Sportfrustratie!
dinsdag 1 september 2009 om 09:27
Mijn kleine MiniPink is net 7 jaar geworden. Ze wil graag dansen. Ze wil graag op paardrijden. Ze wil graag op hockey.
Kinderen worden te zwaar. Ik ben zelf fanatieke sporter (helaas niet deze sporten) en promoot het sporten dus ook erg.
Mijn frustratie? De ellenlange wachtlijsten.
Voor paardrijden tussen de 17 en 24 maanden. Voor hockey vanaf een half jaar tot zelfs 3 jaar. Voor dansen zijn te weinig aanmeldingen gekomen dus ik mag haar op de lijst plaatsen. Bij voldoende aanmeldingen worden we gebeld.
Het frustreert me zo enorm! Hoe bedoel je? Lekker sporten met je kind? Maar niet wat ze graag wil... Zucht...
Ik verwacht eigenlijk niets van jullie. Jullie kunnen het niet oplossen voor ons. Misschien medelijden? Of een meldpunt?
Kinderen worden te zwaar. Ik ben zelf fanatieke sporter (helaas niet deze sporten) en promoot het sporten dus ook erg.
Mijn frustratie? De ellenlange wachtlijsten.
Voor paardrijden tussen de 17 en 24 maanden. Voor hockey vanaf een half jaar tot zelfs 3 jaar. Voor dansen zijn te weinig aanmeldingen gekomen dus ik mag haar op de lijst plaatsen. Bij voldoende aanmeldingen worden we gebeld.
Het frustreert me zo enorm! Hoe bedoel je? Lekker sporten met je kind? Maar niet wat ze graag wil... Zucht...
Ik verwacht eigenlijk niets van jullie. Jullie kunnen het niet oplossen voor ons. Misschien medelijden? Of een meldpunt?
Volg je hart. Dat klopt.
dinsdag 1 september 2009 om 10:20
Er zijn idd genoeg sportclubs in Amsterdam. Meer dan genoeg. Ik vind het geen probleem om te reizen met kindlief. Ik vind hoge kosten ook geen probleem als dat echt nodig is. Ik vind het wel een probleem dat je op een wachtlijst wordt geplaatst. En geen "garantie" of inschatting krijgt wanneer je mag beginnen.
Ik heb echt mijn best gedaan! Geloof me.
Ik heb echt mijn best gedaan! Geloof me.
Volg je hart. Dat klopt.
dinsdag 1 september 2009 om 10:38
Ik dans in Amsterdam in het Frans Otten Stadion, en zij hebben ook een groepje op zaterdagochtend met kinderen. Als je naar de site van Frans Otten gaat, daar kan je een link vinden naar de site van de dansschool. Ik geloof niet dat daar wachtlijsten voor zijn. (ik wil de maan niet noemen ivm reclame maken) Misschien is dat wat voor haar?
(heb het trouwens over de 4de link)
(heb het trouwens over de 4de link)
anoniem_70424 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 10:42
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dinsdag 1 september 2009 om 11:59
dinsdag 1 september 2009 om 12:14
Hoe toevallig... Vandaag word ik gebeld dat ze maandag naar een proefles voor dansen kan en zaterdag haar eerste paardrijles krijgt! Het tij is gekeerd! Hoera!
Supersmollie1 heb je voor mij evt de naam van de organisatie die de naschoolse activiteiten organiseert? Is dat toevallig Impuls?
Supersmollie1 heb je voor mij evt de naam van de organisatie die de naschoolse activiteiten organiseert? Is dat toevallig Impuls?
Volg je hart. Dat klopt.