Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 13:52:

ik vind zwarte jassen voor (blonde) jongetjes ook een beetje ordi nl.Ja prik er dan meteen wat diamanten oorbellen in
quote:Star schreef op 27 augustus 2009 @ 13:52:

[...]

Dan heb ik het niet gelezen en niet gekwoot Nee maar Mamax wel!
Jeroen vd Boom, iieeeuuuw. Ik zat me gisteren ook weer te ergeren aan de familie Frogert, die stonden 4 weken op een camping ofzo voor een of ander programma, en net doen alsof het zo'n enorme opgave is, ook voor die kinderen enzo. Doe toch eens normaal man, dat is een hele normale vakantie voor veel mensen.
Stressed is just desserts spelled backwards
O, ik dacht dat die blauw was. Als hij antraciet is dan sla ik over.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haaahaaa, ik ben gek op hele stoere negers (dat past in deze context, verder ben ik niet zo van het woord neger hoor), die lekker breed zijn, lang en 2 diamanten oorbellen hebben.

En liefst nog een gouden tand. En een tatoo op zijn sixpack.

Kijk, dáár zou ik nou wel eens op kunnen doen ha ha!

Dat is erg hè?

Kom ik aan met mijn blonde accoutant
Nou, ik vind kamperen ook echt afzien hoor.

Neeee, hij is blauw, maar zou ook antreciet genoemd kunnen worden.

Luister, haal hem even zelf. En als M hem haalt kan hij hem toch morgen weer terugbrengen?
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 13:55:

Haaahaaa, ik ben gek op hele stoere negers (dat past in deze context, verder ben ik niet zo van het woord neger hoor), die lekker breed zijn, lang en 2 diamanten oorbellen hebben.

Dat is erg hè?

Kom ik aan met mijn blonde accoutant

Whoehahahahaahahahahahaa dat zijn wel twee uitersten.

Amaal en 50Cent,
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 13:55:

Oké, ik ben het vaak met je eens, maar hier haak ik toch echt af hoor!
En schrijf niet zo snel, ik probeer ondertussen ook nog ramen te lappen!
Speciaal voor Amaal

Ramen lappen? Het gaat zo regenen
Hoi hoi!

Even kort, want ik hoor Twan alweer kletsen in z'n bedje, helaas.... had gehoopt dat ie wat langer sliep zodat ik wat kon doen nu Kevin op school zit, maar hij denkt daar klaarblijkelijk anders over.

Hier alles goed, Kevin is nu zindelijk, zowel dag als nacht, dus dat gaat goed!!!

En fietsen zonder zijwieltjes dus ook bij Laurens! Goed hoor Amalia. Ja, wat kun je dan trots zijn op de mannetje he!

Dat had ik dus bij Kevin ook!

Die vindt het ook helemaal geweldig om zonder zijwieltjes te fietsen en dat was ook het eerste wat hij de eerste dag na de vakantie tegen de juf zei. "ik kan zonder zijwieltjes fietsen!"

Voor Twan maar even een afspraak maken bij de dokter morgen, want hij heeft allemaal rare rode bultjes in z'n gezicht en op z'n armen, en eerst dacht ik nog dat het muggenbulten waren, maar ik begin daar nu aan te twijfelen. Het is net of er meer bijkomen en er komt ook een klein rood vlekje omheen, heel apart. En dus maar op 2 plaatsen op z'n lichaam, alleen gezicht en armen.

Iemand hier een idee?

Hij heeft er verder geen last van en ook geen koorts, maar ik vind het wel heel vreemd.

Nou, verder weinig spannends hier...

Schoonzusje nog niet bevallen, was afgelopen maandag uitgerekend. Das wel spannend dus.

Star ook nog niet dus... spannend dus voor jullie ook.

Hier komt een derde nu wel vaker ter sprake, maar we hebben beiden zoiets van, we wachten nog even... misschien als Twan op psz zit... dat duurt nog een jaar, dus we hebben nog even.

Voor nu vind ik het even druk genoeg zo... aangezien beide jongens erg druk en ondernemend zijn.
Hmm, 50CT kijkt dan wel weer erg dom uit zijn ogen, maar verder sop ik hier niet de ramen maar van mijn stoel
Hier regent het al sinds 13 uur Star.... nou ja, het miezert is een beter woord ervoor.
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 14:01:

Hmm, 50CT kijkt dan wel weer erg dom uit zijn ogen, maar verder sop ik hier niet de ramen maar van mijn stoel Zak over zijn kop dan maar
quote:crazydesi schreef op 27 augustus 2009 @ 14:01:

Hier regent het al sinds 13 uur Star.... nou ja, het miezert is een beter woord ervoor.Ja maar jij woont heel ver weg
CD, niet gewoon de 5e of 6e ziekte?
Mal, kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt wat nu de oorzaak kan zijn. Lijkt me moeilijk om zo in het ongewisse te blijven... Sterkte ermee.
quote:Star schreef op 27 augustus 2009 @ 14:02:

[...]

Ja maar jij woont heel ver weg ja, helemaal in het Hoge Noorden, haha
Nou CD, das wel een hele hoop info in 1 posting!

Ik heb geen idee van die bultjes. 5e of 6e ziekte? Google daar even op.

Knap van K, zindelijk, fietsen! Hoera, ze worden groot.

Een 3e, hopla, welja Veel plezier met oefenen, ha ha
Hmmm ik lees tussendoor bij maar het gaat nu wel heel vreemde kant op haha!
Jaaaa, star en ik zijn het er over eens; 5e of 6e ziekte.

Jemig wat een tempo hier!
quote:Star schreef op 27 augustus 2009 @ 14:03:

CD, niet gewoon de 5e of 6e ziekte?

Daar zat ik dus zelf ook aan te denken, maar aangezien dat vaak gepaard gaat met koorts enzo, twijfel ik ook wel.

En dat schijnt ook nog weer besmettelijk zijn voor zwangeren, dus voor de zekerheid toch maar heen, aangezien schoonzus dus zwanger is en Twan wel veel ziet...
quote:bridges6 schreef op 27 augustus 2009 @ 14:04:

Hmmm ik lees tussendoor bij maar het gaat nu wel heel vreemde kant op haha!Too much information niet waar?
Goed hè? We moeten maar forumdokters worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven