Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hm, oke. Geloof ik ook wel. Maar iets niet willen en iets voelen is een verschil, dat bedoel ik meer.

Maar ik weet zeker dat jij dat best kunt handelen trouwens
Ik denk wel alweer een paar dagen over mijn situatie na.

Ik zit niet meer te fantaseren over een relatie, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik het niet meer zou willen.

Moet zeker voorzichtig zijn en mijn koppie erbij houden.

Natuurlijk kan ik het wel handelen.

Misschien struikel ik even, maar sta ook wel weer op hoor...

Op dit moment moet ik er niet aan dénken afstand te nemen of geen seks meer te hebben.

Maar dat komt denk ik ook omdat het prima gaat zoals het gaat.

Kan over een tijdje natuurlijk helemaal anders zijn.
Ja, maar daar moet je maar niet teveel bij stil staan nu Frizz. Je leeft nu. En geniet van nu.
Precies! Dat doe ik dus ook.

Als hij niet belt voor ik ga slapen dan bel ik hem.

Heb zin om em even te horen.

Kym kun jij een beetje slapen vannacht?
Ja, natuurlijk kun je hem bellen. Zo te horen kan ie dat heus wel waarderen.

Ik denk dat ik wel kan slapen. Maar ik merk dat ik acuut weer wat wiebelig word door een dag als vandaag. Hoop maar dat het morgen beter gaat, alhoewel ik dat niet verwacht. Zeker niet als ik nog geen uitsluitsel heb over de toestand thuis.
Oh jawel hoor.

Alleen ik voel me toch altijd lekkerder (lees: minder onzeker) als hij mij belt ipv andersom.

Lieve schat nogmaals, wees nou niet zo streng voor jezelf.

Natuurlijk ben je wat wiebelig.

Tis niet niks hoor, vervelend nieuws krijgen over mensen waar je veel van houdt, en die aan de andere kant van de wereld zitten.

Niet nadenken over morgen, niks hopen.

Leef in het moment.

Morgen lief zijn voor jezelf, en het nieuws van thuis komt vanzelf.

Ik ga slapen. naar bed om te bellen en te lezen.

Zorg goed voor jezelf en slaap lekker!
Jij ook lekker slapen Frizz.

X
*kijkt nog eens rond... iedereen te bed?... stopt nog wat meiden toe... en doet het licht uit*
Goedenmorgen...

Zit ik gisteravond een heel verhaal te typen enz ( na helemaal bij gelezen te zijn)

Weg i-net verbinding.. En met geen mogelijkheid er meer op te komen.

Vind ik dus zo irritant he ...!!!!!!

iedereen een beetje geslapen ?
Goeie morgen allen,

Lieve Kym, wat een slechte berichten allemaal zeg.

Is toch ook alleen maar logisch, dat je daar wiebelig van wordt.

Fijn dat je gister even met Frizz hebt kunnen praten.

Hoop echt dat je hier blijft meeschrijven en NEE het is niet egoistisch als de posts over jezelf gaan en NEE het is niet egoistisch als je niet op alles in kan gaan.

Ik bedacht het me gister ook, dat het te snel ging hier.

Dus ik pik eruit wat voor mij van waarde is, das soms prietpraat eb soms serieuze zaken.

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.

Hoe is het nu met je vriendin?

Is ze al bevallen?

Frizz...je bent een schat! (wou ik gewoon even kwijt)

Pom..,.details graag

En de rest...............fijne dag ik ga werken!

X
Kijk, dit is het betere werk.

Ik kom mijn bed uit, en tadaaaa!

Maar 2 posts om te lezen.

Eens hoor met Kym en Sum, het is gewoon niet bij te houden soms.

Maar wat kunnen we daaraan doen?

Kym heb je een beetje kunnen slapen?

Hoe was je dag tot nu toe?

Sneeze vertel ons maar eerlijk, waar ben je en wat spook je uit?

Ik hoop dat je je wat beter voelt, maar ik hoop ook dat je thuisgebleven bent.

Sum joh... Moet je me nou aan het blozen maken?

Succes vandaag Boem?

Stroller hoe is het met jou verder?

Hoe is het met de rets van de ladies?

Iedereen flink aan het werk?

Ik moet van mezelf vandaag een hele hoop klusjes doen.

Was ook helemaal niet van plan tot zo laat te slapen.

Och trouwens, gister MX aan de telefoon, die zei dat hij liever niet heeft dat ik nog naar zijn werk kom.

Er is al een soortgelijk topic daarover (alhoewel die man het haar helemaal verbiedt, en MX heel goed weet dat ik toch lekker doe waar ik zin in heb), daar zal ik dan wel even aansluiten...

Waar is die zon die ze op het weerbericht hebben beloofd trouwens?

Zie dat ze regen voorspellen voor morgen, lekker dan voor mijn BBQ...
Lady's,

Eindelijk een man naar mijn hart ontmoet, lief, bewust, grappig, aantrekkelijk en toch ook een beetje stoer. 2 leuke dates meegehad. Afgelopen vrijdag is hij de hele dag bij mij geweest

( we wonen nog al een eindje uitelkaar vandaar) toen hebben we gezoend en geknuffeld. De volgende ochtend al een elektronische kaart van hem gehad dat hij mij heel erg lief vond etc.

En nu komt: Gisteren belde hij, en vertelde dat hij een knoop in zijn maag had en heel veel angst voelde om aan een relatie te gaan beginnen ivm vorige relatie die niet goed waren gegaan. Hij vond het allemaal te snel gaan. Het voorstel van mij om het rustig aan te doen zag hij ook niet zitten, hij heeft het afgekapt. Ik baal ervan en ben zelf een beetje verdrietig. Hij is intens bij mij binnengekomen deze man. Ik weet dat het niet aan mij ligt (relativeren inderdaan ) maar toch heb ik een klein beetje liefdesverdriet.....
Hi lieve meiden,

Sum, hopelijk heb je een goede werkdag deze maandag! Hoeveel uur werken julie trouwens (officieel gezien dan), vraag ik me af?

Vriendin is nog niet bevallen, hoor, maar het duurt niet zo lang meer..

Frizz, ik snap niet zo goed waarom MX niet wil dat je langskomt op zijn werk. Ik krijg er op de een of andere manier allerlei duistere ideeen bij!

Ik heb niet echt goed geslapen trouwens en stemming helaas niet veel veranderd.

Puurzen: he, wat een stomme situatie ook weer zeg. Ik word altijd een beetje moe van die kerels die je in eerste instantie een geweldig gevoel geven (en zelf eigenlijk zo hard van stapel lopen), om vervolgens kort erna erop terug te komen en alles maar direct af te kappen.

En weet je, ik geloof er gewoon niet in. Ik geloof gewoon niet dat dat een reden is om iets te stoppen. Niet als je iemand echt leuk vindt. Ik word er dus achterdochtig van. Kan niet anders dan dat er meer achter zit.

Kortom: je bent beter af zonder hem. Maar gelukkig zag je dat zelf ook al.

Toch sterkte gewenst, want het is wel weer een teleurstelling.
Gaan ze je vriendin inleiden Kym?

Omdat er iets aan de hand is met het kindje?

Oh MX heeft het me haarfijn uitgelegd hoor, het is iets waar hij al een tijdje mee zit.

Jouw duistere ideeën hebben vast met andere vrouwen te maken, maar die zijn daar niet, dus dat is het niet.

Volgens MX gedraagt iedereen (is een vaste klantengroep, die elkaar erg lang kent) zich daar anders als ik er ben.

Lopen ze allemaal achter mijn kont aan.

Hij irriteert zich kapot!

Ik denk zelf dat hij nogal overdrijft, dat er weinig verschil is of ik er nou wel of niet ben.

Maar daar kun je vrij lang over discussieren, want hoe kan ik nou weten hoe het ergens is als ik er niet ben?

Nou Puurzen, daar ben je dan mooi klaar mee.

Daarom vertrouw ik nou nooit mannen die meteen helemaal hoteldebotel zijn.

Vind ik ergens niet gezond.

Maar goed, dat is weer een andere discussie.

Eén ding is zeker, dit ligt niet aan jou.

Meneer is verandert in een angsthaasje.

Onsexy toch?

Beter kwijt dan rijk zou ik zeggen.

Maar goed... kan me wel voorstellen dat het balen is.

Toch, de hoop en verwachtingen die je had, waren niet gebaseerd op zo'n suffe knul die ineens doodsbang is, of wel?

Haal diep adem, borst vooruit, en -hup- richting Relatie Planet.

Nieuwe downloaden.
Hoi...

Heb het zowaar druk vandaag ...

@ Frizz, lekker aan de klusjes ?Beetje zin in morgen dan begin je bij je nieuwe baan toch?

Dus je mag niet meer langskomen ... mm tja.....

@ Kym.. vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit,al wat gehoord van je vriendin verder ?

Lijkt me lastig als dat soort dingen spelen , en je zelf zo ver weg zit..

Kan die leuke fransoos je niet een beetje opvrolijken..

Ik werk trouwens 7.6 uur per dag van 8 tot half 5 best lang .. zou liever minder willen werken , maargoed dan veranderd het financiele plaatje teveel dus dat gaat niet .

En met mij , ja gaat goed zijn gangetje , super weekend gehad natuurlijk ,

Moet wel zeggen dat er sinds gister op de terug weg , wel zo`n stemmetje in mijn hoofd is gekropen die me vraagt van en ?? en ?? hebben jullie inmiddels wat of is het maar voor de leuk ???

Ik wil dat graag weten , wil stiekum gewoon weten of hij mij net zo leuk vind als ik hem ....

Maar ik geef het nog even de tijd, ik wil er ook weer niet gelijk boven op zitten...
Zo lekker bijlezen zo zeg!

Kym, ze gaan je vriendinnetje inleiden, maar is het kindje wel levensvatbaar of moet ze van een dood kindje bevallen?

Lijkt me echt zo vreselijk, alleen het opschrijven bezorgt me al kippenvel.

Ik werk 32 uur op de praktijk en dan nog wat uurtjes voor de sportschool.

Frizz, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een raar verhaal van MX.

Kom je speciaal voor hem, of heb je er ook andere dingen te doen?

Want dan snap ik het namelijk weer wel.

Ik heb er zelf ook een broertje dood aan als mensen voor een kletspraatje langskomen als ik aan het werk ben

Daar ben ik om te werken, in mijn vrije tijd mag je me zo vaak als je wilt lastigvallen.

Maar het excuus dat iedereen zo anders doet als jij binnenkomt vind ik persoonlijk een beetje raar.

En ach Puurzen, gek genoeg zie je dat tegenwoordig heel vaak bij mannen (en ook bij vrouwen trouwens, ik ben er namelijk zo 1)

Dus als ik het even op mezelf mag betrekken.

Ik vind zo;n heerschap ook in eerste instantie ook helemaal geweldig, inclusief vlinders en aanverwante artikelen.

En dan maak ik ze een dag mee en dan denk ik...neuh, tis het toch niet.

Alleen zeg ik dan ook wel dat het het niet is, ik ga niet een verhaal ophangen over dat ik nog niet toe ben aan iets vasts.

maar ik denk dat je er weinig aan kan doen.

Ja je wapenen tegen die meneer, want de kans is bnatuurlijk groot dat hij over een paar weken weer op de stoep staat datje toch wel leuk bent.

Goed oppassen dus dat je geen jojo wordt.

Stroller, als je dat stemmetje hebt,wat is er mis om dat tegen hem uit te spreken dan?

Ik bedoel jullie hebben er toch al een aantal weekenden opzitten samen, ik geloof dat ik dat ook wel zou willen weten ondertussen...

Kijk ik zie het zo, als het goed zit zal hij je gevoel beamen, als hij je vindt claimen dan kan je jezelf eens afvragen of hij jou wel echt zo leuk vind...

Ik ga weer aan het werk
Frizz, nee, ik doelde niet op andere vrouwen, maar kreeg een 'duistere-zaakjes-idee' hah.

Stroller, een leuk weekend gehad dus, maar verder? Heb je dingen kunnen bespreken met 'm of niet? Welk gevoel krijg je erbij wat betreft zijn intenties enzo?

Wat houdt je tegen om het hem te vragen?

En nee, Fransoos en ik zijn niet close ofzo, dus opvrolijken zit er niet in.

Sum, ze gaan mijn vriendin niet inleiden hoor. Tenminste, dat is de bedoeling niet. Ze is gewoon hoogzwanger en is bijna uitgerekend. Naja, nog wel wat weekjes trouwens. En wat er uit komt...dat weet niemand. Heel onzeker allemaal.
Mijn gevoel ... tja zegt me dat ik me niet aan moest stellen omdat het welgoed zit,

Ik wordt voorgesteld aan zijn beste vriend enz...

Is mijn eigen onzekerheid die dan naar nog meer bevestiging gaat zoeken...

Van het weekend verder niet over gehad, hij heeft zel al te kennen gegegeven via MSN , dat hij er slecht praat over zijn gevoelens ,

Aankomend weekend ga ik het maar eens aankaarten bij hem ......
Tja, wat kan ik zeggen. Ik vind het geen goed teken als je je bezwaard voelt dingen te zeggen tegen hem en het dus vervolgens maar voor je houdt.

Heeft niets met aanstellen te maken, maar gewoon met gezonde gevoelens de opspelen tijdens een prille liefde.
Goed, goed, hier is ie dan de Keek op de Week. Na lang dubben heb ik besloten om de mensen met vaste relatie buiten beschouwing te laten wat betreft het lichamelijke contact met hun geliefden. We hoeven natuurlijk niet allemaal te weten hoe vaak Madhe en Evy wekelijks seks hebben *al zou dit een topic schelen op de sekspijler "Hoe vaak doen jullie het?"*.

Heb nu alles vluchtig doorgelezen en als ik het zo bekijk, dan is de Keek op de Week samen te vatten tot:

Van de 10 single meiden hebben er maar 2 hardcore geviezevozeld (maar dan wel weer eentje 2x ), 1 meerdere malen gezoend met haar beste vriendje, 1 sowieso gezoend heeft met haar rots in branding in Afrika, 1 een heel weekend lang heeft gedate met 1 man (echter het is niet duidelijk wat er daadwerkelijk gebeurd is), 1 met een date in het vooruitzicht en waarschijnlijk ook nog deze week, 1 die bij deze nadrukkelijk wordt gesommeerd om een date te regelen met RM. De andere dames: daar was 1 uit de running i.v.m. ziekte, 1 dame heeft nog een issue te klaren met haar object of affection en 1 is van de aardbodem verdwenen.

Goed wat is er nog meer gebeurd?

Sam is inmiddels afgeknapt op haar sms-man. In de trant van roze bril kapot en achtergekomen dat de man in kwestie niet in de verste verte leek op de man die zij in haar hoofd had. *Pom mompelt iets van als seks goed, dan zak over hoofd* .

Boemen zit nog steeds in een lastig parket.

Moosey is hem gepeerd.

Sneeze is de hele week ziek geweest, presteert het om ondanks uitrusten een bijholte ontsteking te ontwikkelen, maar verheugt zich wel op personeelsfeest binnenkort vanwege een (on-?)bereikbare mannelijke collega. *Bij deze het verzoek om ons van meer details te voorzien*. Én heeft een HP (man die met hangende pootjes terugkomt) aan haar broek hangen.

Sum heeft 2 man gedownload. De jongste versie (29 jaar) is blijkbaar achtergekomen dat hij echt homo is, want reageert niet meer op onze Sum en daarmee staat vast dat hij dus niet op vrouwen valt . Het andere exemplaar RM (Rossige Man) schijnt verdomd leuk te zijn en Sum is ons verplicht nog deze week een date met hem te regelen.

*Note loop even je killerheels in, het is geen porum als je straks een beetje mooi staat te wezen bij RM, maar geen stap kan verzetten i.v.m angst om continue en spagaat te maken*.

Frizz is uiteraard nog steeds in love met MX (Mister X). Frizz ontkent dat zij verwachtingen heeft dat hieruit een relatie voortkomt, maar wij doorzien dit soort taferelen meteen (weten jullie nog? Bill Clinton "I did not have sex with this woman!" Frizz's versie "Nee ik ga geen hoop hebben dat we een relatie krijgen" ).

Kym heeft helaas nog niks gehoord van MB, is afgeknapt op Fransoos (hij rookt en dat smaakt/ruikt vies), maar kan gelukkig wel rekenen op WS; al kan ik mij voorstellen dat haar hoofd daar niet echt naar staat i.v.m. andere zaken die nu haar aandacht opeisen.

Bella -nieuwkomer- heeft last van bindingsangst en heeft daarom een beste vriend met benefits aan de haak geslagen. Echter doet er geen hardcore dingen mee.

Stroller heeft vanaf vrijdag tot en met zondag gedate met een man. Inmiddels ook zijn beste vrienden al ontmoet, maar we tasten een beetje in het donker of ze nou wel of niet gezoend heeft of misschien meer.

Evy - nieuwkomer- iets van een jaar helemaal heppiedepeppie met haar lover.

Madhe is inmiddels verhuisd en na alle kamers (inclusief) aanrecht ingewijd te hebben met vriendlief, heeft zij zich nu gestort op het aanvullen van vitaminetekort in haar lichaam.

Pom is gister op de valreep toch maar een borreltje gaan drinken en vreselijk gelachen met euh (afkorting is nog in de maak). De man heeft Pom gisternacht nog een smsje gestuurd, waarop Pom vanochtend heeft beantwoord, daarna heeft de goede man weer een sms-jes gestuurd met uitnodiging om hapje te gaan eten en Pom moet nog even een datum doorgeven, maar denkt aan aankomende donderdag.
Haha pom...

geniaal geschreven....

En ja tuurlijk heb ik gezoend en meer , uiteraard zeg....
Hah! Uitstekende samenvatting Pom! Geweldig!
Hah! Uitstekende samenvatting Pom! Geweldig!
Dank dank...het was een pleuriswerk om alles na te lezen, dus ik ben blij dat jullie het kunnen waarderen.

Stroller, relaxt!! Je zit nog in de beginfase, geen reden om de man schrik aan te jagen met vragen naar duidelijkheid. Voor de korte periode dat je hem kent, zit je volgens mij goed. Geniet ervan, als jij relaxt blijft, dan wordt hij dat ook en opent hij zich vanzelf.
En voor Kym: wat kut. Ik denk dat de rest alles al heeft gezegd. Behalve die vriendin die zwanger is (ben overigens met Frizz eens, dat het kindje boft als het bij zulke lieve en intelligente mensen geboren mag worden), denk ik dat je hoofd ook veel naar de vrouw van je moeder staat. Weet niet hoe goed de band is met je moeder, maar dit is de vrouw van wie zij houdt en alleen al vanwege je moeder maak je continue je zorgen, tenminste dat zou ik hebben. Sterkte .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven