zootjes/schoentjes

29-08-2009 16:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch maar een topic openen dan.

Mijn kleine mannetje begint lekker te stappen. Heelijk! Maar het had eerder gemogen, hij is 20 maanden!

Niet erg, maar het lastige is schoeisel vinden. Boumy had zootjes met zooltjes eronder om buiten te lopen. Maar de boumy-site doet het niet meer. Andere leren zootjes zijn eigenlijk net te zacht om buiten te lopen, en echte schoentjes te hard voor zijn voetjes.

Zojuist dus in de stad gezocht naar zo soepel mogelijke schoentjes, maar die gaan maar tot maat 22, en dat is uiteraard net weer te klein!

Wie heeft de oplossing voor dit probleem? Ik weet niet meer waar ik zoeken moet.
Als hij een maand echt zelf loopt echte schoentjes kopen voor buiten. Binnen en in de tuin bijv. op bloote voetjes laten lopen.
Heeft 'shoesme' niet hele soepele schoentjes voor hem?
dat van die maand weet ik ja. Maar hij heeft nu echt niks meer aan zn voetjes.

shoesme, ik ga eens kijken, ken het nog niet.

Leuke schoentjes, maar wel t zelfde probleem n btje. De soepelste schoentjes gaan tot 22.
shoesme babyproof gaat t/m maat 22 ja, maar dat zijn schoentjes voor 'voorbereidende lopers'.

Shoesme walkproof gaat t/m maat 24 en extreme flex van Shoesme gaat t/m maat 24. Ik denk dat je met walkproof wel vooruit kunt.
Whatever, I do what I want
merk 'jochie' heeft erg soepele zooltjes!
van jochie zijn ook weer net te klein dan. 23 is gewoon net die maat die in de overgang zit. als in... te groot voor babyschoentjes, te klein voor de goeie stappers.

die walkproof van shoesme komt het dichtst in de buurt idd. nu nog zien te vinden (ja, in de stad hebben ze het merk bij 1 winkel... en k ben ook online aan t neuzen. kind moet toch wat aan zn voeten hebben )

dank jullie wel :-)
Hier hetzelfde probleem gehad, de eerste loopschoentjes waren meteen maat 23, amper te vinden dus. Maar idd wel van Shoesme, (wel de walkproof, dus niet de allersoepelste, maar de mijne had dat in de winter, dus liep die eerste maand alleen binnen) vond ze super fijn, heel mooi ook, en hij liep er echt heel goed op! bij omoda.nl hebben ze er veel dacht ik?
omoda is idd de eerste die op google naar boven komt

maar die heeft precies 1 model op t moment in de goeie maat

maandag even terug naar de winkel, en ander wordt t idd dat 1ne model!
Het merk Bardossa heeft ook hele soepele schoentjes.

Volgens de site zijn ze er tot en met maat 23.

Op internet kom ik tot nu toe alleen tot en met maat 22 tegen maar ze zouden er dus wel in 23 moeten zijn.
Deze is bijvoorbeeld in maat 23 van Bardossa: http://www.velthuis-schoenen.nl/pm-686546-99-kimba.aspx
Ik zou ook Shoesme adviseren. Ik denk dat die wel grotere maten hebben. Maar ik zou als ik jou was ook naar een kinderschoenenwinkel gaan of heb je dat al gedaan?
ik ben idd ook naar de winkel geweest ja. maar er zijn er nog wel meer die ik nog kan bezoeken.
www.daffodille.nl heeft er heel veel (shoesme dus).

Ik zou wel eerst even in de winkel voet op laten meten en dan daar bestellen als er in de winkel niet veel keus is.
Whatever, I do what I want

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven