Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Ik denk niet eens dat mensen het altijd kwaad bedoelen.. ze denken gewoon niet na.

Soms als je een 'probleem' hebt wil je gewoon alleen even een schouder om te huilen of een knuffel, of je wilt het gewoon even kunnen vertellen. Maar mensen denken gelijk dat je behoefte hebt aan allerlei vage verhalen van oplossingen, of kennissen die het ook hadden maar net anders of net niet, bij wie het ook over ging, of bij wie het zo erg mis ging dat er allerlei vreselijke dingen gebeurden..... en dan walsen ze gewoon totaal over je heen.. en denk je de volgende keer: laat maar hangen...
quote:HotCherryPoptart schreef op 27 augustus 2009 @ 16:35:

Mensen zijn bot en heel erg dom. Ik was zwanger en dik. Nog een stuk lichter dan nu maar toch. Mensen die zeggen dat je niet zwanger moet raken als je dik bent. Dat je eerst maar eens af moet gaan vallen. Sta je daar, ruim vijf maanden heen. Daar zakt toch je broek van af.Zakt jouw broek af als je zwanger bent ja ?
Haha, doordat ik al behoorlijk stevig was toen ik zwanger raakte, viel ik alleen maar af. Dus op een gegeven moment zakte inderdaad mijn broek af. Kwam goed op het einde hoor, toen zag je wel dat ik zwanger was. LOL
Cherry, het is toch niet goed dat je afvalt als je zwanger bent of valt dat allemaal wel mee?

Mensen kunnen vaak zo kwetsend overkomen zonder dat ze het zelf beseffen. Dat is wel erg irritant soms. Hoe vaak ik mijn moeder al niet boos heb toegesproken omdat ze iets over mijn gewicht zei... Terwijl ze het heel erg goed bedoelt maar ik ben er wel een paar keer zo erg tegenin gegaan dat mijn moeder gewoon moest huilen omdat ze alleen maar het beste met me voorheeft en ze heeft er later ook nooit meer iets van durven te zeggen.. Dus ook durfde ze niet te vragen of ik was afgevallen toen ze iets dacht te zien... Wel zielig eigenlijk... Maar ja... ik moest toen gewoon even van me afbijten....
Iejoor, nee gezond is anders, maar ja. Aankomen is soms lastiger dan afvallen. (Zou willen dat ik er nu nog een paar maandjes last van kreeg, maar dan zonder de zwangerschap.)
al 68 minuten niet gepost!
nog 94 posts jongens.. dan mogen we weer een nieuwe!
zal ik dan maar een pagina gaan vullen.. 93
of de rest van het topic 92
moet ik wel snel typen 91
straks komt er iemand tussen 90
hallooooooo 89
het gaat lukken 88
ik weet het zeker 87
nog maar 86
en dan komt 85
nog steeds niemand.. 84
is iedereen eten? 83
crackers en water hoop ik! 82
en eierkoeken 81
nog maar 80!!!
niemand? 79
is de pagina al vol? 78
bijna denk ik 77
hallo Q, hoe ist? 76

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven