Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stiekemerd.
Hallo, hoe is het hier?

Ik zie dat Star hier ook nog steeds rond "loopt". Heb je niks beters te doen

Jinny, wat naar dat oudste zo doet, ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat. Morgen is je man weer terug toch? Hopelijk gaat het dan wat rustiger.

Cin wat een mooie kinderen heb je toch! Maar inderdaad, Gijs zn (niet) krullen Echt heel anders is hij nu!
Nee niks beters te doen
Wauw Star wat een gave RLpolo zie ik hier voorbij komen!

Eh lees ik hier over een virtuele cyclus? Gezellig ik doe ook mee.

Met buikpijn en al...

Ik ben bijna klaar met de bv ( nou ja Robin dan) en dan moet ik iets van anticonceptie. Iemand nog opties, iets anders dan de pil ( word ik echt schijt chagerijnig van) en condoom??
Nou ja is ook lekker Star, beter dan bevallen. Of ben je er wel klaar voor?

Bij mij is het bijna 1 jaar geleden, maar voel het nog steeds( figuurlijk dan) * auw auw* ( sorry Star)
.
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 30-08-2009 20:57
Reden: foutje...
% gewijzigd
Spiraal Naat?

Of nog een kind?
Nuvaring?

Ik ben er reuze klaar voor Naat
Dacht ook aan spiraal voor Naat!
quote:Star schreef op 30 augustus 2009 @ 21:20:

Nuvaring?

Ik ben er reuze klaar voor Naat LEZEN Jinny, lezen trut (ik las nu-ervaring....)
Nu-ervaring
Is dat net zoiets als een deja-vu? Maar dan niet deja zeg maar...
Vent smst net, is weer geslaagd voor alles. Weer een half jaar verlost. Wel wat gestunteld vandaag, maar kon dat ook weer compenseren, dus algehele indruk positief.

Dat is nog iets leuks...
Hihi Jinny...

Nee, geen kind voor mij, moet er even niet aan denken. Manlief zou nog heel graag 1 willen, maar ik ben er klaar mee, denk ik

Tja spiraaltje gaat denk ook mn voorkeur naar uit, maar ik hoor wel vaak verhalen dat vrouwen toch zwanger worden en dan wil ik écht niet!

Ben me aan het doorworstelen aan het borstvoeding YEK topic, niet echt spannend tot nu toe, ben ook pas op blz 7
ha wat fijn voor jinnyvent!!!
Jeehh voor Jinny-man! Fijn positieve dingen!
He da's mooi Jinny

Geen enkele anticonceptie is helemaal veilig natuurlijk Naat. Prikpil misschien wel een optie anders?
Naatie, geen sex?
Gets da's ook saai Jin
Ehh geen seks? Neuhh..
Nou ja, ze vroeg mogelijkheden .
Je kunt toch ook scrabbelen dan?
Scrabbelen als ac middel? Ja dat gaat bij mij iig goed werken!

Ik ga mn bed op zoeken, zonder te scrabbelen

Slaap lekker straks allemaal.
Jaaa hoor, hele middag niets, nu moet ik 3 blz doorlezen.

Geouwehoer las ik al. Alleen een HOERAATJE en voor Jin en Jinnyman.

Wat een gedoe Jin, dat oudste zo naar doet. Ik dacht dat het hier af en toe kon escaleren, maar sinds afgelopen zaterdag gaat het stukken beter. Weet niet of het komt doordat Berend toen 2 is geworden of doordat de psz weer is begonnen en laurens andere afleiding heeft. Overigens zit Berend vaker te jennen hoor.

Maargoed, die beet in Berend hand van Laurens afgelopen vrijdag was wel weer een dieptepunt. 3e x al....

Net Valkiery (schrijf je dat zo) gekeken. Indrukwekkend maar niet echt gezellig.

Flesje witte wijn was dan weer wat gezelliger erbij

Jin, voor welke maatschappij vliegt vent? Vriendin van mij zat als pilotenvrouw ook erg vaak alleen maar door de crisis kon hij er 3 jaar uitstappen (martinair) en vliegt hij nu bij de kustwacht. Zit hij vnl thuis en als hij wel vliegt is het in NL dus gewoon thuis 's avonds. Bij jullie geen optie, een tijdelijke overstap?

Plukveld, wat klinkt dat leuk!!!!!

Ik ga naar bed, beetje licht in het hoofd en moet morgen weer fris en fruitig zijn voor het bezoek van Hel en Su. Gezellig!!!

En woensdag Mamax, wat een feestweek
spiraaltje zou ik niet durven Naat, die dingen raken altijd kwijt, je bent maaaaanden aan het vloeien en het doet vaak erg pijn. Nee, ik zou toch weer de pil kiezen. Onee, daar reageer je niet goed op. Knipje? Of ben je nou ook weer niet zo definitief over geen 3e?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven