Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgend jaar gaat iedereen de winterjas al in juli kopen want dan willen ze de moeders te slim afzijn, die voor 1 oktober een jas willen kopen, om de moeders te snel af te willen zijn die wachten op de kinderbijslag. Volgens jullie hem nog?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik volg hem nog (net)

Voor alle moeders met kleinjes van 2 en jonger, ik heb net de huisarts gebeld om te vragen of ik nog wat bijzonders moest doen als Sam de mexicaanse griep krijgt (ivm z'n vroeggeboorte). Zij zei dat je bij kindjes van 2 en jonger altijd moet bellen als je de mexicaanse griep vermoed. Voor Max niet meer, mits ze in goede gezondheid zijn daarvoor dan.

Mal, loopt Jonathan nog een hoger risico hier voor?
Ja, we hebben een brief gekregen van het WKZ dat Jonathan risicogroep is.

We moeten ons alledrie laten inenten. Toch wil ik niet als eerste in de rij staan. Ik wil eerst wel eens zien hoe die vaccinaties werken bij andere mensen.
Ha, de zon schijnt! Net een stukje gelopen, Lianne wilde zó graag met haar nieuwe schoenen naar buiten.

Mal, hier dan nog 1 die zich aansluit bij de freakclub

Bam, serieus: voordat wij op vakantie gingen, 2 augustus, was er al geen zomerkleding meer te krijgen bij de Wibra.

Enka, ik heb nog wat kleertjes van Tim, interesse?

Mamax, ik kreeg gisteren een folder van het Ministerie van Volksgezondheid. Algemeen advies: thuisblijven, bij twijfel huisarts bellen en niet langsgaan, ivm het grote besmettingsgevaar. Bij jonge kinderen altijd bellen, als je zwanger bent, voor mij is dat vanzelfsprekend maar ze vermelden dat natuurlijk wel in zo'n folder.

De symptomen zijn gemiddeld een week, alleen het hoesten kan langer duren.
quote:Maleficent schreef op 28 augustus 2009 @ 09:14:

Star, je moet me even bijstaan op het foute liedjes topic op Entertainment en even zeggen dat mijn foute liedje leuk is, dan is mijn dag weer goed Dragosta din tei liedje bedoel je? Da's inderdaad best een leuk liedje
Ik heb anders geweldige kleren in de uitverkoop gekocht voor volgend jaar alweer. en dan maar hopen dat het past.
Welke maat koop je dan Bam?
Mal, dat kan ik me voorstellen. Schoonmoeder werkt in de apotheek, over een maandje zijn die vaccins klaar als het goed is. Ze had het er ook al over dat er nog veel hardnekkerige virussen volgen

Kokos, ik heb die folder inderdaad ook gekregen. Vroeg me alleen af in Sam's specifieke geval hoe het zat aangezien hij het eerste jaar ook elke maand een inenting tegen het RS virus kreeg.

Star, misschien moet je Starbeeb niet zo hard roepen, raakt ze ervan in de war !
Jaaaa, hallo!!

Zeg Mal, goeie jas! Ha ha, Niet veel te groot? Berend heeft een 86 en is 88 cm. En die jas zit ruim!

Maar het heeft niets met kbs te maken maar met jullie! Jullie maken me gek met die jassen en daarom heb ik nu al gekocht! Ik wilde in NY shoppen, maar dat durfde ik niet meer omdat ik bang was naast de pot te piesen

Maar die van L ga ik terugbrengen en wel in NY kijken.

Oja Mal, een winterjas 5T van RL, is dat te groot voor laurens (de 3T tshirts zitten goed, maar een jas moet natuurlijk wel iets ruimer zitten).

Iemand de polo;s al binnen of zijn die in de brievenbus blijven steken hier?
Hier helemaal nog geen post gehad. Ben al 2 keer naar de brievenbus gelopen

Ik zou 1 maat groter nemen. Als 3T goed is, dan een 4T van jas. Vind het altijd zo suf als ze in hun jas verzuipen. Meestal wordt er door makers ook wel rekening mee gehouden. B heeft toch ook een maat 86 jas terwijl hij 88 cm is.
Starbaby nog binnenboord? Hoe is het meis?

Grr, heb hier een aandacht vretend kind. Is al nachten aan het spoken, geen idee wat er met 'r is. Ben zelf ook helemaal gaar en dat combineert meestal niet goed met een humeurig kind.

Anyway, De Kast staat hier te pronken, zijn ermee in ons nopjes. Fotootje op groep.

Ben weer weg, laters~!
Ik had gisteren even gebeld naar de winkel en die vrouw zei dat als hij 102 cm dat ik dan echt geen 98 jas meer moet kopen, wie weet hoe hard hij nog groeit in de winter. Maar ik zie het wel als M thuis komt. Nadeel is dat Mr J best wel korte armpjes heeft. Dan zit zo'n jas helemaal goed en dan zie je zijn handen niet.
Ik heb nog niks binnen, maar ik weet niet of de post al is geweest.
Kun je niet vragen hoe lang de mouwen zijn? Bij Max (ook maat 104) zijn de mouwen 36 cm vanaf de schoudernaad.
Amalia, ik heb hem binnen hoor! Tjeez, hij is wel echt ultra-kakkie, die blauw-groene met gele polospeler. Helemaal goed!
quote:Helenita2 schreef op 28 augustus 2009 @ 14:04:

Starbaby nog binnenboord? Hoe is het meis?

Grr, heb hier een aandacht vretend kind. Is al nachten aan het spoken, geen idee wat er met 'r is. Ben zelf ook helemaal gaar en dat combineert meestal niet goed met een humeurig kind.

Anyway, De Kast staat hier te pronken, zijn ermee in ons nopjes. Fotootje op groep.

Ben weer weg, laters~!

Het gaat, redelijk geslapen weer dus voel me wel wat beterder dan

De Kast? Dacht even dat je Syb v/d Ploeg in je woonkamer had staan

Oei, Mare ook ziek aan het worden?

helemaal goed dus voor zondag, ha ha.

Fijn, zit de maat ook okee?
Ja maat is oke hoor! Hij kan hem nu prima aan.

Ik zag op MP trouwens ook nog veel leuke RL polo's staan, met de grote polospeler erop, dus die ga ik ook nog wel bestellen. Wacht ik nog even tot 1 oktober haha.
Bah, ben nog even voor L aan het online shoppen voor een winterjas. Maar waar komt dat vreselijk ordinaire glimmende vandaan?????
Deze? Want die wil ik bij Bloomendales gaan halen volgende maand

quote:amalia schreef op 28 augustus 2009 @ 15:22:

Bah, ben nog even voor L aan het online shoppen voor een winterjas. Maar waar komt dat vreselijk ordinaire glimmende vandaan?????

Sjonge jonge, heb jij de laatste paar dagen onder een steen gelegen? Daar hebben we het al dagen over

Nu jullie toch zo lekker aan het zoeken zijn, zoek eens een leuk polojurkje met lange mouwen voor mijn madam
Mal, is een winterjas 5T nou veel te groot of zou dat passen?
Ik denk dat 5T veel te groot is. Jonathan past nu 3T precies. Ik zou dan eerder een 4T doen voor Laurens als winterjas.
joepie, de dollar is zojuist weer 2 euro per 100 euro gezakt! Hoera, ha ha
Dacht ik ook ja, 4T, maar ik had er een op MP gezien en hij staat bij maat 104 (kan je zo opzoeken). Vandaar. Alleen mailt dat mens niet terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven