Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

donderdag 27 augustus 2009 om 23:59
Kym ik wacht smachtend op je foto's
@Frizz gewoon strips maar dan voor je gezicht....huidje is daar toch wel heel gevoelig. Deed eerst met epilator, maar met links je rechteroksel pakken.....tja blijkbaar heb ik erg weinig controle over mijn lichaam (realiseert zich ineens waarom ze ook alweer zo slecht in dansen is), want het lukt mij niet
@Frizz gewoon strips maar dan voor je gezicht....huidje is daar toch wel heel gevoelig. Deed eerst met epilator, maar met links je rechteroksel pakken.....tja blijkbaar heb ik erg weinig controle over mijn lichaam (realiseert zich ineens waarom ze ook alweer zo slecht in dansen is), want het lukt mij niet

vrijdag 28 augustus 2009 om 00:06
quote:frizzy schreef op 28 augustus 2009 @ 00:03:
Hahahaa ik zie het al voor me!
Hmmm... ik zoek vloeibare hars voor mijn benen, maar kan het niet vinden...
Oei, epilator heb ik afgezworen. Vervelend!
Oh heb je mailtje gekregen trouwens! Zal je ff bewijzen. Welk mailtje? Of had je het niet tegen mij?
Hahahaa ik zie het al voor me!
Hmmm... ik zoek vloeibare hars voor mijn benen, maar kan het niet vinden...
Oei, epilator heb ik afgezworen. Vervelend!
Oh heb je mailtje gekregen trouwens! Zal je ff bewijzen. Welk mailtje? Of had je het niet tegen mij?

vrijdag 28 augustus 2009 om 00:08