NIET groepje
maandag 31 augustus 2009 om 20:01
maandag 31 augustus 2009 om 22:39
drMartens , de verslaving gaat door
http://www.marktplaats.nl ... 3-dr-martens-maat-39.html
YES, die wilde ik al zooo lang hebben, en nu heb ik ze gevonden. Voor 40 euro.
Hiephiephoera
En goedeavond trouwens
http://www.marktplaats.nl ... 3-dr-martens-maat-39.html
YES, die wilde ik al zooo lang hebben, en nu heb ik ze gevonden. Voor 40 euro.
Hiephiephoera
En goedeavond trouwens
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 31 augustus 2009 om 23:23
Zo, uitvergaderd.
Wow, gave schoenen, Boro!
Heb vandaag 2 leuke truien en een sjaaltje gekocht. Hou van herfst- en winterkleding.
Bah, muizen. Heb je een oud huis, Elo?
Zat een keer bij de WInkel van Sinkel te eten in Utrecht, daar liepen ze zo door de zaak heen, echt erg daar aan de gracht.
Everytime you make a typo, the errorists win.
dinsdag 1 september 2009 om 07:13
dinsdag 1 september 2009 om 07:29
Succes Ploes!
Even jullie mening, nog even over het gevalletje verloren tas met onderdelen..... Ik kom net deze advertentie tegen op Marktplaats;
klik
En ik vind het nogal heel typisch. Drie keer raden wat er in die tas zat? Juist, onderdelen voor de voorvork. En nog typischer; stel dat dit bingo is; op de foto is een duitse of zwitserse brommer. Die hebben een andere voorvork dan een Nederlandse, waar Marelsman mee bezig is. Daar zitten rubbers aan en drie keer raden... die zaten in die tas.
Even jullie mening, nog even over het gevalletje verloren tas met onderdelen..... Ik kom net deze advertentie tegen op Marktplaats;
klik
En ik vind het nogal heel typisch. Drie keer raden wat er in die tas zat? Juist, onderdelen voor de voorvork. En nog typischer; stel dat dit bingo is; op de foto is een duitse of zwitserse brommer. Die hebben een andere voorvork dan een Nederlandse, waar Marelsman mee bezig is. Daar zitten rubbers aan en drie keer raden... die zaten in die tas.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 1 september 2009 om 08:41
quote:Pilous schreef op 01 september 2009 @ 07:13:
Hey Boro, gaaf! Ik dacht dat jij ook die zwarte wilde, met die rozen?
Goedemorgen allen!
Ik gaat naar mijn werk in mijn nieuwe blousje en hempje en zie er haske netjes uit. Vanmiddag gesprek met nieuwe leidinggevende.... beetje zenuwachtig.Die hebbik allaaaaang Die heb ik vorig jaar gekocht. Duurste schoenen ooit gekocht door mij, maar ik ben er wel heel trots op
Hey Boro, gaaf! Ik dacht dat jij ook die zwarte wilde, met die rozen?
Goedemorgen allen!
Ik gaat naar mijn werk in mijn nieuwe blousje en hempje en zie er haske netjes uit. Vanmiddag gesprek met nieuwe leidinggevende.... beetje zenuwachtig.Die hebbik allaaaaang Die heb ik vorig jaar gekocht. Duurste schoenen ooit gekocht door mij, maar ik ben er wel heel trots op
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....