Ik kook vrijwel alles zelf. gebruik wel zakjes en pakjes als het zo uitkomt, maar dan gooi er nog allerlei dingen in die ik lekker vind en niet wat op het doosje staat.
dinsdag 25 augustus 2009 om 15:46
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 15:31:
[...]
[...]
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:06
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:08
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 16:06:
Goulash is zo gepiept hoor Solo
Kers, wat is er dan met oudste Kers?
hier heerlijk gesport. Half uurtje op de dubbele loopband, daarna fitness en toen nog een kwartiertje buikspier. Lekker!Pip, nou moet je toch eens uitleggen.. wtf is een dubbele loopband.. hebben wij die ook? ik loop volgens mij altijd op een gewone?
Goulash is zo gepiept hoor Solo
Kers, wat is er dan met oudste Kers?
hier heerlijk gesport. Half uurtje op de dubbele loopband, daarna fitness en toen nog een kwartiertje buikspier. Lekker!Pip, nou moet je toch eens uitleggen.. wtf is een dubbele loopband.. hebben wij die ook? ik loop volgens mij altijd op een gewone?
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:11
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:18
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:23
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:27
Hmm, wilde een foto plaatsen van een schilderij wat we gaan kopen voor de toekomstige babykamer, maar krijg hem niet geplakt. Het plaatje staat alleen maar op een site met tekst erbij. Jammer.
Net terug van boodschappen doen. Eten vandaag bloemkool, aardappelen en kipfilet. Lekker hollands.
Net terug van boodschappen doen. Eten vandaag bloemkool, aardappelen en kipfilet. Lekker hollands.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:27
In principe 'vallen' alle stoornissen in het autistisch spectrum onder de pervasieve ontwikkelingsstoornissen, deze term impliceert alleen dat het diep doorgedrongen is in alle delen van de hersenen, terwijl we al lang weten dat dat nou juist niet waar is. (sorry, ik zit nu thuis he.. heb vakantie.. dan moet je even je ei kwijt)