Gezondheid alle pijlers

Knie operatie => laterale release

30-08-2009 17:36 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet binnenkort een knie operatie ondergaan. (laterale release) Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

De operatie zelf, pijn, revalideren etc

Hoor graag van jullie.
Hallo,

Ik weet niet wat jouw operatie inhoudt, maar ik ben zelf ook aan mijn knie geopereerd (kijkoperatie). Dit is alweer een paar jaar geleden. Mijn kraakbeen was te zacht, mijn knieschijf 'spoorde' niet, waardoor geirriteerd kraakbeen.

Zorg dat je een goede fysiotherapeut hebt. Ik liep bij een oplichtster. Zij heeft mijn knie destijds aardig verprutst. Normaliter ben je er na een paar weken weer bovenop. Ik heb een half jaar moeten revalideren. Veel pijn, dikke knie door vocht, etc. Volleybal, mijn grote passie heb ik ook moeten opgeven. Uiteindelijk is het wel goed gekomen door veel oefenen op eigen houtje, doorzettingsvermogen en advies van een andere fysiotherapeut.

Achter bleek als ik goed behandeld was geweest, was ik er veel eerder bovenop geweest. Er is nooit gericht naar mijn klachten gekeken. Succes met je operatie en het herstel!
Hi Flower,

Mss voel je er wat voor om in het topic mee te lezen en te posten wat ik onlangs geopend heb, allemaal knieproblemen daar.

Meniscus/ Lopen met krukken

Zelf word ik ook binnenkort geopereerd.

In ieder geval veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven