NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Hey, gefeliciteerd Marels! Lekker, even geen zorgen om geld en rustig de tijd om om je heen te kijken voor een passende baan.

Engie, is niet gek, is normaal dat je verdrietig bent, ondanks dat je achter je keuze staat
Weet je wat ook goed helpt Engie, www.cucirca.com, daar kan je een heeeele hoop tv serie's kijken. Via de eerste link max 72 minuten, daarna moet je een uurtje wachten, via de andere linken onbeperkt

( * is verlaafd aan Grey's op het moment, seizoen 5 aan het kijken Desperate Housewives heb ik allemaal gezien, ook de afleveringen die hier nog op tv moeten )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
bedankt voor de link Boro! heb Greys Anadinges nog nooit gekeken, maar heb wel gehoord dat t n goeie serie is.
Als je van ziekenhuis serie's houdt is het absoluut een aanrader. Ziekenhuis en drama natuurlijk
EnGie, jij mag best klagen van mij hoor 't Is ook allemaal goed en beter zo enzo, maar soms toch gewoon raar omdat je zo lang samen geweest bent.

Ben net bij superT geweest en ik heb er echt wel zin in. Ze wil dat ik vooral kassawerk ga doen, maar ook andere dingen tussendoor geloof ik. Komt vast goed!
668, the neighbour of the Beast
dus wij gaan voortaan allemaal boodschappen doen bij Marels
Grey's is leuk! en Desperate Housewives ook!

En nu ga ik echt weer aan de bak
Is goed hoor EnGie, gezellig
Keb trouwens iets waar ik blij van word op de Kom gezet
Voor ons aller Marelsje
Ik hoefde hem niet eens te openen om te weten wat dat was Boro
haaaaaaaaaaaaaaaaaaai

daar was ik weer

mareltje gefeliciteerd met je baan

welke salade zal ik eens gaan maken vandaag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ha Nietjes!

Marels gefeli met je baan! dat salaris klinkt goed trouwens (waarom doe ik eigenlijk zo'n afschuwelijk lange opleiding????)

ik ben lekker vroeg uit het werk!

en allerlei klusjes daar afgerond, echt een goed gevoel

het is hier super lekker weer, dus ik ga NU naar de Appie, en dan buiten een salade eten

salade Nicoise was ik van plan, wat maak jij Its?
Omdat je uiteindelijk een veul dikker salaris krijgt Elo... En je vindt het leuk! Ja? LEUK!

Ik ga gewoon speklappen met gekookte aardappels en prei eten. Makkelijk, gezond en hollands.
ik ga kip advocado salade maken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
kip advocado klinkt lekker its!

het hollandsche voedsel val Plous wat minder...

ik wilde als avond eten wraps maken, maar na het boodschappen doen kreeg ik honger, dus toen heb ik er al 2 op....

kreeg net een smsje van een leuk iemand die ik afgelopen vrijdag tijdens het uitgaan heb ontmoet, dus mijn dag is weer goed

(niet dat ik er wat mee doe hoor, maar "its good to have options" )
aha engie! de eerste projectjes lopen al weer!

ennuh, Pilous, ik was het even vergeten, maar ik vind het LEUK!

dit vind ik niet leuk:

in "mijn" Appie Heijn moet je echt ieder zakje en etenswaar op muizehappen controleren, alles is daar aangevreten!

echt te smerig

mijn huis is niet veel beter, al het eten ligt hoog en achter dichte deuren, als je maar 1 broodkruimel laat liggen heb je al weer muizen, ze eten tegenwoordig de oude kranten, gezellig.....
Wil je Bo een dagje lenen Smurfin? Ben je van alle muizen af.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ja ik dacht wel dat er zo'n aanbod zou komen...

ik wil eigenlijk geen dieren in mijn huis (geen muizen, maar ook geen katten) ivm allergie

maar misschien wil de Appie Heijn Bo wel eens lenen?
muizen in de supermarkt? krijgen ze daar geen problemen mee? gezondheids inspectie dinges?
quote:elodita schreef op 31 augustus 2009 @ 18:08:

ja ik dacht wel dat er zo'n aanbod zou komen...

ik wil eigenlijk geen dieren in mijn huis (geen muizen, maar ook geen katten) ivm allergie

maar misschien wil de Appie Heijn Bo wel eens lenen?Voor jou is het gratis en Bo mag wel een dagje uit logeren bij Appie maar niet voor niets .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ieuw, muizen in de supermarkt! Daar zou ik inderdaad de voedsel- en warendinges eens op afsturen, of wie je daar ook voor moet hebben. Da's echt niet gezond.
Dan kun je de voedsel en waren autoriteit direct op álle horeca- en voedselgelegenheden in A'dam afsturen.

Wat dacht je van de bioscopen in de binnenstad?

Ik werd eens afgeleid bij een film omdat de muizen over de armleuning bij de man voor mij liepen
Fijn dat je aangenomen bent, Marels! Succes met alle mensen die bij jou willen betalen...

Ga vergaderen. Het normale leven gaat gelukkig bijna weer beginnen, deze week ma, di en wo vergadering, di, wo en do college en vrijdag eerste dag werk. Later!
Everytime you make a typo, the errorists win.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven