Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Yoehoeeeee stelletje kletskoppen!!!

Ik heb ook (nog een keer ja, Q) op Q gestemd!

Volgende maand Boro weer hoor! Jemig jij bent ook al vaaaaak genomineerd toch? En telkens ben je het net niet...

Hier gaat het deze week weer veeeeel te hard met de kilo's dus ik ben bewust meer aan het eten nu.

Was maandag 83,8 en heb net op de weegschaal gestaan en was ik 82,0 met kleding aan Is niet goed. Dus ik ga weer meer eten...
Kletskoppen. Lekker.

Zeg. Waarom heb ik zo'n tactloze, vervelende familie? Vandaag een tante op bezoek en zus had haar verteld van mijn afvalbezigheden. Maar blijkbaar had zus er óók aan toegevoegd dat ze nog helemaal niets aan mij zag. PFf. Dat vond ik al niet een heel fijne mededeling. Nog voor de koffie. Maar tante had nog een cadeautje bij zich. Het boek van Sonja Bakker. "Want daar viel ik vast wel vanaf." Én een spiegel. Een spiegel. "Want dan zag ik dat ik echt moest gaan afvallen." Zucht. Ik ben der wel weer even klaar mee.
Meen je dat nou, Hemera? Jemig! Dat slaat echt nergens op!

Het is gewoon gemeen om zulke dingen te geven aan iemand die al heel wat kilo's kwijt is.

Laat je er niet door uit het veld slaan. Je bent hartstikke goed op weg.
Jemig wat een vervelende tactloze tante zeg.

Ik vind het echt super dat je al zo veel af gevallen ben. Laat je niet ontmoedigen hoor door zoiets.

*fantaseert over een sinterklaassurpise met een gemeen gedicht en een SB boek als kado voor tante van Hemera*
http://www.youtube.com/watch?v=-RWEseP-ouk
Ik baal echt. En vooral omdat tante dit met voorbedachte raden koopt en geeft. Een stomme opmerking kan ik nog wel handelen. Maar dit is toch niet normaal? Of ben ik overgevoelig?
Hemera, nee het is niet normaal. Maar laat het gaan meid.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nee, je bent zeker niet overgevoelig.. dit slaat nergens op.. waar bemoeit dat mens zich mee zeg.. (ik zou echt denken flikker op met je spiegel en je boekje.. stop ze lekker waar de zon niet schijnt.. maar uiteraard zou ik dat niet zeggen en thuis heel hard gaan huilen..)

Ik ben trots op je Hemera! je doet het fantastisch!
Als troost wel een nieuwe leuke jurk gekocht. Heb het geld er eigenlijk niet voor maar ben dr wel erg blij mee.
Ik vind het absoluut niet normaal, waar bemoeit ze zich mee!

En nee jij bent niet overgevoelig, zij is ongevoelig. (over zus zwijg ik maar)
Hemera wat onbeschoft.

Je hebt er toch wel wat van gezegd?
quote:Quirijn schreef op 27 augustus 2009 @ 15:01:

Nee, je bent zeker niet overgevoelig.. dit slaat nergens op.. waar bemoeit dat mens zich mee zeg.. (ik zou echt denken flikker op met je spiegel en je boekje.. stop ze lekker waar de zon niet schijnt.. maar uiteraard zou ik dat niet zeggen en thuis heel hard gaan huilen..)

Ik ben trots op je Hemera! je doet het fantastisch!Ik zou dat ook denken hoor Q en waarschijnlijk ook zeggen. Iets minder bot, maar ze zou het zeker horen. Ik ben wel dik maar hoef niet beledigd te worden. Maar snap dat veel mensen dichtklappen.
Das het stomme. Ik heb dr niets van gezegd. Ik heb verder uberhaupt eigenlijk niets tegen haar gezegd. Was een stil kopje koffie en toen mocht ze weer weg.
Ik denk dat ik d'r het boek teruggegeven had met de mededeling dat ik liever op een gezonde manier nog meer wil afvallen. (o ja tante krijgt alleen nog maar eierkoeken bij de koffie )
Heb je spijt dat je niks gezegd hebt of vind je he wel best zo?
Ik heb spijt dat ik niks heb gezegd, maar vindt het ook weer zo sullig om nu haar te gaan bellen oid.
En ik heb ook bedacht dat ik het naar haar terugstuur met de post en dr een briefje bij doe. Of dat ik de volgende keer als ik bij haar op bezoek ga, de cadeautjes weer teruggeef met dezelfde woorden.
Geef het haar terug met sinterklaas of d'r verjaardag ofzo.

Ow mosterd
Mijn familie zegt nu wel eens tegen me dat ze het er onderling zoooo vaak over gehad hadden, dat het zo zonde was, en dat ze nu dus zooo blij zijn..

ik hoor dan alleen maar, oh dus ze hebben al die tijd over me lopen lullen.. zak in de stront denk ik dan..
Maar ik weet toch eigenlijk al dat ik dat allemaal niet ga doen. Zucht.
Ik zou de spiegel en het boek op marktplaats zetten en van het geld daarvan een toffe bh voor jezelf kopen als je nog 5 kilo kwijt bent.

Stomw ijf zeg, zulke mensen moesten ze *!@#($^!*@&#$
Alsof je beter voor ze bent nu je bent afgevallen, ofzo. Q? Alsof je een half jaar geleden minder was. Pf.
Dank voor de woorden dames! Had ik even nodig!!
Goeie MW
Hemara, ik zou er zeker wel iets van zeggen. Je mag voor jezelf opkomen -of je nu dik, dun, lang, klein of reus bent.....

En zeker je familie hoeft niet zulke dingen over je te zeggen. Bijt van je af, dan weten ze waar jij voor staat en dat maakt jou misschien ook wat zelfverzekerder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven