Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee geen nieuwe gehaald, had zo de P in.
Ja, jullie bedoelen een andere denk ik (gok ik zo).

Strijk ze!

Star, nee, geen medische keuring dit keer, wel bijna alle andere stomme examens. Hij komt vannacht even thuis, en morgen eind ochtend gaat ie weer weg. Kan gelukkig wel mee naar Huidarts en allergoloog met jongste. Dat is wel prettig.
Ik bedoel (en Jinny ook vermoed ik) deze

quote:Jinny schreef op 27 augustus 2009 @ 20:19:

Ja, jullie bedoelen een andere denk ik (gok ik zo).

Strijk ze!

Star, nee, geen medische keuring dit keer, wel bijna alle andere stomme examens. Hij komt vannacht even thuis, en morgen eind ochtend gaat ie weer weg. Kan gelukkig wel mee naar Huidarts en allergoloog met jongste. Dat is wel prettig.Ah is dat allebei morgenochtend? Ben benieuwd wat ze zeggen! Moet je nu ook nog gewoon naar de Kinderarzt met hem of ben je nu een geval 'doorverwezen'? Hoe werkt dat daar?
Breekt het Jinnyman zelf niet op trouwens? Lijkt me zo ontzettend vermoeiend voor hem ook als ik dat zo hoor?
Is ook vermoeiend, vooral omdat hij vaak niet kan uitslapen door drukke gezinsleven (kita, zieke jongste, mijn werk etc. etc.). Echt als één van jullie kindjes ooit interesse heeft in beroep Jinnyman, DOE HET NIET .

Kinderarzt was paar weken op vakantie (ik kon als vervanging naar de eerste hulp, ja duuuuh), en kereltje heeft zo enorm alles open gekrabt, schoene kan hij haast niet aan, hij slaapt slecht van de jeuk, de maat was vol, dus ik heb gewoon gebeld voor een afspraak.
Pffff lastig hoor voor jullie soms

Ach dat arme kleine mannetje, het zit hem ook niet mee. Gaat het redelijk met de pk, krijgt ie dit weer.

Was je al met speciaal spul?
Ja, ik was alles met wasmiddel zonder allergenen, parfum etc. en zijn shampoo en zo is ook vrij van alles. Ik hoop dat er morgen wat uitkomt.

Man smst net (is op bestemming aangekomen en moet dan weer terug), dat heenvlucht prima ging. Fijn.

Hoe ver ben je nu exact Star? Staat je moeder standby voor als het "los geht" ?
Ik hoop het ook!

Ah da's mooi, nu de terugvlucht nog en dan is hij hopelijk nog redelijk op tijd thuis

Morgen 39+4 dus iedereen is wel standby voor als die grosse Kamelen komen
Große Kamelen (ja ik heb een ß op mijn toetsenbord )
Duits toetsenbord toch wel handig af en toe
dat hamertje tik is leuk, speelt Juul al bijna 1 jaar mee, en bijna dagelijks.

Dat andere ding heeft juul ook een doos van, maar dan ander merk. Doet ie nog niet echt wat mee, maar komt ook door het mooie weer denk ik.

Lijkt me ook erg vermoeiend voor man, Jinny

Star, morgen is een prima dag

ik wil nog heel veel afvallen, ben helaas wel wat kilo's weer aangekomen, die er eerst maar af sporten....
Jaaa ben er ook weer. Even naar de verjaardag van zwager geweest. Woont sinds the break up elders en ik was er nog niet geweest. Daarnaast zijn hij en L dol op elkaar dus wel even leuk om te gaan. Maar mèn, hij woont (tijdelijk) in een industrie terrein. Moest bijna huilen toen ik het zag, trieste bedoeling...

Over triest gesproken; iemand gisteren 'Het is hier weer fantastisch' gezien?

Dat laatste stukje, van meneer Bakker.... ik barstte gewoon in snikken uit! Man zat me glazig aan te kijken. Zooo sneu!

Nou had man ook niet verstaan wat meneer B zei, dus al hortend en stotend moest ik herhalen dat hij zei dat hij hoopte dat de Lieve Heer hem nu ook eens kwam halen. En dat ik het niet eeehheeeerlijk vond dat als je zo oud bent alleen achterblijft.

Goed, waar dat nou opeens vandaan komt... PMS denk ik ha ha.

Ga weer even verder in m'n dvd-tje nu vent er nog niet is. Die zit nog bij zijn broertje.

Oh Mamax, wat eng van Sam!!!! Wat goed dat hij zei dat er ngo iets in zat en dat het eruit kwam. Laurens heeft eens een kraaltje in zijn neus gehad vorig jaar. Die zei niets maar lief zei bij het naar bed brengen: oh, hij heeft een enorm snotje in zijn neus. Nou, morgen maar. Ik vond het maar een rare kleur.Bleek het een kraaltje te zijn, schrik.

En ik heb 6 polo's gekocht. Heel eerlijk gezegd dat het voor vriendinnen was. Geen probleem

Star, de enige keren dat ik een BigMac MOEST was ik ook zwanger. Komisch! Rauw is wel knap hoor!

Grr, ik kan geen smiley's invoeren, alleen maar handmatig. Laat maar zitten dan...
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 27-08-2009 21:03
Reden: smiley's of eigenlijk geen smiley's
% gewijzigd
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 21:01:

Jaaa ben er ook weer. Even naar de verjaardag van zwager geweest. Woont sinds the break up elders en ik was er nog niet geweest. Daarnaast zijn hij en L dol op elkaar dus wel even leuk om te gaan. Maar mèn, hij woont (tijdelijk) in een industrie terrein. Moest bijna huilen toen ik het zag, trieste bedoeling...

Over triest gesproken; iemand gisteren 'Het is hier weer fantastisch' gezien?

Dat laatste stukje, van meneer Bakker.... ik barstte gewoon in snikken uit! Man zat me glazig aan te kijken. Zooo sneu!

Nou had man ook niet verstaan wat meneer B zei, dus al hortend en stotend moest ik herhalen dat hij zei dat hij hoopte dat de Lieve Heer hem nu ook eens kwam halen. En dat ik het niet eeehheeeerlijk vond dat als je zo oud bent alleen achterblijft.

Goed, waar dat nou opeens vandaan komt... PMS denk ik ha ha.

Ga weer even verder in m'n dvd-tje nu vent er nog niet is. Die zit nog bij zijn broertje.

Oh Mamax, wat eng van Sam!!!! Wat goed dat hij zei dat er ngo iets in zat en dat het eruit kwam. Laurens heeft eens een kraaltje in zijn neus gehad vorig jaar. Die zei niets maar lief zei bij het naar bed brengen: oh, hij heeft een enorm snotje in zijn neus. Nou, morgen maar. Ik vond het maar een rare kleur.Bleek het een kraaltje te zijn, schrik.

En ik heb 6 polo's gekocht. Heel eerlijk gezegd dat het voor vriendinnen was. Geen probleem

Star, de enige keren dat ik een BigMac MOEST was ik ook zwanger. Komisch! Rauw is wel knap hoor!

Grr, ik kan geen smiley's invoeren, alleen maar handmatig. Laat maar zitten dan...Hmmmmm, weet je het zeker?
Wat? gebeurt er hier toch nog iets spannends vanaaf? (naast rauwe Mac waardoor ik Flurry trek heb?)
Ik boycot Mc Donalds, ik ga nooit meer. Ik kan het gewoon niet, ik vind het een hele kunst dat je überhaupt met hetgene wat je ebsteld hebt thuiskomt. Rauw of niet.

Haai Bridges, haai Amaal!
Dan neem ik jouw bestelling ook wel hoor Jin, geen probleem!
Dank Bridges, een enorme opluchting, echt waar!
Ben laatst wel een ijsje met Laurens gaan kopen bij de Mac. Een gewone. Was onwijs lekker, bijna net zo lekker als die bij de Ikea. Maar die van Ikea is op die van Van der Linde in de Amsterdam wel het lekkerst!
Kan ik nog meer voor u betekenen? u roept maar hoor!

(kan ik voor iemand even een kind werpen? Ging me prima af laatste keer dus ik neem het zo even over hoor!)
Kom maar eens hier een ijsje halen dan! Hier zit winkel met allerlekkerste ijs! (oké is wel schepijs, maar toch...)
Haha Bridges, van alle markten thuis!!!

Amaal, nog nooit een ijsje gegeten van Ikea. Ik ga zaterdagochtend met de ventjes ontbijten daar heb ik besloten (als bronchitis bij jongste niet erger wordt, hij hangt weer in een aanvalletje bah). Ik ga dat ijs uitproberen!
Ijs als ontbijt? Tja, waarom niet

Bridges, schepijs is echt minder mijn ding. Maar als we het daar dan over gaan hebben, die hier om de hoek in JvdBdorp is dus wel echt de aller- aller- allerlekkerste hè. Staan meer prijzen dan ijs, ha ha.

Leuueeueueuek voor Wendy van D, weer een baby. Goh, hoe toevallig dat Xander ook net weer papa wordt....
Oh nee Amalia, niet als ontbijt, eerst ontbijt, dan spelen, dan kort rondje noodzakelijke-onzin-kopen en dan een ijsje bij het weggaan.
quote:Star schreef op 27 augustus 2009 @ 20:23:

Ik bedoel (en Jinny ook vermoed ik) deze

[afbeelding]

Ga ik oook halen, aanbieding bij Kruidvat deze week dusssssss...

En verder: zijn jullie wel helemaal lekker??? Meer dan 10 pagina's moet ik bijlezen.... Daar heb ik toch geen tijd voor mensen, ik ben hastikke druk hiero! Net weer allerlei volk uit een ver buitenland over de vloer gehad (het was gezellig, bbq geslaagd) en de chick nog steeds verkouden. Gelukkig is alles nu al wel aan kant dus morgen kan ik relaxen . Maar goed, ik ga dus bijlezen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven