Good Luck
zondag 30 augustus 2009 om 09:16
zondag 30 augustus 2009 om 11:11
Morguh,
Jinny, C&A trok me vroeger (hoor mij nou, ik word echt oud ) wel, mijn moeder nam ons vaak mee naar de grote stad Hilversum, met de trein. Heel wat kleding van C&A aangehad. Ik vind er al heel lang niks meer aan, maar kwam toevallig deze kidsshop tegen in de grote stad in onze provincie.
Balen van de akela.
Star, beeb kom op!
Wow, dat is een héél leuk cadeau (zegt ze een beetje jaloers... )
Compu, al de 13de meeting gehad; gezellig!
Bezig met je NOD...begrijpelijk maar kan heel frustrerend zijn.
Hé gezellig met CG er tussenuit.
Knap van het voetbalgebaar.
Vish, nog van harte!
Bridges, verjaardag toch nog gezellig geweest?
Mal, daar wil ik ook nog een keer naartoe. Leuk dat Jonathan zo 'verliefd' is.
Amaal, dat klopt helemaal. Ik heb met vrouwen gewerkt in de zorg, we waren allemaal tegelijk ongesteld en dat werkt niet echt lekker. Echte kattenkoppen bij elkaar.
Jinny, C&A trok me vroeger (hoor mij nou, ik word echt oud ) wel, mijn moeder nam ons vaak mee naar de grote stad Hilversum, met de trein. Heel wat kleding van C&A aangehad. Ik vind er al heel lang niks meer aan, maar kwam toevallig deze kidsshop tegen in de grote stad in onze provincie.
Balen van de akela.
Star, beeb kom op!
Wow, dat is een héél leuk cadeau (zegt ze een beetje jaloers... )
Compu, al de 13de meeting gehad; gezellig!
Bezig met je NOD...begrijpelijk maar kan heel frustrerend zijn.
Hé gezellig met CG er tussenuit.
Knap van het voetbalgebaar.
Vish, nog van harte!
Bridges, verjaardag toch nog gezellig geweest?
Mal, daar wil ik ook nog een keer naartoe. Leuk dat Jonathan zo 'verliefd' is.
Amaal, dat klopt helemaal. Ik heb met vrouwen gewerkt in de zorg, we waren allemaal tegelijk ongesteld en dat werkt niet echt lekker. Echte kattenkoppen bij elkaar.
zondag 30 augustus 2009 om 11:21
In de lichtstad zit, weet ik van Cin, een geweldige kinderkledingwinkel, daar ga ik binnenkort echt een keer heen met moeders
http://www.lollypop.nl/index_1.html
http://www.lollypop.nl/index_1.html
zondag 30 augustus 2009 om 11:31
zondag 30 augustus 2009 om 12:03
zondag 30 augustus 2009 om 13:03
Zeg, Star, geef even een gil als je online komt met MSN want ik moet wat vragen!
Lollypop is leuk idd maar je moet wel gaan als het niet druk is. Daar kun je niet echt lekker door de rekken neuzen, dan vind je niks. Iemand moet je helpen en die pakt wat je wil zien. Daar gaan we ook Sam's communiejurk kopen voor komend jaar. Op 1 mei doet ze dat, grooooooooooot feest wordt dat. Moeten we eerst naar de kerk, daarna uit eten en dan thuis het feest met warm en koud buffet. Net een soort trouwerijtje.
We wilden eigenlijk naar de Efteling vandaag maar morgen ga ik met Sam en Gijs al zwemmen en da's al druk zat dus we gaan maar rustig aan doen vandaag, beetje in de gloednieuwe tuin werken. (nouja, Eduard dan, ik kijk wel )
Lollypop is leuk idd maar je moet wel gaan als het niet druk is. Daar kun je niet echt lekker door de rekken neuzen, dan vind je niks. Iemand moet je helpen en die pakt wat je wil zien. Daar gaan we ook Sam's communiejurk kopen voor komend jaar. Op 1 mei doet ze dat, grooooooooooot feest wordt dat. Moeten we eerst naar de kerk, daarna uit eten en dan thuis het feest met warm en koud buffet. Net een soort trouwerijtje.
We wilden eigenlijk naar de Efteling vandaag maar morgen ga ik met Sam en Gijs al zwemmen en da's al druk zat dus we gaan maar rustig aan doen vandaag, beetje in de gloednieuwe tuin werken. (nouja, Eduard dan, ik kijk wel )