NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
quote:Marels schreef op 27 augustus 2009 @ 12:01:

Even de belastingdienst bellen Age, heb ik van de week ook gedaan. Die geven je goed & fijn informatie. En dat voor de belastingdienst!Ja, de KvK kan me daar ook informatie over geven... Wel fijn!
Ahhhhhhhhhhhhhhhh snik, ben niet eens FVDM geworden door mijn forum-Nietje-vriendinnetje. Snik.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Sjee Yam, waar kwam die prijs dan vandaan?
668, the neighbour of the Beast
geen idee ik deed nergens aan mee
quote:Yamuna schreef op 27 augustus 2009 @ 12:32:

geen idee ik deed nergens aan mee Weet je wel zeker dat het klopt dan ? Niet om je de moed in de schoenen ( klompen ) te laten zakken hoor, maar kloppen alle kleine lettertjes enzo ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:mylenevalerie schreef op 27 augustus 2009 @ 12:14:

Ahhhhhhhhhhhhhhhh snik, ben niet eens FVDM geworden door mijn forum-Nietje-vriendinnetje. Snik.

Zal vanaf nu trouw op ieder Nietje stemmen die genomineerd is...

Nam nooit de tijd om die motivatie te schrijven, maar nu zit ik te ontkennen dat ik toch écht even m'n trailer trash look moet wegwerken (lees: uitgroei bijverven), moet douchen en een was naar de wasserette moet brengen...

(en over deze post heb ik 20 min gedaan... mijn moeder belde)
quote:Yamuna schreef op 27 augustus 2009 @ 12:32:

geen idee ik deed nergens aan mee

Ah ok... dan snap ik die oplichtingspraktijken inderdaad... Zo heb ik eens een vakantiekaart 'gewonnen' door mee te doen aan een online enquête. Bleek dat ik toch wel even ¤ 50,- administratiekosten moest betalen

Ja, toen had ik de voorwaarden niet gelezen en was ik te laat met terugsturen

Dus ik doe nu (bijna) nooit meer mee aan online enquêtes...
Klinkt niet jofel Yam, zo heb ik namelijk ook tientalle prijzen elke week. Soms klik ik de email al weg omdat je een halve dag naar de kleine lettertjes aan het zoeken bent.

Ik ga even de belangrijkste boodschappen voor de aankomende dagen doen. Kan wel iets tussendoor halen hoor maar toch wel aardig als ik iets in huis heb voor Roosje.

Laterzzz.
in dat programma van MAX hadden ze het over die vakantie dat je naar verschillende badplaatsen ging in luxe touringcars vier en vijf sterren all in hotels etc etc etc.

bij aankomst moest jevoor het inchecken je paspoort even afgeven. en daarna ben je aan de goden overgeleverd ...

dan gaan ze je geld afhandig maken want dan blijk je nog even voor dit te moeten betalen , en nog even voor dat ... en als je niet betaald dan word je "met een een of ander snoeiheet houtenbankjes busje afgevoerd naar een aftandshotelletje ergens in the middle of nowhere"

en in de mail hadden ze het er ook over dat je naar verschillende luxe resorts word gebracht in een luxe touringcaqr met airco en alle service aan boord ...

ik zie zoveel gelijkenissen tussen de reis die toen bij MAX te zien was en wat deze mail beschrijft.

dat ik lekker met mn centjes thuisblijf
oh, je had al besloten om niet te gaan

Slim van je. :-) Maar wel jammer zo'n dooie turk mus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Beetje jammer ja, iemand blij maken met een dooie Turk.....
Goedemiddag,

leuk dat je gewonnen hebt Yam, maar dan weer jammer dat het waarschijnlijk iets "crimineels" ofzo is. idd maar beter thuis blijven.

ik moet bekennen dat ik al een hele tijd niet meer op FVM heb gestemd...kan ik vandaag nog stemmen, of is t nu gesloten?

huishoudelijke mededeling:

eindelijk, eindelijk maar dan ook eindelijk, ben ik zijn jullie van al mijn gezeur af, want I'M FREEEEEEEE!!!!!

en daar bedoel ik dus mee dat potlood en ik eindelijk de definitieve beslissing hebben genomen dat de relatie gewoon over is. zonder ruzie, zonder drama, allemaal heel fijn

dus nu ga ik lekker voor de rest van mn leven single zijn
Dat zei ik nou ook Engie Ik ben wel een half jaar vrijgezel geweest ( en dat was heul gaaf, maar wat ik nu met Frikandel heb ik beter ) Maar, fijn dat het op een goede manier is gegaan.

Enne Yam, NIET gefeliciteerd dan maar?
En... stem al maanden op Boro
Yam, is er geen mogelijkheid om via officiele route uit te zoeken of de reisorganisatie koosjer is of niet?

Wel jammer. Maar ja, ik heb zelf ook wel eens zes miljoen gewonnen als ik maar eerst 2000 euro zou inleggen op een bankrekening of zo.

Engie, gefeliciteerd met je vrijgezellenstatus! Aarzel niet om te zeuren als je je af en toe onlythelonely voelt.
Dat moet een opluchting zijn Engie!

Tijd voor jezelf, me-time! You deserve it! (everybody deserves it...)

En nu gauw: hupsakee! Stemmen op Boro!
Myleen en Roos, naar welke chinees gaan jullie in Amsterdam? (ben weel benieuwd welke nou de beste schijnt te zijn )
Heb gestemd!

het is idd een opluchting, heb 3 maanden geleden al een poging gedaan om het uit te maken, maar toen werd het nogal een drama, hij wilde me niet kwijt etc etc.

dus toen heb ik gezegd, het is of er helemaal voor gaan (dus samenwonen etc) of nix, want zo kan ik niet verder... nouja en toen bleek dus de laatste tijd dat we elkaar bijna niet meer zagen, we hadden allebei steeds wel een excuus om elkaar niet te hoeven zien, dus toen werd het wel duidelijk dat we het eigenlijk allebei niet wilden.

ben wel erg blij dat het nu zonder drama en ruzie is gegaan, ook ivm werk enzo.
is ik nog even

vanmorgen met mijn mama naar de action geweest en intratuin en daarna lekker op een terrasje gelunched. Heb 2 leuke nieuwe planten, oude waren een beeeeeeetje dood, een nieuwe tas, 2 leuke glazen potten voor uien en knoflook (die waarschijnlijk langer goedblijven als het ondoorzichtige potten waren geweest, maar helaas en een pot waar ik 6 kruiden in kan gaan kweken.

Zo meteen tas inpakken, douchen en dan richting bus om bij Mleentje te gaan logeren

We gaan bij New King eten Age

Engie, je klinkt heel erg opgelucht

Jammer Yammie, ik heb die uitzending ook gezien, is echt niet grappig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gefeliciteerd dan maar EnGie?
dankje Marels
Ja toch? Het kwam op mij over of je eerder vroeg om een felicitaaaassie dan een knuffel
Hihi, moet ik je nou feliciteren Engie of niet? Ik had het idee al langer als ik je zo hoorde, spatte nog weinig vanaf , bedoel ik niet lullig hoor. Hoop dat je iemand vindt die helemaal voor je gaat.

Handig een boodschappenlijstje. Staat er gister op; geitenkaas. Vergeet ik dat dus kon ik die tapas niet maken. Vandaag ga ik voor de herkansing en weet het te presteren om na 2 supermarkten nog thuis te komen ZONDER geitenkaas.

Tot zo Roosje, rij voorzichtig!!!
Ik heb trouwens mijn nieuwe zonnebril omgeruild. Wat was dát een kutding zeg. Nu heb ik een heule gave 80's zonnebril
ik hoef gelukkig alleen maar mee te rijden Mleen, heb chauffeurs

en sloof je niet te veel uit he, ik kom voor jou, niet voor de geitenkaas
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven