zootjes/schoentjes
zaterdag 29 augustus 2009 om 16:56
Toch maar een topic openen dan.
Mijn kleine mannetje begint lekker te stappen. Heelijk! Maar het had eerder gemogen, hij is 20 maanden!
Niet erg, maar het lastige is schoeisel vinden. Boumy had zootjes met zooltjes eronder om buiten te lopen. Maar de boumy-site doet het niet meer. Andere leren zootjes zijn eigenlijk net te zacht om buiten te lopen, en echte schoentjes te hard voor zijn voetjes.
Zojuist dus in de stad gezocht naar zo soepel mogelijke schoentjes, maar die gaan maar tot maat 22, en dat is uiteraard net weer te klein!
Wie heeft de oplossing voor dit probleem? Ik weet niet meer waar ik zoeken moet.
Mijn kleine mannetje begint lekker te stappen. Heelijk! Maar het had eerder gemogen, hij is 20 maanden!
Niet erg, maar het lastige is schoeisel vinden. Boumy had zootjes met zooltjes eronder om buiten te lopen. Maar de boumy-site doet het niet meer. Andere leren zootjes zijn eigenlijk net te zacht om buiten te lopen, en echte schoentjes te hard voor zijn voetjes.
Zojuist dus in de stad gezocht naar zo soepel mogelijke schoentjes, maar die gaan maar tot maat 22, en dat is uiteraard net weer te klein!
Wie heeft de oplossing voor dit probleem? Ik weet niet meer waar ik zoeken moet.
zaterdag 29 augustus 2009 om 17:39
zaterdag 29 augustus 2009 om 19:19
van jochie zijn ook weer net te klein dan. 23 is gewoon net die maat die in de overgang zit. als in... te groot voor babyschoentjes, te klein voor de goeie stappers.
die walkproof van shoesme komt het dichtst in de buurt idd. nu nog zien te vinden (ja, in de stad hebben ze het merk bij 1 winkel... en k ben ook online aan t neuzen. kind moet toch wat aan zn voeten hebben )
dank jullie wel
die walkproof van shoesme komt het dichtst in de buurt idd. nu nog zien te vinden (ja, in de stad hebben ze het merk bij 1 winkel... en k ben ook online aan t neuzen. kind moet toch wat aan zn voeten hebben )
dank jullie wel
zaterdag 29 augustus 2009 om 19:30
Hier hetzelfde probleem gehad, de eerste loopschoentjes waren meteen maat 23, amper te vinden dus. Maar idd wel van Shoesme, (wel de walkproof, dus niet de allersoepelste, maar de mijne had dat in de winter, dus liep die eerste maand alleen binnen) vond ze super fijn, heel mooi ook, en hij liep er echt heel goed op! bij omoda.nl hebben ze er veel dacht ik?
zaterdag 29 augustus 2009 om 21:46
Deze is bijvoorbeeld in maat 23 van Bardossa: http://www.velthuis-schoenen.nl/pm-686546-99-kimba.aspx
zondag 30 augustus 2009 om 18:19
www.daffodille.nl heeft er heel veel (shoesme dus).
Ik zou wel eerst even in de winkel voet op laten meten en dan daar bestellen als er in de winkel niet veel keus is.
Ik zou wel eerst even in de winkel voet op laten meten en dan daar bestellen als er in de winkel niet veel keus is.
Whatever, I do what I want