NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Even weer wat foto's spammen hoor

Met de trein van Edinburgh naar London langs de kust...

Beetje scheef maar een kasteel/kerk-achtig gebouw midden in de stad:

En erg mooi:

Dit was wel een supervakantiegevoel!
Foto marels!!!

Ja stress is over hoor Roos als je hier bent. Oven schoonmaken is me iig niet meer gelukt. Ga zo nog even de laatste dingen doen en pakken voor je slapen.

Maar taxi voor AC vrijdag staat! Soms is M. toch wel een schatje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Klinkt inderdaad als een enorme opluchting Engie.

En ik doe met je mee: liefde is alleen maar lastig dus ik blijf ook voor de rest van m'n leven vrijgezel!

New King... die chinees ken ik nog niet. Heb in februari wel een echte chinese bruiloft meegemaakt bij Sea Palace, dat drijvende restaurant vlakbij CS. Eten was súpergoed! Dat echte chinese Ben wel benieuwd hoe het eten daar is als je er 'gewoon' gaat eten...

Veel plezier in ieder geval Roos & Myleen!
Oh ik heb een keer bij die gegeten Age, met mijn moeder en oma dus heul lang geleden. New King had ik al van meerdere forummers gehoord maar wist de naam niet meer. Maar wist dat Yas het geweldig daar vond dus even haar gecontact erover. Op de site ziet het er geweldig uit. Goed, uitgebreide kaart en niet duur. Lekker dicht bij CS voor ons. Dus heb er helemaal zin in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mooie foto's Age, ben je toevallig ook langs mijn "dorp" gekomen?
Zo dan, ik had net toch wat vaags. Ik zat op te bank, en ik was net in slaap gesukkeld (ja, probeer maar eens een hele dag achter de laptop te studeren) toen de deurbel ging.

Dus ik doe open, een kerel om de meterstanden op te nemen. Met dat ik die kerel laat kijken word ik toch raar in mijn hoofd. Hele rare vlekken voor mijn ogen, niet meer helder zien, en hartkloppingen niet normaal. Was echt even eng.

Nu leef ik weer maar ik had echt zoiets van; huh?! Was wel even eng.

Ik denk dat ik, omdat ik wakker schrok van de bel, te snel overeind kwam waardoor de bloeddruk in mijn hoofd, en dus het zuurstofgehalte in mijn hersens, even te laat werd ofzo, maar het was wel eng!
668, the neighbour of the Beast
Anders maak je even rare tiepvauten....
Vervelend, Marels. Hoop dat het eenmalig is voor je, anders inderdaad rustiger opstaan..
Zal wel, omdat ik wakker schrok van de bel en zo overeind vloog. Zat te denken, er is een naam voor hoor, dat je ineens opstaat en dat je bloeddruk uit je hoofd gewoon even zakt. Kom er alleen niet op. Maar zal wel éénmalig geweest zijn. Was alleen wel even eng.
quote:NG1 schreef op 27 augustus 2009 @ 15:47:

mooie foto's Age, ben je toevallig ook langs mijn "dorp" gekomen?

Nee, jammer genoeg niet! Was wel in de buurt zag ik op de kaart, we gingen Edingburgh - Newcastle - Darlington - Peterborough - London.

Misschien dat ik in Oktober richting jouw dorp kom! Voor werk... en als ik niet in Londen kan werken volgend jaar dan wil ik jouw dorp komen werken

Zou dat niet gezellig zijn?
dat zou inderdaad gezellig zijn Agie! mail me maar als je weet of/wanneer je komt (voor het geval we elkaar op t forum niet spreken)

Gaat het weer een beetje Marels? tekort aan ijzer misschien?

ik heb een date....sort of.... maar 18 september pas, in bremen.... met een hele coole collega/vriend die ik ooit les gegeven heb...maar is meer een vrienden date dan iets anders hoor
Ja heur, ik doe het nog

Als ik nooit meer reageer ben ik toch dood gegaan

Leuk, een date, of het nu vriendschappelijk is of niet
Ik heb wel koppijn trouwens, zal wel een soort nawee zijn. Zit te denken of ik wel even af ga wassen. Ik heb besloten dat ik niet ga koken vandaag, lang leve de Chinees
ik was er weer, ga nu eerst even eten en dan kom ik terug

een beetje drukke dagen hier. Maar goed van het weekend hoef ik niets

Haaaaai age welkom terug van je vakantie

yam, ik zou er niet intrappen in dat verhaaltje

Myleen en roosje veel plezier de komende dagen

En voor de rest een zwaai
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Wat erg voor je 'prikbitchie' Yam...

En van die vakantie is ook stom.

Smearl, dat van die duizelingen heb ik ook wel eens, heel vervelend inderdaad. Bij mij was het o.a. gerelateerd aan ijzer tekort en te snel opstaan.

Haai Itsie! Lekker gegeten?

Mleen en Roosje, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben samen

Engie, wat fijn dat je de knoop zonder veel drama hebt kunnen doorhakken!
terug van de bioscoop (had ik al gezegd dat ik daar graag kom)... ik moet nog eten....
dankjewel voor de bananenboom Marels
Ik werd naar de sportschool gesleurd door Vriend

Nah, wel lekker....

Welke film Engie? Was het wat?
ik heb lekker al alle soorten bomen toevallig, nu past alleen niets meer dus
hee Nietjes!

Marels dat heet "orthostatische hypotensie"

NG lijkt mij een goed besluit, het hing al even in de lucht zeg maar (in ieder geval had ik altijd dat idee vanaf dit computerschermpje). en je hebt altijd die ene beste vriend die volgens mij altijd wil feesten en op vakantie wil etc etc. dus saai wordt jouw leventje niet.

Mv wat goed dat je zo'n leuke avond had!

en Mamzie is terug van de kemping

en Age terug van overzees!
Hey Elo, lekker druk bezig?
vanavond druk met eten en bijkletsen met een vriendinnetje die ik nog ken van de lagere school! (nog voordat dat dat de basisschool was)

ze is heel mooi zwanger en we hadden lekker (maar simpel) gegeten, een beetje jammer dat mijn man het stokbrood op magnetronstand in de oven had gedaan

uiteindelijk aten we dus soep met gewone boterhammen!
haai Elo, idd allemaal waar, ben op dit moment ook niet verdrietig, komt misschien nog, of heb ik misschien al gehad.

Pilous, we hebben "the Ugly truth" gezien, was erg grappig,

morgen The Final Destination in 3D kijken

Its, ik heb net een stuk land gekocht, maar nu is mn geld even op dus kan ik even nix meer kopen
werd het net gezellig ga ik naar bed..........

tot morgen maisjes

NG ben blij dat je niet verdrietig bent, en als je dat wordt mag je hier komen uithuilen
plous ik heb je uitgenodigd als boerbuur

slaap lekker elo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven